Νέοι κανόνες προσφορών στα Σούπερ Μάρκετ

Κοινοποίηση:
629468a5-super-market-j1

Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες, αναμένονται σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που προσδιορίζονται οι προσφορές στα προϊόντα των σούπερ μάρκετ. Αυτές οι αλλαγές προκύπτουν από τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας που σχετίζεται με τις ανακοινώσεις μειώσεων τιμών. Ο Κώδικας αυτός στοχεύει στην ενίσχυση της διαφάνειας και της αξιοπιστίας στις εμπορικές πρακτικές.

 

Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, οι προσφορές θα υπολογίζονται με βάση την χαμηλότερη τιμή που έχει εφαρμοστεί από τον έμπορο κατά τις τελευταίες 30 ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι οι εκπτώσεις δεν θα υπολογίζονται πλέον σε σχέση με την προτεινόμενη τιμή του προϊόντος, αλλά θα βασίζονται στην πραγματική ιστορική τιμή πώλησης. Για παράδειγμα, αν ένα προϊόν είχε πωληθεί για 10 ευρώ πριν από 30 ημέρες και τώρα πωλείται για 8 ευρώ, η έκπτωση θα υπολογίζεται ως -20% από την προηγούμενη χαμηλότερη τιμή.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτή η νέα ρύθμιση εξαιρεί συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Τα νωπά και ευαλλοίωτα τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά, κρέατα, θαλασσινά, φρέσκα γάλατα, τυριά και γιαούρτια δεν περιλαμβάνονται σε αυτή τη διαδικασία. Η φύση αυτών των προϊόντων ή η διαδικασία μεταποίησής τους μπορεί να τα καθιστά ακατάλληλα προς πώληση εντός 30 ημερών, γεγονός που δικαιολογεί την εξαίρεσή τους από τον νέο τρόπο υπολογισμού των προσφορών.

 

Σύμφωνα με το ertnews, για τις προσφορές με τη μορφή «1+1 δώρο» ή «2+1 δώρο», δεν υπάγονται στη ρύθμιση της χαμηλότερης τιμής των τελευταίων 30 ημερών, αλλά θα ελέγχονται με βάση τη νομοθεσία για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Έτσι, ένα προϊόν που πωλείται υπό αυτή τη μορφή προσφοράς, θα πρέπει υποχρεωτικά να διατίθεται και μεμονωμένα στο ράφι.

Παρέμβαση αναμένεται να υπάρξει το επόμενο διάστημα και για την κυριαρχία των μεγάλων προμηθευτικών επιχειρήσεων στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με στόχο να ενισχυθεί η θέση των μικρότερων εταιρειών αυξάνοντας τον ανταγωνισμό και οδηγώντας σε αποκλιμάκωση των τιμών.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response