Μας βγήκε και γύπας ο παίκτης! Θα πάθεις πλάκα μόλις δεις με ποιες τα είχε ο Γιώργος Κιμούλης! Όλες οι όμορφες του θεάτρου!

Κοινοποίηση:
ΚΙΜΟΥΛΗΣ

Θα πάθεις πλάκα μόλις δεις με ποιες τα είχε ο Γιώργος Κιμούλης! Όλες οι όμορφες του θεάτρου!… Μα, δεν ήταν μία, δεν ήταν δύο, δεν ήταν τρεις. Ήταν όλες μα όλες οι πανέμορφες από πλευράς εμφάνισης γυναίκες του Ελληνικού θεάτρου.

Όποια ποιο εντυπωσιακή χρεωνόταν στον ηθοποιό σαν επίσημη σχέση του γοητευτικού Γιώργου Κιμούλη. Όμως με πολλές είχε πράγματι σχέση!…Για να μην πούμε με τις περισσότερες ή και όλες!

Φυσικά και καμμία σχέση που είδε την δημοσιότητα, αλήθινή ή όχι δεν διαψεύστηκε. Πάντως είναι ίσως εκείνος ο ηθοποιός που καμμία δεν μπορούσε ν’ αντισταθεί στην γοητεία του. Πάμε να δούμε το…ιστορικό!

Τέσσερις δεκαετίες γεμάτες επιτυχίες επισκιάστηκαν μέσα σε μία ημέρα. Ο Γιώργος Κιμούλης, ο «εκρηκτικός χαρακτήρας», όπως τον αποκάλεσε ο στενός του φίλος Σταμάτης Κραουνάκης, κατηγορείται για λεκτική και ψυχολογική βία από έξι (τουλάχιστον!) γνωστές ηθοποιούς.

Προφανώς δεν περίμενε πως θα ακολουθούσε ντόμινο καταγγελιών εναντίον του από τις Κατερίνα Γερονικολού, Ευδοκία Ρουμελιώτη, Αλεξάνδρα Ταβουλάρη, Μπέττυ Νικολέση, Κατερίνα Παπουτσάκη και Τζένη Ιωακειμίδου. Κι όπως φαίνεται, έπεται συνέχεια. Ποιος είναι τελικά ο σπουδαίος ηθοποιός, σκηνοθέτης και θιασάρχης και γιατί τον κατηγορούν πως έχει… δύο πρόσωπα;

Σε παράσταση με την Κατερίνα Παπουτσάκη.

Ο Γιώργος Κιμούλης γεννήθηκε στον Πειραιά στις 18 Σεπτεμβρίου του 1956 και μεγάλωσε στην Αθήνα, σε μια περιοχή δίπλα στο Εθνικό Θέατρο, γεμάτη νεοκλασικά κτίρια, νεόκτιστες πολυκατοικίες και εργατικό κόσμο.

«Πιτσιρικάς γαλουχήθηκα με μία φράση που μπορεί και να “βίασε” τον ψυχικό μου κόσμο. Θυμάμαι τον πατέρα μου να λέει “δεν υπάρχει “δεν μπορώ”, υπάρχει “δεν θέλω”.

Αυτό με διαμόρφωσε και παράλληλα άφησε να καλλιεργηθεί ένας χώρος έπαρσης. Ποτέ δεν αναρωτιέμαι αν μπορώ να κάνω κάτι που δεν θέλω. Όταν ξεκινάω, δεν βάζω το “πώς”.

Μέσα στην προσπάθεια να πετύχω τον στόχο, το μόνο που σκέφτομαι είναι να μην πατήσω επί πτωμάτων. Γιατί μέσα μου υπάρχει έντονο το στοιχείο του δικαίου και της ηθικής, αν και δεν μου αρέσει να με λένε ηθικό και δίκαιο» έχει δηλώσει σε παλιότερη συνέντευξή του.

Μαθητής της Γαλλικής Σχολής, ο Γιώργος Κιμούλης αποφοίτησε από τη δραματική σχολή Βεάκη το 1977, αφού είχε αλλάξει προηγουμένως αρκετές σχολές, εφόσον, όπως λέει και ο ίδιος, δεν μπορούσε να μείνει στον ίδιο τόπο για πολύ καιρό.

Ακολούθησαν πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες, όπως η «Λούφα και παραλλαγή», αλλά και σε εξίσου σημαντικά σίριαλ, όπως «Το μινόρε της αυγής».

Δέκα χρόνια μετά την αποφοίτησή του από τη σχολή Βεάκη, ο ηθοποιός ίδρυσε τη δική του θεατρική εταιρία με την ονομασία Σύγχρονο Θέατρο της Αθήνας.

Τις περισσότερες παραστάσεις που πρωταγωνιστεί τις σκηνοθετεί ο ίδιος με τον δικό του μοναδικό τρόπο, που προκαλεί αντικρουόμενες αντιδράσεις στο φιλοθεάμον κοινό. Υπήρξε ακόμα αντιπρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, ενώ είναι και μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Συγγραφέων, καθώς επίσης και του Θεατρικού Μουσείου.

Τον Οκτώβριο του 2016 ορίστηκε μέλος της επιτροπής διαλόγου για τη συνταγματική αναθεώρηση.

Στις 28 Φεβρουαρίου του 2017 ορίστηκε πρόεδρος του Κέντρου Πολιτισμού του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» και παραιτήθηκε από τη θέση αυτή λίγες ημέρες μετά, στις 16 Μαρτίου.

…το βραβείο καλύτερου θεατρικού ηθοποιού «Βεάκη», το 1999, για την περίοδο 1996-1998, το βραβείο α’ ανδρικού ρόλου στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για τον ρόλο του στην ταινία του Παύλου Τάσιου «Νοκ άουτ», αλλά και το κρατικό βραβείο α’ ανδρικού ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για την ερμηνεία του στην ταινία του Νίκου Περράκη «Βίος και Πολιτεία».

Το 2008 συμμετείχε σε ένα από τα remakes της «Λούφας και παραλλαγής», το «Αϊ Φορ – Λούφα και απαλλαγή», το οποίο δεν είχε ωστόσο την ίδια απήχηση με την παλιά ταινία.

Από τις γνωστές συμμετοχές του στο σινεμά είναι και το «Ένας κι ένας» του Νίκου Ζαπατίνα. Σε ό,τι αφορά την τηλεόραση, οι εμφανίσεις του είναι ελάχιστες τις τελευταίες δύο δεκαετίες.

Ωστόσο, το 2006 έκανε ένα επιτυχημένο guest στην κωμική σειρά του Γιώργου Καπουντζίδη «Στο παρά 5».

Το κεφάλαιο Ζορμπαλά

Ο πρώτος μεγάλος έρωτας της ζωής του ήταν με τη τραγουδίστρια και ηθοποιό Μαργαρίτα Ζορμπαλά.

Οι δυο τους γνωρίστηκαν σε κάποιο καλλιτεχνικό στέκι, ερωτεύτηκαν κεραυνοβόλα και μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα αποφάσισαν να επισημοποιήσουν τη σχέση τους.

Ο γάμος τους κράτησε αρκετά χρόνια και ήταν ευτυχισμένος. Αυτό μέχρι τη στιγμή που μπήκε στη ζωή του ηθοποιού η Μαρία Δαμανάκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πρώτες συστάσεις ανάμεσα στην πολιτικό και τον ηθοποιό έγιναν στο σπίτι της αξέχαστης Τζένης Καρέζη.

Η φιλία που προέκυψε αμέσως μεταξύ τους έδωσε σύντομα τη θέση της σε έναν δυνατό έρωτα. Αυτός ο έρωτας οδήγησε τον ηθοποιό στην απόφαση να χωρίσει από τη Μαργαρίτα Ζορμπαλά.

Η είδηση έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στους καλλιτεχνικούς αλλά και τους πολιτικούς κύκλους.

Οι ίδιοι, ωστόσο, κράτησαν πολύ χαμηλά τους τόνους.

Η σχέση τους κράτησε αρκετά χρόνια και κάποια στιγμή ανέβηκαν τα σκαλιά της εκκλησίας. Το 1994 οι δυο τους απέκτησαν και μια αξιαγάπητη κορούλα, τη Μαριάννα, η οποία είναι σήμερα 25 ετών και ασχολείται επίσης με την τέχνη της υποκριτικής.

Δυστυχώς, όμως, ούτε ο δεύτερος γάμος του Γιώργου Κιμούλη έμελλε να κρατήσει για πάντα.

Έκτοτε ο ηθοποιός δεν παντρεύτηκε ξανά. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως έπαψε να απασχολεί τα tabloids με την προσωπική του ζωή.

Μεταξύ των λαμπερών κυριών της showbiz που φήμες και δημοσιεύματα συνέδεσαν κατά καιρούς με τον διάσημο ηθοποιό και σκηνοθέτη είναι η Δήμητρα Ματσούκα, με την οποία συνεργάστηκε κιόλας στην τηλεοπτική σειρά του Alpha «Ξέχασέ με», η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, η οποία εθεάθη το 2006 να διασκεδάζει μαζί του σε νυχτερινό μαγαζί όπου τραγουδούσε η Άννα Βίσση, αλλά και η Κατερίνα Λέχου.

