Μετά τη φιέστα Τσίπρα στη Θεσσαλονίκη στις 29 του περασμένου Δεκεμβρίου, ήρθε και η ώρα για τη διαφημιστική προβολή ενός έργου που… δεν υπάρχει
Στις 29 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας μετέτρεψε σε… σόου τα εγκαίνια του σταθμού «Σιντριβάνι» του Μετρό Θεσσαλονίκης, με τους… μουσαμάδες που παρίσταναν τα εκδοτήρια.
Πλέον, έπειτα από σχεδόν ένα μήνα… μη λειτουργίας του σταθμού, ήρθε η ώρα και για την… διαφημιστική του προβολή.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό ενέκρινε την προηγούμενη εβδομάδα το σχέδιο για την επικοινωνιακή προβολή του έργου, το οποίο απέχει αρκετά ακόμα από την παράδοσή του, καταθέτοντας τον φάκελο προς έγκριση από την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής.
Η χρηματοδότησης της διαφημιστικής προβολής θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020. Σύμφωνα με την απόφαση, σε παραδοσιακά ΜΜΕ θα διατεθούν 290.000 ευρώ, με το 30% αυτών να διατίθεται σε περιφερειακά ΜΜΕ. Από αυτά, 150.000 ευρώ θα δοθούν σε τηλεοπτικούς σταθμούς (45.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ), 30.000 ευρώ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (9.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ) και 110.000 ευρώ σε έντυπα (33.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ).
Τα υπόλοιπα 110.000 ευρώ θα διατεθούν για την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, την προβολή μέσω ηλεκτρονικών ΜΜΕ και την κατασκευή νέας ιστοσελίδας.
Παρόμοια απόφαση είχε ληφθεί από το ΔΣ της Αττικό Μετρό και πριν από περίπου ένα χρόνο, αλλά, όπως φαίνεται, προτιμήθηκε η προβολή των διαφημίσεων να γίνει μέσα στην προεκλογική περίοδο.