Τον Νοέμβριο του 2020 οι εγγραφές νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 12,0% σε 897.692 μονάδες, καθώς αρκετές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις εισήγαγαν νέα μέτρα για τον περιορισμό του δεύτερου κύματος της πανδημίας COVID 19. Ως αποτέλεσμα, οι τέσσερις βασικές αγορές επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ σημείωσαν πτώση τον περασμένο μήνα.
Η Γαλλία και η Ισπανία υπέστησαν διψήφια πτώση (μείωση 27,0% και 18,7%, αντίστοιχα) και ακολουθεί η Ιταλία με πιο μέτρια πτώση (-8,3%). Οι γερμανικές απώλειες περιορίστηκαν στο -3,0%.
Από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο, η αγορά επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ συρρικνώθηκε κατά 25,5% σε περίπου 9 εκατομμύρια μονάδες. Πρόκειται για μείωση άνω των 3 εκατομμυρίων μονάδων σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από έναν χρόνο. Έντεκα μήνες μέσα στο έτος, ο αντίκτυπος του COVID-19 συνέχισε να επηρεάζει σημαντικά τις σωρευτικές επιδόσεις όλων των αγορών της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων σημαντικών.
Η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-35,3%) έως το 2020, ακολουθούμενη από την Ιταλία (-29,0%), τη Γαλλία (-26,9%) και τη Γερμανία (-21,6%).
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Είναι γνωστό πως όταν πέφτουν οι πωλήσεις αυτοκινήτων, αραιώνει ο κόσμος από τα γήπεδα τα καφενεία και τα καφέ, ζουν τον μεγαλύτερο τους εφιάλτη. Αν τους πάρουν και τα φράγκα από τους έννομους τοκογλύφους που δίνουν 0,10% μείον 15% και χάρη μας κάνουν θα βγάλουν το κακό σπιθούρι.
μπουρδες. ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ….