«Ανενόχλητα» συνεχίζουν, σύμφωνα με δημοσίευμα εφημερίδας να κυκλοφορούν, στους δρόμους όλης της χώρας πάνω από 1,5 εκατομ. ανέλεγκτα από ΚΤΕΟ Ι.Χ. καθώς οι έως τώρα εξαγγελίες περί διασταυρώσεων στοιχείων των ιδιοκτητών τους έχουν παραμείνει στη σφαίρα της θεωρίας.
Το σύστημα ήταν προγραμματισμένο να τεθεί σε πλήρη εφαρμογή πέρυσι, ωστόσο μέχρι στιγμής εξακολουθεί να μην έχει δοθεί η σχετική εντολή για τη διενέργεια διασταυρώσεων των βάσεων δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών (που εκδίδει τις άδειες κυκλοφορίας) και του υπουργείου Οικονομικών (που εκδίδει τα τέλη κυκλοφορίας).
Τον Οκτώβριο του 2018 είχαν πραγματοποιηθεί οι πρώτες δοκιμαστικές διασταυρώσεις στοιχείων των δύο βάσεων δεδομένων, χωρίς να ακολουθήσει αποστολή προστίμων. Το διάστημα εκείνο μάλιστα είχε προκληθεί μια δυσλειτουργία στα ΚΤΕΟ, καθώς είχαν τεθεί εκτός λειτουργίας οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων για ένα Σαββατοκύριακο. Εκείνες τις ημέρες δεν ήταν δυνατή η έκδοση ηλεκτρονικών παραβόλων για τη διεκπεραίωση εκπρόθεσμων ελέγχων από ΚΤΕΟ. Το σύστημα δοκιμάστηκε, διαπιστώθηκε ότι λειτουργεί πλήρως, αλλά δεν τέθηκε ποτέ σε λειτουργία. Δεν είναι λίγοι που υποστηρίζουν ότι η παρατεταμένη προεκλογική περίοδος είναι αυτή που άφησε τη σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογεγραμμένη από τον υπουργό Υποδομών σε ένα συρτάρι του υπουργείου Οικονομικών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εν λόγω ΚΥΑ των υπουργείων Υποδομών και Οικονομικών είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση του συστήματος των διασταυρώσεων, αλλά αναμένει ακόμη την υπογραφή του αρμοδίου υπουργού Οικονομικών μέχρι σήμερα. Έτσι καθίσταται σαφές ότι πριν από τις εκλογές του Ιουλίου δεν θα ενεργοποιηθεί το σύστημα και ουδείς θα λάβει επιστολή με πρόστιμο στο σπίτι.
Την ίδια στιγμή εκτιμάται ότι ανέλεγκτα παραμένουν και 700.000 δίκυκλα τα οποία υποχρεούνται πλέον να «περάσουν» την πόρτα των ΚΤΕΟ.
Από τους ελέγχους που διενεργούνται στα ΚΤΕΟ, περίπου 8% των οχημάτων απορρίπτεται και δεν μπορεί να λάβει το πολυπόθητο πιστοποιητικό λόγω εκπομπής υπερβολικών ρύπων, σύμφωνα με τα στοιχεία εκπροσώπων των ιδιωτικών ΚΤΕΟ.
στο ψωροκωστειο 2.000.000 υποχρεοι δεν πληρωσαν , ΚΑΙ το ψωροκωστειο ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΕΙ τους νομοταγεις πολιτες για να καλυψει ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΕΣΟΔΩΝ.
Αυτό που γράφετε μπροστά στην νούμερο ένα αιτία τροχαίων ατυχημάτων είναι πταίσμα. Το νούμερο ένα πρόβλημα είναι το οδικό δίκτυο και οι σημάνσεις.
Στην Ελλάδα δεν χρειαζόμαστε νέους νόμους, αρκεί να εφαρμοστούν οι υπάρχοντες και όλα τα προβλήματα θα λυθούν…..γιατί νόμοι υπάρχουν,απλά δεν εφαρμόζονται!
Και ουτε προκεται απλα ο ντορος γινεται για να τα αρπαξουν τα ιδιωτικα και τα κωλοσυνεργεια αλυσιδα παει η ιστορια
Οπποιον θελουν παιρνανε μουφα η ιστορια με τα ΚΤΕΟ ολα για την κοννομα απλα σε φακελωνουν τα ιδιωτικα ετσι ωστε αμα δεν περασεις στον επομενο ελενγχο πρωτο πρωτο να σε ρουφιανεψουν στο υπουργειο αμεσα……………..πονταρουν στον εκφοβισμο των πολιτων για ηλεκτρονικο φακελωμα τιποτε δεν θα κανουν οπωσ με τα ανασφαλιστα που σημειωτεον οι ασφαλιστικες ξοδευουν εκατομμυρια για να σταιλνουν στο πιατο στο Υπουργειο τους παρανομους………….και ομως τιποτε δεν τους κανουν