Σήμερα, τα αυτοκίνητα βασίζονται σε μπαταρίες και κινητήρες εσωτερικής καύσης για την κίνησή τους. Ωστόσο, αυτή η μέθοδος αποδεικνύεται ιδιαίτερα αναποτελεσματική, καθώς οι δυνάμεις τριβής και βαρύτητας καταναλώνουν το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας που παράγεται. Στην Ιαπωνία, μια ομάδα ερευνητών από το ινστιτούτο επιστήμης και τεχνολογίας της Οκινάουα έχει αναπτύξει μια καινοτόμο λύση: τη μαγνητική αιώρηση, η οποία θα μπορούσε να σηματοδοτήσει το τέλος των κινητήρων υδρογόνου.
Αυτοκίνητα από μια… ριζοσπαστική οπτική γωνία!
Οι ερευνητές στην μονάδα κβαντικής μηχανικής έχουν δημιουργήσει μια συσκευή που επιτρέπει τη μαγνητική αιώρηση χωρίς την ανάγκη εξωτερικής τροφοδότησης ενέργειας! Αυτή η τεχνολογία υπόσχεται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο που κινούμαστε, μειώνοντας την εξάρτηση από τις παραδοσιακές πηγές ενέργειας.
Η εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας μπορεί να οδηγήσει σε πιο βιώσιμες και αποδοτικές λύσεις για την αυτοκίνηση στο μέλλον, προσφέροντας μια νέα προοπτική στη μετακίνηση.
Χρειάζεται ισχύ για την εκκίνηση και μόνο για την έναρξη του μαγνητικού πεδίου. Μετά από αυτό τα οχήματα θα κινούνται χωρίς την χρήση άλλου τύπου ωστικής ενέργειας όπως μπαταρίες και κινητήρες.
Η μαγνητική αιώρηση είναι μια καινοτόμος τεχνολογία που επιτρέπει την ανύψωση αντικειμένων, όπως αυτοκίνητα, μερικά εκατοστά πάνω από την επιφάνεια τους. Αυτή η διαδικασία εξαλείφει την τριβή, επιτρέποντας στο όχημα να κινείται χωρίς την ανάγκη μηχανικής ή ηλεκτρικής ώθησης.
Για να επιτευχθεί αυτό το φαινόμενο, το αυτοκίνητο πρέπει να είναι κατασκευασμένο από διαμαγνητικά υλικά. Στη συνέχεια, ισχυροί μαγνήτες τοποθετούνται κατά μήκος της διαδρομής του οχήματος, δημιουργώντας ένα έντονο μαγνητικό πεδίο που προκαλεί την «επιπλέουσα» κίνηση του οχήματος.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της εφαρμογής της μαγνητικής αιώρησης είναι τα τρένα Maglev. Αυτά τα τρένα χρησιμοποιούν υπεραγώγιμους ηλεκτρομαγνήτες για να κινούνται χωρίς μπαταρίες ή κινητήρες. Ωστόσο, απαιτούν συνεχή ηλεκτρική ενέργεια για να διατηρούν τη διαδικασία ανύψωσης.
Εάν η ηλεκτρική ενέργεια είναι απενεργοποιημένη τότε το μαγνητικό πεδίο απενεργοποιείται. Πλέον οι επιστήμονες έχουν βελτιώσει την μέθοδο ώστε να απαιτεί ενέργεια μόνο στην εκκίνηση του συστήματος.
Για να γίνει αυτό χρησιμοποίησαν κονιοποιημένο γραφίτη που είναι ένα υλικό κρυσταλλωμένου άνθρακα. Μέσα από χημική διαδικασία κατασκεύασαν μία πάστα αναμειγνύοντάς την με κερί και έφτιαξαν μία πλάκα κάτω από την οποία υπάρχουν αρκετοί μαγνήτες διατεταγμένοι σε ένα συνεχές σύμπλεγμα.
Αυτά είναι αρκετά ισχυρά ώστε να προκαλούν μαγνητική αιώρηση. Έτσι το πεδίο διαμορφώνεται για την κίνηση αντικειμένων εξαλείφοντας την τριβή , καθιστώντας αποτελεσματικότερη την κίνηση για μεταφορές δίχως μπαταρίες και κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ποια τα… οδοφράγματα!
Το πειραματικό πρωτότυπο που έχει αναπτυχθεί διαθέτει περιορισμένες διαστάσεις. Για να μπορέσει να κατασκευαστεί σε πραγματική κλίμακα και να προσφέρει πρακτικές εφαρμογές, είναι απαραίτητο να αντιμετωπιστούν ορισμένα κρίσιμα ζητήματα.
Ένα από τα πρώτα ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν είναι η μείωση της κινητικής ενέργειας στην επιφάνεια του συστήματος. Η κίνηση στο κβαντικό πεδίο απαιτεί ψύξη, γεγονός που καθιστά τη μείωση της κινητικής ενέργειας απαραίτητη για την αύξηση της αυτονομίας και της ευαισθησίας, ειδικά σε μικρές διαστάσεις.
Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα που προκύπτει κατά την κλιμάκωση του συστήματος είναι η «απόσβεση vortex». Τα συστήματα που ταλαντεύονται έχουν την τάση να χάνουν την κατάσταση τους λόγω εξωτερικών δυνάμεων και με την πάροδο του χρόνου. Επομένως, είναι επιτακτική ανάγκη να βρεθεί μια μέθοδος που θα αποτρέπει την απώλεια ενέργειας του γραφίτη όταν αυτός βυθίζεται σε μαγνητικό πεδίο.
Με πληροφορίες από: ecoticias.com
“μαγνήτες τοποθετούνται κατά μήκος της διαδρομής του οχήματος” εδώ στην Ελλάδα δεν πρόκειται νά δουλέψει τό σύστημα γιατί οι γύφτοι θά κλέβουν τούς μαγνήτες.
Η Ρεζέρβα που ειναι;
ΝΑ ναι καλά ο Νικολά Τέσλα τον σκότωσαν του έκλεψαν και όλες τις εφευρέσεις του. Διότι η αιώρηση είναι δική εφεύρεση και πολλά πολλά άλλα…. οι μασονοι δεν αφήνουν κανέναν να κάνει καλό στην ανθρωπότητα.
Ιαπωνία είναι σε άλλο επίπεδο.. Εκεί εάν αργήσει το τραίνο ή λεωφορείο σου στέλνουν χαρτί και συγνώμη και μιλάμε για δευτερόλεπτα εδώ τρώνε δρομολόγια και στο τέλος στην λένε κιόλας.. Α ρε γαμημενο 41% από γερό πασοκο και μετά… Τυχεροί όσοι κατάφεραν να φύγουν εξωτερικό.. Εμείς εδώ @@@@στε χρόνια με αρρώστιες καρκίνους και ότι θες.. Έχεις τους γέροντες από την άλλη να σου λένε για κάποιο λόγο γίνονται όλα κάνε το σωστό και θα φωτίσει η Παναγία και ο Χριστός..