Ωστόσο, όπως επιμένουν αυτοί που ξέρουν τα πράγματα από μέσα, η ιστορία τους πέρασε από πολλές διακυμάνσεις, καθώς ο Γιώργος και η Κατερίνα μέτρησαν αρκετούς χωρισμούς και άλλες τόσες επανασυνδέσεις μέχρι το οριστικό the end.

Μία από τις επόμενες σχέσεις του πρωταγωνιστή ήταν με την Ελισάβετ Μουτάφη το 2012, σχέση που είχε εγκρίνει και η κόρη του Κιμούλη, Μαργαρίτα, με τους τρεις τους να πραγματοποιούν μάλιστα και κοινή θεατρική έξοδο. Ούτε αυτό το ειδύλλιο του ηθοποιού, όμως, άντεξε στον χρόνο.

Ακολούθησαν κι άλλες φήμες για γνωστές ηθοποιούς και συμπρωταγωνίστριες του Γιώργου Κιμούλη στο θέατρο, που, όπως αποδείχτηκε στο πέρασμα του χρόνου, δεν ευσταθούσαν.

Άλλωστε, υπήρχε πάντοτε μια τάση να τον συνδέουν τα μέσα ενημέρωσης με κάθε ωραία γυναίκα που συνεργαζόταν. Ανάμεσά τους ήταν και η Ευδοκία Ρουμελιώτη, η οποία είχε προχωρήσει τότε σε επίσημη διάψευση, και δικαιολογημένα, αφού η αλήθεια ήταν εντελώς διαφορετική και αποκαλύφθηκε πολλά χρόνια μετά.

«Ήταν η χειρότερη, η πιο δύσκολη συνεργασία που είχα στα 10 χρόνια που ήμουν ηθοποιός».

Η Τζένη Ιωακειμίδου, η οποία απέχει εδώ και αρκετά χρόνια από τα καλλιτεχνικά δρώμενα, κατήγγειλε με τη σειρά της τον Γιώργο Κιμούλη για λεκτική και ψυχολογική βία στη συνεργασία που είχαν το 2007 στην παράσταση «Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα».

Όπως αποκάλυψε η Τζένη μέσα από ανάρτηση που έκανε στο facebook χθες το πρωί, κλήθηκε από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη να αντικαταστήσει την Ευδοκία Ρουμελιώτη, η οποία είχε αποχωρήσει τότε από τη δουλειά, για τους λόγους που έγιναν γνωστοί τώρα.

«Έζησα πολύ δύσκολες στιγμές» σχολίασε η ηθοποιός, προσθέτοντας πως κάποια στιγμή τα μάζεψε και έφυγε από το θέατρο.

Ωστόσο, επέστρεψε έπειτα από παρότρυνση του θεατρικού επιχειρηματία και αφού ο Κιμούλης τής ζήτησε συγγνώμη για τη συμπεριφορά του.

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, αλλά όσα έχουν ακουστεί στις πολλές καταγγελίες τα έζησα και εγώ μια ολόκληρη σεζόν και σίγουρα δεν βγήκα αλώβητη από αυτή τη συνεργασία.

Έχει κακοποιήσει πολλές ψυχές (αντρών και γυναικών) και καλά θα κάνει να ζητήσει τη βοήθεια ειδικού» σχολίασε η Τζένη Ιωακειμίδου για τον Γιώργο Κιμούλη, ο οποίος μετά τις τελευταίες εξελίξεις και τις καταγγελίες σε βάρος του αναμένεται να παραπεμφθεί στο πειθαρχικό συμβούλιο του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, το οποίο συνεδρίασε εκτάκτως χθες για να αποφασίσει σχετικά.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

10 Σχόλια

  1. Με την Μαργαρίτα Ζορμπαλά δεν παντρεύτηκε ποτέ. Πριν τον γάμο ακριβώς, την παράτησε και μετά από λίγο καιρό μοστραρίστηκε με την Δαμανάκη.

  2. Δεν καταλαβαίνω ασχημομουρης βρωμιαρης με πρόσωπο μαϊμού πως αυτές οι γυναίκες πηγαν με αυτόν Τέτοια ξεφτίλα έχουν οι Ελληνίδες Βλέπεις και κάτι τραγουδιστές με φάτσα ουρακοτάγκου κωλομποτιρα και κάνουν τους εραστές Ε ρε χαστούκια και κλωτσιδια που θέλουν Ρεζίλια Ελληνίδες

  3. Αν δεν βρέξεις κωλο… Ψάρι δεν πιάνεις….

