Μετρό Θεσσαλονίκης: Όταν τα εισιτήρια γίνονται… σπάνιο είδος!

Κοινοποίηση:
metro

Ένα νέο επεισόδιο έχει προκύψει τις τελευταίες ημέρες σχετικά με τη λειτουργία των έξυπνων εισιτηρίων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες.

 

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Voria.gr, τα αποθέματα των εισιτηρίων έχουν σχεδόν εξαντληθεί, γεγονός που έχει προκαλέσει ανησυχία σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς.

Πρόσφατα διαπιστώθηκε ότι τα διαθέσιμα εισιτήρια επαρκούν μόνο για ένα πολύ περιορισμένο χρονικό διάστημα, κάτι που έχει δημιουργήσει προβληματισμό στους αρμόδιους. Με βάση τα στοιχεία που προκύπτουν από τον ρυθμό έκδοσης των εισιτηρίων κατά τους δύο μήνες λειτουργίας του Μετρό, η εκτίμηση για το χρονικό περιθώριο είναι μόλις λίγες ημέρες.

Αυτή η κατάσταση έχει σημάνει συναγερμό στα επιτελεία των συγκοινωνιακών φορέων, καθώς ο διαγωνισμός που προκήρυξε ο ΟΣΕΘ στις 19 Νοεμβρίου 2024 για την προμήθεια 13.125.000 έξυπνων εισιτηρίων για το αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα.

 

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το ζήτημα αντιμετωπίστηκε προσωρινά με την επιπλέον προμήθεια από τo Ελληνικό Μετρό μερικών δεκάδων χιλιάδων εισιτηρίων, αριθμός, πάντως, που δεν φέρεται ικανός να καλύψει μεγάλο χρονικό διάστημα. Στις αλλεπάλληλες συσκέψεις που πραγματοποιούνται τις τελευταίες μέρες εξετάζεται να επαναληφθεί η προμήθεια, όταν χρειαστεί, καθώς επίσης και η δωρεάν είσοδος στο Μετρό για κάποιο διάστημα, πρακτική που έχει εφαρμοστεί σε αρκετές περιπτώσεις σε διαστήματα κατά τα οποία αναμένεται αυξημένη κίνηση ή όταν υπάρχουν προβλήματα με τους αυτόματους πωλητές, έτσι ώστε να μην προκαλείται συνωστισμός.

Ταυτόχρονα, θα δοθεί έμφαση στην ενημέρωση του επιβατικού κοινού, που φαίνεται πως, είτε αγνοεί το γεγονός ότι τα έξυπνα εισιτήρια μπορούν να επαναφορτιστούν έως και 255 φορές, εφόσον δεν έχουν υποστεί φθορές, είτε επιλέγει να αδιαφορεί, καθώς, άλλωστε, δεν έχει κάποιο οικονομικό ή άλλο κίνητρο για την επαναφόρτιση.

 

Ο διαγωνισμός και το ερωτηματικό

Όπως ανέφερε στη Voria.gr ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, το θέμα το χειρίζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και προς το παρόν “δεν φαίνεται να υπάρχει θέμα“. Σε ό,τι αφορά τον διαγωνισμό, σημείωσε πως είναι σε εξέλιξη και επίκειται η ανάδειξη του αναδόχου.

Το γεγονός, πάντως, ότι εξαντλήθηκαν τόσο γρήγορα τα περίπου 4,7 εκατ. εισιτήρια που διέθεσε ο ΟΣΕΘ για χρήση στο Μετρό και στα λεωφορεία δημιουργεί εύλογα ερωτήματα για την επάρκεια της νέας παρτίδας που αναμένεται με τον διαγωνισμό, με δεδομένο ότι η σύμβαση προμήθειας που θα συναφθεί μεταξύ του οργανισμού και της αναδόχου εταιρείας θα έχει διάρκεια 18 μήνες.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response