«Μην ξανακούσω για ηλεκτρικό αυτοκίνητο» – Η viral ανάρτηση στο Facebook

Κοινοποίηση:
1

Viral έχει γίνει μία ανάρτηση στο Facebook ενός χρήστη ηλεκτρικού αυτοκινήτου για τις δυσκολίες της χρήσης του χώρα μας αλλά και τα κρυφά τους κόστη.

Μια καταπληκτική περιγραφή της αθέατης πλευράς χρήσης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2021 περιγράφει ένας χρήστης του στα social media αναφέροντας μία σειρά από συμβάντα σε πρόσφατο επαγγελματικό ταξίδι στην Πελοπόννησο δίνοντας τροφή για σκέψη για υποψήφιους χρήστες – αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Απολαύστε υπεύθυνα

“ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης έζησα μια 24ωρη εμπειρία (τόσο άντεξα) με ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ το πλεονέκτημα είναι ότι στα φανάρια «ρίχνεις στα αυτιά» και σε Φερράρι ακόμη. Και κάπου εδώ τελειώνουν όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης για τον ιδιοκτήτη. Ο σιωπηλός κινητήρας είναι και επικίνδυνος μέσα στα στενά διότι οι περαστικοί δε σε ακούν.

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ μιλάμε για ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου. Ξεκίνησα για μικρό ταξιδάκι μέχρι τη Σπάρτη για δουλειά (άρα δεν είχα περιθώρια για σπατάλη χρόνου). Το αυτοκίνητο κοστίζει 40.000€ και είχε θεωρητική αυτονομία 350 χλμ. Αυτό φυσικά όπως έμαθα (the hard way), ισχύει μόνο αν οδηγείς με 90χλμ/ώρα. Οδηγούσαμε στα 120 έως 150 όπως όλος ο κόσμος. Με την ταχύτητα αυτή με το ζόρι κάνεις 200χλμ. Μέχρι να φτάσουμε στα Μέγαρα η φόρτιση κατέβηκε στο 75% οπότε ανησυχήσαμε κι αποφασίσαμε να ψάξουμε που έχει φορτιστές. Λοιπόν φορτιστές υπάρχουν μόνο στα Μέγαρα, στην Κόρινθο, στην Τρίπολη και έξω από τη Σπάρτη. ΟΜΩΣ οι φορτιστές αυτοί είναι 22ΚW και χρειάζονται 8 ώρες για να φορτίσουν πλήρως ένα μικρό ηλεκτρικό. Φορτιστές 50KW υπάρχουν ένας στα Μέγαρα κι ένας 20 χλμ από τη Σπάρτη (Πελλάνα). Αυτοί θέλουν 1,5 ώρες για πλήρη φόρτιση. Φορτίσαμε λοιπόν γύρω στα 45 λεπτά το αυτοκίνητο στα Μέγαρα και καθήσαμε όρθιοι πίνοντας μια πορτοκαλάδα. Με την ψυχή στο στόμα και διαπληκτιζόμενοι αν θα έπρεπε να το παρκάρουμε στην Τρίπολη και να πάρουμε το ΚΤΕΛ για σιγουριά, φτάσαμε Σπάρτη σχεδόν άδειοι και το βάλαμε σε φορτιστή 22KW που βρισκόταν 1 χλμ έξω από τη Σπάρτη και καλέσαμε ραδιοταξί για να πάμε στη δουλειά μας. Μετά από 4 ώρες φόρτισης επιστρέψαμε εκεί με ταξί μετά τη δουλειά μας και είχε φορτίσει στο 50%. Αφού δεν μπορούσαμε να φτάσουμε Αθήνα με μισό γέμισμα, αναγκαστικά ξανασταματήσαμε στην Πελλάνα στο φορτιστή των 50KW όπου μείναμε καμία ωρίτσα όρθιοι στο Κυλικείο μέχρι να φτάσει η φόρτιση στο 100%. Οδηγήσαμε προς Αθήνα με 90-100 χλμ την ώρα οπότε ενώ οδηγούσαμε αυτοκίνητο που «πατάει» και φερράρι, στο δρόμο μας περνούσαν και Zastava και μας μούτζωναν κιόλας που τους εμποδίζαμε.

Θα μου πείτε ναι αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις φθηνα. Αμ δε, που ταξιδεύεις φθηνά. Το αυτοκίνητο παίρνει περίπου 60KW. Στον 50άρη φορτιστή στο δρόμο (που κάνει 1,5 ώρες να φορτίσει), το KW χρεώνεται περίπου 60λεπτά κι επομένως για ένα γέμισμα θέλεις 35€. Με αυτά τα 35€ κάνεις μετά βίας 200 χλμ αν οδηγείς σαν άνθρωπος. Δηλαδή για να κάνεις 400χλμ θέλεις 70€ !!! Πιο φθηνά πας με το LEXUS 450 hybrid, που είναι αμαξάρα SUV 3 τόνων.
Με απλά λόγια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για πλούσια αγόρια που έχουν κανα-δύο άλλα αυτοκίνητα για να κάνουν τη δουλειά τους και θέλουν κι ένα ακόμη πολύ ακριβό παιχνίδι για να «ρίχνουν» στα φανάρια στις φερράρι, στα παπάκια και στα βεσπάκια.”
Αν το θέλετε για κανονικό αυτοκίνητο, ξαναδέστε το σε 10 χρονάκια. Μέχρι τότε μια χαρά είναι τα υβριδικά.

Πηγή: klik.gr/

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

10 Σχόλια

  1. Υδρογόνο και μεθανολη έχουν μόνο νόημα ως εναλλακτικά πράσινα καύσιμα, στην βενζίνη το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο και όχι σήμερα αλλά μετά από 10-15 χρόνια όταν θα έχουν πέσει αρκετά οι τιμές των αυτοκινήτων που μπορούν να δουλέψουν με αυτά. Τα ηλεκτρικά με τις μπαταρίες είναι μόνο για κάτι αργοσχολους πλούσιους οικολογους…. Για τους υπόλοιπους Βενζίνη και Diesel μέχρι να σβήσει ο ήλιος.

  2. Και ίσως έχουν και ακτινοβολία σ’έναν βαθμό. Πλεονέκτημά τους ο χαμηλότερος ή ανύπαρκτος θόρυβος…Αν είναι όπως λένε. Διότι δεν έχω μπει ούτε έχω δει από κοντά

  3. Εχω μια παπια φτιαγμενη και ενα ποδηλατο δεν με ενδιαφερει τιποτα αλλο οπου θελω παω αν χρειαστει

  4. Ντίζελ με βιοκαύσιμο κ ξερό ψωμί!
    Οι καλύτεροι ,πολύ ποιο ανθεκτικοί ,με τις λιγότερες ζημιές ,ποιο αποδοτικοί σε έργο κ οι ποιο οικονομικοί!
    Αρκεί να γνωρίζεις την χρήση του!
    Εκεί είναι το μυστικό του.

  5. αμα η KW που μεσο ορο κανει 10 λεπτα την χρεωνουνε 60 χαιρω πολυ χαιροπουλος
    αμα ητανε να πουμε 20 (λογικη τιμη) με 12 ευρω το φορτιζες
    18 cents στην Αμερικη
    55 στην Γερμανια
    που σημαινει στην Ευρωπη επειδη θα χασουν φορους απο την βενζινη ανεβασανε το κοστος της φορτισης να κονομησουνε…
    Πρασινη αναπτυξη και Πρασινα αλογα…Γελοιοι Υποκριτες Ευρωπαιοι (μας το χρεωνουν και στον λογαριασμο της ΔΕΗ)

  6. υγραέριο με βενζίνη είναι πιο φθηνά και από πετρέλαιο έχω 2 αυτοκίνητα το ένα πετρέλαιο και το άλλο βενζίνη με υγραέριο είναι κατά 20 % ποιο οικονομικό από το πετρέλαιο αα το βενζινοκίνητο είναι και διλτρο μοτέρ

  7. Ρε άνθρωπε, έπρεπε να αγοράσεις την μ@λακία κ να ταλαιπωρηθείς τόσο για να το καταλάβεις ότι τα ηλεκτροκίνητα είναι μούφα?
    Μία απλή έρευνα από πριν στις καταναλώσεις κ το κόστος ρεύματος θα σε έσωνε.
    Τα ηλεκτροκίνητα είναι ακόμα μία έτοιμη μίζα από τους πολιτικούς για την κατανάλωση ρεύματος.
    Περιμένετε να αγοραστούν πολλά ηλεκτρικά αυτ/τα κ θα δείτε ξαφνικά πόσο θα ανεβεί το ρεύμα.
    Προσωπικά θα αγοράσω αυτ/το βενζίνης την τελευταία χρονιά που θα κυκλοφορήσει κ θα το κρατήσω μέχρι να ψοφήσει αυτό ή εγώ.

  8. Αυτα φιλε ειναι για να σε κρατανε μεσα στην πολη μαντρωμενο που ζεις;
    Και τωρα γινεται το ιδιο πανακριβα διοδια, πανακριβη βενζινη, πανακριβα εισιτηρια, λιγοι μπορουν να ταξιδεψουν και με την κλιματικη ατζεντα 2030 καληνυχτα θα σου φορολογουνε τις ανασες.

  9. Συμφωνω κι εγω ειχα Σχεδον κατασταλαξει να παρω το νεο τεσλα μιας και εχει επιταχυνση 3.5 και αυτονομία 500 χλμ.
    Αλλα ολα αυτα ειναι υποθετικα συν το οτι εχεις μονο ενα μονιτορ σε ολο το αμαξι.
    Τα υβριδικα plug in νομιζω ειναι οτι καλυτερο αν και βγαζουν μονο 60 χλμ δλδ πρεπει καθε βραδυ να το γεμιζεις

Comments are closed.