  4. ΌΛΕΣ ΟΙ ΦΤΑΣΜΕΝΕΣ ΝΥΝ ΚΑΙ ΠΡΩΗΝ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΜΕΝΕΣ ΣΕ ΛΊΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΠΑΡΕΛΆΣΟΥΝ ΣΕ ΨΗΦΟΔΈΛΤΙΑ. …
    ΌΤΑΝ ΉΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΉ ΤΗΣ ΚΑΡΙΈΡΑΣ ΤΌΤΕ ‘ΦΙΛΟΥΣΑΝ ΚΑΤΟΥΡΗΜΕΝΕΣ……ΠΟΔΙΈΣ ΠΡΟΚΕΙΜΈΝΟΥ ΓΙΑ ΈΝΑ ΡΌΛΟ ΚΑΙ ΤΌΤΕ ΉΤΑΝ ΚΑΛΆ. ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΆΛΛΟ ΕΊΝΑΙ ΧΥΔΑΊΟ ΚΑΙ ΑΝΉΘΙΚΟ ΕΚ ΜΈΡΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΔΙΌΤΙ ΟΣΟ ΧΥΔΑΊΟ ΚΑΙ ΑΝΉΘΙΚΟ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟ ΜΈΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΥΤΟΥ ΕΞΊΣΟΥ ΧΥΔΑΊΟ ΚΑΙ ΑΝΉΘΙΚΟ ΕΊΝΑΙ ΕΚ ΜΈΡΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΤΙΘΈΜΕΝΟΥ ΘΎΜΑΤΟΣ. @

  5. εχει γεμισει πουτανακια η αγορα …ολοι εχουν προσβαση …ποσο μαλον αμα εισαι ενας μαλακας επωνυμος σαν αυτον

  6. Ο γόης από δω είχε café bar , και οποία εργαζόταν ε εκεί τα έφτιαχνε και μαζί της…. Εδώ γελάνε

  7. BiOS και πολιτεία η καλύτερη ταινία του Κιμούλη, άσχετα αν τον ξέρουμε από τη γνωστή Λούφα και Παραλλαγή.

  8. Ο/Η ΤΟ ΠΑΡΑΜΎΘΙ Ή ΑΛΉΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΣΆΡΟΥΝ ΕΊΝΑΙ ΌΛΕΣ ΈΧΟΥΝ ΚΆΤΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΙΈΡΑ! λέει:

    Είναι σαν ασθένεια, κάθονται όλες γιατί κι αυτοί τους λένε: αν δεν κάτσεις δεν κάνεις καριέρα, όλες έχουν κάτσει. Και μένα μου το είχαν πει και όταν ακούσεις ότι ένα μεγάλο όνομα έχει κάτσει αμβλύνονται οι άμυνές σου.
    Θαυμάστε τα είδωλα της κοινωνίας που κλέβουν την δόξα του Θεού και μοστράρονται ως υγιή κοινωνικά πρότυπα.

  9. Ποτέ μου δεν θαύμασα το όλο έργο τού κ. Κιμούλη, άρα δεν είμαι θαυμαστής. Αν συνέβη κάτι με τις κατηγόρους του φυσικά κανένας δεν ξέρει, ούτε καν κι αν είναι αλήθεια. Έχω ένα τεύχος περιοδικού τύπου μόδας όμως πού μια κυρία η οποία τώρα φωνάζει ότι είναι σε θέση να καταγγείλει ότι περνούσε άσχημα πού καθόλου δεν το αποκλείω, όμως τότε διαβάζω ότι τού κατεβάζει εγκώμια, και είναι 4 χρόνια στο σανίδι απ’ ότι διαβάζω τότε. Λοιπόν ο ηθοποιός είναι ελεύθερος όπως όλοι μας να επιλέγουμε και να παραιτούμαστε όταν κάτι δεν πάει καλά στην εργασία μας.Καμία σχεδόν δεν το έπραξε λες και τούς άρεσε, ή ήταν μαζόχες?
    Ο κοσμάκης περνά εκεί έξω πολύ δύσκολα και χειρότερα με την οικονομική κατάρρευση πού είναι πιο σημαντικό από το βρακάκι της κάθε Παρασκευούλας, η τον λούτσο τού κυρίου, όπου κανέναν δεν ενδιαφέρει. Εξ’ άλλου η δικαιοσύνη ανήκει στους έχοντες. Οι μη έχοντες ή είναι φυλακή, ή δεν μιλάνε γιατί δεν έχουν να ζήσουν όχι να έχουν και για δικαστήρια όπου εδώ όλοι τους τα έχουν. Πού είναι οι γυναίκες πού έχουν βιαστεί από δράκους στα πάρκα και στους δρόμους. Έχουν δικαιωθεί όπως θα έπρεπε? Εσείς οι έχοντες τις στηρίξατε ποτέ εκείνες τις γυναίκες?

Comments are closed.