«Μιλά από μόνο του το κείμενο. Είναι ένα κείμενο που γράφτηκε από μια δημοσιογράφο, παρουσιάστρια, κριτικό, συγγραφέα βιβλίων, συγγραφέα θεατρικών παραστάσεων, σεναριογράφο. Αυτή η γλώσσα που χρησιμοποιεί με τον απόλυτο σεβασμό στον κύριο Γεωργουσόπουλο για να έχουμε και το άλλοθι, νομίζω ότι είναι οχετός. Δεν είναι καν κριτική. Ο κύριος Γεωργουσόπουλος που τον αναφέρει κιόλας όταν κάνει κριτική, όχι για εμένα που με εκθειάζει, για άλλους ηθοποιούς και για άλλες παραστάσεις, τους σέβεται. Μπορεί να διαφωνεί αλλά δεν μιλάει έτσι και το κυριότερο έχει δει την παράσταση την οποία κριτικάρει. Σε ποιο να απαντήσω από όλα;
Για το αν είμαι καλός ηθοποιός θα περίμενα να είναι λίγο επιεικής μαζί μου γιατί έχει ανέβει κι εκείνη στο σανίδι. Όποιος δεν το έχει δει ας μπει στο Youtube στο «Μερικοί το προτιμούν καυτό» 94-95 στο Θέατρο Βέμπο που παίζει, χορεύει και τραγουδάει, κάνει τον ρόλο της Sugar που έκανε η Μέριλυν Μονρόε στον κινηματογράφο. Τα λόγια που λένε στην παράσταση, εγώ δεν τα λέω στο Δελφινάριο, ντρέπομαι. Τέτοιες λέξεις δεν χρησιμοποιώ. Σεξουαλικά υπονοούμενα κάνω και ευτυχώς που είναι υπονοούμενα γιατί άμα δεις τι λέγεται στα περισσότερα κεντρικά θέατρα πάνω στη σκηνή για να βγάλουν γέλιο… Εγώ δεν το τολμώ αυτό γιατί είμαι ο μόνος που έχω παιδιά στην παράσταση και παίζουμε ένα θέατρο που πάει όλη η οικογένεια. Ξέρω τι κοινό έχω και σέβομαι το κοινό αυτό.
Αν έχει μυαλό κότας, δεν θα το κρίνει για εμένα η κυρία Ακρίτα. Μπορεί να πει για εμένα ό,τι θέλει για το αν είμαι καλός ηθοποιός, απάντησα για το πως κρίνει έναν ηθοποιό η κυρία Ακρίτα. Αλλά να πει ότι εγώ θα κουβάλαγα το ήθος του trash στο Παλλάς και ότι το κοινό μου έχει μυαλό κότας δεν της το επιτρέπω. Ήδη έχω κινηθεί δικαστικά. Ήδη της έχω κάνει μήνυση. Αλλά δεν επιτρέπω σε κανέναν να πει ότι εγώ κουβαλάω το ήθος του trash, ή ότι εγώ είμαι σκουπίδι, να το πω και πιο λιανά, τη στιγμή που δουλεύω μέρα νύχτα, κάνω αυτό που αγαπάω να περάσει ο κόσμος καλά να γελάσει. Δεν είμαι από τζάκι, δεν κουβαλάω κανένα όνομα. Το όνομα Σεφερλής το έκανα εγώ. Δεν το πήρα έτοιμο από παππούδες και γιαγιάδες. Δεν μένω στην Εκάλη. Δεν είμαι από τζάκι. Μια φουφού είχαμε στην Κόρινθο. Δούλευαν οι γονείς μου μέρα νύχτα για να με μεγαλώσουν, έχω κάνει ό,τι έχω κάνει με τον ιδρώτα μου για να μεγαλώσω ένα παιδί και δεν επιτρέπω σε καμία κυρία Ακρίτα και όλους αυτούς που έχουν βγει να πουν αυτά που έχουν πει για εμένα. Έχω ένα παιδί που πάει στο σχολείο και μας δίνουν συγχαρητήρια για το ήθος του, για την ποιότητα του χαρακτήρα του, για τις αρχές που του έχουν δώσει οι γονείς του. Δεν επιτρέπω στο παιδί αυτό να του πει ο οποιοσδήποτε ότι ο πατέρας σου είναι σκουπίδι. Να πει για εμένα ό,τι θέλει, αλλά για το ήθος μου σαν άνθρωπο και καλλιτέχνη δεν της επιτρέπω», ξέσπασε ο Μάρκος Σεφερλής, ενώ η φωνή του έσπασε από τη φόρτιση καθώς μιλούσε.
«Πήγα 50 χρονών Ελεονώρα. Έχω φάει λάσπη και έχω χτιστεί από τη λάσπη αυτή και δεν με διαπερνά τίποτα. Δεν παρακάλεσα καμία κυρία Ακρίτα και κανέναν να έρθει να με δει. Όποιος θέλει έρχεται. Δεν επιτρέπω σε αυτή την κυρία να προσβάλει το κοινό μου. Για το ήθος μου δεν επιτρέπω σε καμία κυρία Ακρίτα να μιλήσει και θα το φτάσω μέχρι τέρμα μόνο για αυτό. Δεν με ενδιαφέρει για το αν είμαι καλός ηθοποιός το κρίνει ο κόσμος και τα εισιτήρια που κάνω.
Και να σου πω και το άλλο, γιατί η κυρία Ακρίτα δεν βγήκε να γράψει τον οχετό αυτόν που γράφει γιατί δεν είναι ούτε δημοσιογραφία, ούτε κριτική, όταν ανακοινώθηκε ότι θα είμαι στο Παλλάς; Για να μην στεναχωρήσει κάποιους; Και τώρα βγαίνει και τα γράφει για να ευχαριστήσει κάποιους; Και οι Θεατρικές Σκηνές γιατί δεν βγαίνουν που λέει ότι είναι ανόητη επιλογή; Δεν θάβει μόνο εμένα. Μήπως έπρεπε να γραφτεί τώρα; Ποιο είναι το ήθος του trash; Να μας πει η κυρία Ακρίτα ποιο είναι το σωστό να το κάνουμε όλοι. Ποιοι έπρεπε να μπουν στο Παλλάς, ποιοι πρέπει να πάνε στην Επίδαυρο. Ας μας κάνει μια λίστα, δεν καταλαβαίνω.
Λένε όλοι αυτοί που γράφουν τόσο καιρό για ρατσισμό, ότι είμαι ρατσιστής με τις χοντρές, με τους γκέι. Αυτό που γράφει για εμένα και το κοινό μου δεν είναι ρατσιστικό;», έθεσε το ερώτημα ο Μάρκος Σεφερλής, λέγοντας πως η κωμωδία στηρίζεται στα κουσούρια, αναφέροντας παραδείγματα.
Αυτη η ακριτα εχει καταντησει γραφικη. Δεν ειδα ομως να αντιδρα οταν ο λαζοπουλος εκανε την ιδια και χειροτερη σατιρα σε γριες γκει και χοντρους. Το συμφερον της κινει το χερι της για να γραφει οτι γραφει
Ο Φωτούλας!
Μαρκο μη μασας, τα ξεκωλα σαν την ακριτα,που βουτουσε για χρονια τα λεφτα του Δημοσιου δεν τα λογαριαζει κανεις.
Μαρκο σ αγαπάμε και σε στηρίζουμε.
Αν και δεν πολύ παρακολουθώ όταν η τηλεόραση δείχνει παραστάσεις του,αν και δεν είμαι φανατικός οπαδός του πρέπει να πω όμως εδώ ότι έχει πάρα πάρα πολύ δίκαιο στα λεγόμενα του. Και εγώ θα δάκρυζα στη θέση του. Γιατί επιτέλους πρέπει να καταλάβουμε κάποτε σε αυτή την χώρα ότι οι μηδενιστές των πάντων δε μπορεί να παιρνουνται ως έξυπνοι και δημοκράτες και όλοι οι υπόλοιποι οι οποίοι λένε το φυσιολογικό,να λένε για την γλώσσα μας ή την θρησκεία μας ως ρατσιστές και φασίστες. ΕΛΕΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! Γιατί κατάντησαν αυτοί ρατσιστές απέναντι σε όλους μας θέλετε το 85% ,το 90% ή το 95% που κατέχουμε οι περισσότεροι. Φυσικά η κυρία της υψηλής κοινωνίας ανοίκει στους ψευτοκουλτουριαριδες που έλεγε ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος.
Α ρε Μάρκο ήσουν και θα είσαι σπουδαίος.
σιγα την ψευτοθολοκουλτουριάρα που στηρίζει το κατεστημένο και ” μασάει ”απο παντού. ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΣΕΦΕΡΛΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΩΝΕΙ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ. ΜΑΡΚΟ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΘΕΛΕΙ ΟΛΗ Η ΧΩΡΑ.
Σεφερλή προχώρα σε θέλει όλη χώρα.
Παρ΄όλο που δεν είμαι θιασώτης των έργων του κ. Σεφερλή,όντως έμεινα ενεός αναγιγνώσκοντας το εμπαθές μάλλον παρά απλώς επικριτικό κείμενο της εν λόγω στην εφημερίδα όπου αρθρογραφεί.Η δημοσιογραφία θα έπρεπε να τηρεί κάποιους στοιχειώδεις κανόνες δεοντολογίας πχ να μην εξωρα’ί΄ζει
αποκλίνουσες κοινωνικές συμπεριφορές και να μην υποτιμά πρωταγωνιστές που ,μη συμπλέοντες με τα επιβαλλόμενα από τα νέα ήθη, ανησυχούν για την εξέλιξη της γλώσσας μας ,της χώρας μας,του έθνους μας κλπ και ενίοτε εκφράζουν τον προβληματισμό τους αυτόν με όχημα τη δουλειά τους…
Αν θέλει η Ακρίτα να μιλήσουμε για κότες τότε να κοιταχτεί στον καθρέφτη, το στόμα της είναι ίδιο με κώλο κότας, οπότε ό,τι βγάζει απο μέσα είναι ακαθαρσίες. Ύφος 50 καρδηναλίων μονίμως, πετάγεται σαν την πορδή σε θέματα που δεν την αφορούν επειδή νομίζει πως αυτά που γράφει είναι φιλοσοφίες. Αργία μήτηρ πάσης κακίας λέει ο λαός, το πολύ ξύσιμο του αιδοίου οδηγεί σε μηχανοραφίες και χολή εναντίον ανθρώπων που δεν την έβλαψαν. Κανένας επώνυμος δεν μπορεί να λέει πως το κοινό έχει μυαλό κότας, γιατί κάποτε είχε πει ο Πιατάς πως το κοινό μπορεί να είναι και κενό και έφαγε γιούχα για μεγάλο διάστημα.
Καλα της εκανε.Ο Σεφερλης ειτε αρεσει ειτε οχι το χιούμορ του ουτε κλεφτης ειναι ουτε απατεωνας και δουλεύει σαν σκυλί απο μικρος. Τους πειράζει επειδη σατυριζει τους ανθελληνες απατριδες και το κατεστημενο των ομοφυλόφιλων. Η κυρα Ακριτα που εχει γνωμη για ολα και για ολους και παντα κατακρινει αρπαζε κανονικα επι 45 χρόνια τη σύνταξη του πατέρα της παροτι ζουσε στα πλούτη και ειχε παντρευτεί. Μπορεί να ηταν νομιμο αλλα ηθικό δεν ήταν. Ας πιασει πρωτα καμιά σφουγγαριστρα να κανει καμια δουλειά χρησιμη στη ζωη της και μετα ας κατακρινει αλλους.