Νέλλη Γκίνη: «Ο παραγωγός μού ζήτησε να σηκώσω το φόρεμά μου – Αναποδογύρισα το γραφείο του και έφυγα»

Κοινοποίηση:
nelli

Η γνωστή ηθοποιός Νέλλη Γκίνη, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής της συνέντευξης, μίλησε για το ξεκίνημά της στον κινηματογράφο, τη γνωριμία και τη συνεργασία με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα, αλλά και τον παραγωγό που, σε μια οντισιόν, της ζήτησε να σηκώσει το φόρεμά της.

«Το 1967 έκανα την πρώτη μου κινηματογραφική εμφάνιση στην ταινία “Ματωμένη Γη” με ένα μικρό ρόλο. Το 1981 γνώρισα τον Λάμπρο Κωνσταντάρα κι έγινα συμπρωταγωνίστριά του στην ταινία “Ο Λαμπρούκος Μπαλαντέρ” μαζί με την Μάρω Κοντού.

Ο Λάμπρος είχε αρρωστήσει πριν από αυτή τη ταινία. Είχε γίνει καλά, επανήλθε, αλλά μετά έπεσε πάλι και δεν τα κατάφερε. Ο Λάμπρος στο Κάβο Ντόρο ήταν εξασθενημένος και έπρεπε να κατέβει κάτι σκαλιά, βρήκε τον τρόπο κρατώντας τον Τόνι Γιακωβάκη να τα κατέβει με την ίδια χάρη», είπε η Νέλλη Γκίνη.

Η Νέλλη Γκίνη είπε στη συνέχεια:

«Στα Εγκλήματα πέρασα εκπληκτικές στιγμές, μπήκα για ένα γκεστ κι έκανα 12 με 13. Στα πρώτα γύρισμα στα Εγκλήματα έλεγα στην Μαρία Καβογιάννη να κάνουμε πρόβα και εκείνη μου έλεγε να μην ανησυχώ, γιατί έχουμε πολλές πρόβες μπροστά μας».

Ένας από τους ρόλους που λάτρεψε ήταν εκείνος της Μήτραινας στη σειρά του MEGA, Κάτω Παρτάλι.

«Απίστευτος ρόλος. Έκανα την κακιά πεθερά. Στο δρόμο με ρωτούσανε αν θα μπορούσα να είμαι τόσο κακιά πεθερά όσο ήμουν στο Κάτω Παρτάλι», είπε η Νέλλη Γκίνη.

«Σε μία οντισιόν ο παραγωγός μου ζήτησε να σηκώσω το φόρεμα μου, είχε κλειδώσει την πόρτα και αναποδογύρισα το γραφείο του και έφυγα», είπε επίσης η Νέλλη Γκίνη.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Η κ. Γκίνη, δευτεραγωνίστρια των 70 ‘s,δίχως ιδιαίτερα γνωστούς ρόλους, φανταζόμαστε αρκετά χρόνια πριν, είχε το θάρρος και την πυγμή να προτιμήσει το άνοιγμα της πόρτας και όχι των ποδιών της. Μπράβο της και ας το δουν οι νεαρότερες κυρίες που “βιάστηκαν” για το όνειρο και το χρήμα.

  2. Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα όταν μία ηθοποιός στο ναδίρ της καριέρας της βγαίνει και να δηλώνει ότι έπεσε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης προηγούμενο αιώνα κυριολεκτικά, μου προκαλεί αηδία.
    Μου προκαλεί αηδία λοιπόν για δύο λόγους ο ένας είναι ότι δεν το έκανε εκείνη τη στιγμή αλλά απόλαυσε τα οφέλη της ενδοτικότητας της (ρόλους στον κινηματογράφο ρόλους στο θέατρο και λοιπά).
    Άλλος λόγος είναι ότι με το να δηλώνει κάποια ότι αντιστάθηκε και ότι δεν έδωσε υπαινίσσεται έμμεσα αλλά σαφέστατα ότι όλες οι άλλες ενέδωσα διότι είναι δεδομένο πώς για να κάνεις σαν ατάλαντος, καριέρα στον κινηματογράφο και στο τραγούδι πρέπει να έχεις βαθύ λαρύγγι.

Comments are closed.