Νέα επίθεση κατά του δεξαμενόπλοιου Delta Blue στα ανοικτά της Υεμένης

Κοινοποίηση:
thalassa__2_

Σύμφωνα με ανακοίνωση της υπηρεσίας Maritime Trade Operations του Ηνωμένου Βασιλείου, το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου, γνωστό ως Delta Blue, υπήρξε θύμα τεσσάρων επιθέσεων στα ανοιχτά του λιμανιού Μόκα στην Υεμένη κατά τη διάρκεια των τελευταίων 24 ωρών.

 

Η εταιρεία Delta Tankers, ερωτηθείσα για τα συμβάντα αυτά, διαβεβαίωσε μέσω του Reuters ότι τόσο το πλήρωμα όσο και το πλοίο παραμένουν ασφαλή.

«Το πλοίο συνεχίζει το περαιτέρω ταξίδι του», πρόσθεσε ο διευθυντής της Delta Blue.

Παράλληλα, η βρετανική υπηρεσία ναυτικής ασφαλείας (UKMTO) ανέφερε ότι το πλήρωμα και το σκάφος είναι ασφαλή και συνεχίζουν προς τον επόμενο σταθμό τους.

Η διαχειρίστρια εταιρεία του Delta Blue αλλά και του υπό λιβεριανή σημαία δεξαμενόπλοιου Delta Tankers που χτυπήθηκε χθες (8/8), έχει έδρα την Αθήνα, όπως σημειώνει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters επικαλούμενο στοιχεία από τον Όμιλο του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου (London Stock Exchange Group — LSEG).

 

Τα πιο πρόσφατα συμβάντα περιλαμβάνουν μια επίθεση από μη επανδρωμένο σκάφος επιφανείας και άλλη μία από πύραυλο που έπεσε κοντά στο πλοίο, ανέφερε η UKMTO.

 

Χθες, Πέμπτη (8/8), ο πλοίαρχος του πλοίου ανέφερε πως δύο μικρά σκάφη προσέγγισαν και εκτόξευσαν αντιαρματική ρουκέτα η οποία εξερράγη κοντά στο Delta Blue, που φέρει σημαία Λιβερίας, περίπου 45 ναυτικά μίλια νότια της Μόχα.

Σε κάθε μικρό σκάφος επέβαιναν τέσσερις άνθρωποι, ανέφερε η UKMTO.

Ώρες μετά, άλλος ένας πύραυλος εξερράγη κοντά στο δεξαμενόπλοιο, ανέφερε.

 

 

Επιθέσεις Χούθι για τη γενοκτονία στη Γάζα

Από τον περασμένο Νοέμβριο, οι υποστηριζόμενοι από το Ιράν αντάρτες Χούθι της Υεμένης εξαπολύουν συχνά επιθέσεις εναντίον εμπορικών πλοίων στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους στη Λωρίδα της Γάζας, μετά το ξέσπασμα του πολέμου μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς.

Οι επιθέσεις των Χούθι – εξαιτίας των οποίων ΗΠΑ και Βρετανία έχουν εξαπολύσει πλήγματα στην Υεμένη – διαταράσσουν το διεθνές εμπόριο, καθώς πολλές εταιρείες στέλνουν τα πλοία τους σε χρονοβόρα και πιο δαπανηρά ταξίδια γύρω από τη νότια Αφρική, προκειμένου να αποφύγουν τη διέλευση από την Ερυθρά Θάλασσα και τη Διώρυγα του Σουέζ.

 

cnn.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: