Μείωση τιμών: Νέα πρωτοβουλία για 600 βασικά προϊόντα στα Σούπερ Μάρκετ

Κοινοποίηση:
super-market-new-eurokinissi-256-2048x1365

Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ προχωρούν σε σημαντικές μειώσεις τιμών βασικών προϊόντων, ανταποκρινόμενες στην πρόσκληση του υπουργείου Ανάπτυξης. Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει στη στήριξη των καταναλωτών και την ανακούφιση από τις αυξανόμενες τιμές που παρατηρούνται στην αγορά.

Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, αναμένεται ότι οι τιμές στα ράφια των σούπερ μάρκετ θα έχουν μειωθεί κατά ποσοστά που κυμαίνονται από 6% έως 15% για περίπου 120 κωδικούς προϊόντων. Αυτές οι μειώσεις είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ των αλυσίδων και των προμηθευτών τους, με στόχο την ευρύτερη συμμετοχή στην πρωτοβουλία.

Στην πορεία, περισσότερα από 600 προϊόντα από διάφορους προμηθευτές που ανήκουν στον ΣΕΒΤ (Σύνδεσμος Ελλήνων Βιομηχάνων Τροφίμων) και τον ΕΣΒΕΠ (Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ενέργειας και Πρώτων Υλών) θα συμμετάσχουν επίσης σε αυτή τη διαδικασία. Η διεύρυνση αυτή δείχνει τη δέσμευση της αγοράς να προσφέρει καλύτερες τιμές στους καταναλωτές.

 

Η ανακοίνωση

Αναλυτικά, σε ανακοίνωση της η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) αναφέρει τα εξης: Ξεκίνησε στα ράφια των σούπερ μάρκετ η εφαρμογή της μείωσης τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα.

Η πρωτοβουλία μείωσης τιμής αφορά πρόσκληση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου και το προς το σύνολο των προμηθευτών τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (σούπερ μάρκετ) της χώρας.

Τόσο οι προμηθευτές όσο και το οργανωμένο λιανεμπόριο ανταποκρίνονται θετικά στην πρόσκληση του υπουργού και στα ράφια των σούπερ μάρκετ μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμοι, περίπου, 120 κωδικοί προϊόντων, σαν ξεκίνημα της πρωτοβουλίας, με τις νέες μειωμένες τιμές.

Αναμένεται ότι η πρωτοβουλία αυτή θα ενταθεί τις επόμενες εβδομάδες και υπολογίζεται ότι σταδιακά περισσότεροι από 600 κωδικοί προϊόντων διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ αλλά και άλλων προμηθευτών θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.

Οι μειώσεις τιμών στους 120 αυτούς κωδικούς καταναλωτικών προϊόντων θα κυμαίνονται από 6%-15% και ήδη οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ενημέρωσαν την γενική γραμματεία Εμπορίου για τις σχετικές λίστες των κωδικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΙΕΛΚΑ και των εταιρειών σχετικών μετρήσεων (NielsenIQ, Circana, κλπ.) η συνεχής αποκλιμάκωση του πληθωρισμού τροφίμων τους τελευταίους μήνες, ιδιαίτερα στα προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ, αποτελεί πλέον μία σταθερή πραγματικότητα και αναμένεται ότι με την πρωτοβουλία αυτή του υπουργείου Ανάπτυξης θα υπάρξει ακόμα περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα καταναλωτικά προϊόντα.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response