Στο σύνολο των έργων που υλοποιούνται είτε προγραμματίζονται στη Δυτική Αττική και αναμένεται να αναβαθμίσουν την καθημερινότητα των πολιτών, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή.
Παράλληλα, στο τέλος του 2023 θα παραδοθεί το Μετρό της Θεσσαλονίκης
Ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες σχεδιάζονται συγκοινωνιακά έργα στην Αττική καθώς στόχος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι να βελτιωθεί η ζωή των πολιτών.
Υπογράμμισε ότι τα έργα μετρό είναι σύνθετα και ο σχεδιασμός αρχίζει πολλά χρόνια πριν το έργο. Ωστόσο, σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη: «μέσα σε 2,5 χρόνια η κυβέρνηση αυτή έδωσε σε λειτουργία τους 3 πρώτους σταθμούς προς Πειραιά και θα παραδώσει το καλοκαίρι τους άλλους 3, ενώ παράλληλα ξεκίνησε και την κατασκευή 15 σταθμών της Γραμμής 4».
Επέκταση προς την Δυτική Αττική
Ειδικότερα για τη Δυτική Αττική, αναγνώρισε ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένο κομμάτι σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να ανταποκριθεί στις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής με μεγάλα έργα υποδομών.
Αναλύοντας τον σχεδιασμό για τη Δυτική Αττική, ο Υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στην επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ίλιον. Όπως έκανε γνωστό, βρίσκεται σε εξέλιξη η εκπόνηση των απαραίτητων αρχιτεκτονικών και στατικών μελετών, καθώς και των ηλεκτρομηχανολογικών συστημάτων.
Σε πρώτη φάση, η επέκταση θα αφορά 3 σταθμούς: Την Παλατιανή, το Ίλιον και τον Άγιο Νικόλαο. Οι δύο από τους τρεις σταθμούς βρίσκονται επί της οδού Θηβών, ο πρώτος (σταθμός Παλατιανή) σε απόσταση περίπου 1.300 μ. βόρεια του σταθμού Ανθούπολη και ο δεύτερος (σταθμός Ίλιον) 1.000 μ βορειότερα του πρώτου. Ο τρίτος σταθμός (Αγ. Νικόλαος) βρίσκεται επί της οδού Αγίου Νικολάου στο Ίλιον.
Έως το τέλος του 2022 θα ολοκληρωθούν τόσο οι απαιτούμενες τεχνικές μελέτες, όσο και η διαδικασία περιβαλλοντικής αδειοδότησης του έργου, ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει η δημοπράτηση της κατασκευής. Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών ο χρόνος κατασκευής της επέκτασης της γραμμή 2 στο Ίλιον είναι τα 5 έτη.
«Μιλάμε για ένα έργο 350 εκατομμυρίων ευρώ, δεν χωρούν προχειρότητες και πασαλείμματα» διεμήνυσε ο κ. Καραγιάννης.
20 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΟΥΤΕ Η ΧΕΛΩΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΥΡΑΓΓΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΣΚΑΒΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