Η νοθεία στα καύσιμα προκαλεί σοβαρές ζημιές στα αυτοκίνητα, με μερικά από αυτά να «μένουν» μέχρι και λίγα μέτρα μακριά από τα πρατήρια και το φαινόμενο να παίρνει μεγάλες διαστάσεις, παράλληλα με τις αυξημένες τιμές στα πρατήρια.
Μιλώντας στην τηλεόραση της ΕΡΤ, η πρόεδρος των Βενζινοπωλών Αττικής, Μαρία Ζάγκα καλεί το κράτος να «ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα της νοθείας» στα καύσιμα, αφού η ζημιά που θα προκαλέσει σε ένα όχημα μπορεί να ξεπεράσει ακόμα και τα 1.000 ευρώ.
«Οι καταναλωτές πρέπει να έχουν σταθερά το δικό τους πρατήριο. Φθηνή βενζίνη δεν υπάρχει», ανέφερε η κ. Ζάγκα και τόνισε ότι είναι σημαντικό οι οδηγοί να κρατούν τις αποδείξεις ώστε με το που εμφανίζει πρόβλημα το αυτοκίνητο, να καλούν τόσο την αστυνομία όσο και τη γραμμή 1520 για να καταγγείλουν τη νοθεία.
Τα συνεργεία, πλέον, γεμίζουν με χαλασμένα αυτοκίνητα από νοθευμένα καύσιμα, με τον τεχνικό σύμβουλο αυτοκινήτων, Ιορδάνη Παππά, να εξηγεί στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ότι οι συνηθέστερες βλάβες εμφανίζονται σε αντλία βενζίνης, ρεζερβουάρ, μπεκ ακόμα και στον ίδιο τον κινητήρα.
Από τη μεριά του, ο μηχανικός αυτοκινήτων, Άρης Γεωργάλης, τόνισε ότι την πρώτη φορά που θα μπει νοθευμένο καύσιμο στο αυτοκίνητο, μπορεί να παρουσιαστούν συμπτώματα που θα εξασθενήσουν όσο το αυτοκίνητο κινείται, αλλά τη δεύτερη φορά μπορεί να χαλάσει τελείως.
Ενδεικτικά, το κόστος βλάβης στα οχήματα που κινούνται με βενζίνη ξεκινά από τα 500 ευρώ ενώ σε αυτά που κινούνται με πετρέλαιο, μπορεί να φτάσουν και τα 5.000 ευρώ. «Το αμάξι αρχίζει να χάνει τις στροφές του, δεν ακούει στο γκάζι, ανάβει λαμπάκι», σημειώνει ο τεχνικός σύμβουλος αυτοκινήτων.
Το κίνητρο της νοθείας και του λαθρεμπορίου είναι οι υψηλοί φόροι των καυσίμων που εκτινάσσουν την τιμή πώλησης. Χωρίς όμως την συνέργεια της κυβέρνησης θα αποτύγχαναν, ο δε Άδωνις δήλωσε από τηλεοράσεως πως οι υπηρεσίες του αδυνατούν να ξεχωρίσουν τη νοθεία.
Όσοι πρατηριούχοι εντοπίζονται με καύσιμο νοθευμένο!
1ον αφαίρεση άδειας πρατηρίου δια παντός!
2ον ολική αποζημίωση των αυτοκινήτων που έβαλαν βενζίνη με απόδειξη από το πρατήριο του και έπαθε μερική ή ολική βλάβη ή μηχανή και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, αλλαγή ρεζερβουάρ τρόμπας βενζίνης, σωλινωσεων φίλτρων μπεκ ψεκασμού και φυσικά όλα τα εργατικά για την γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας του κινητήρα. Αλλιώς ολική αντικατάσταση του κινητήρα από το εργοστάσιο της κάθε εταιρίας. Και φυσικά αντικατάσταση αυτοκινήτου από την αντιπρωσοπεια μέχρι να παραδοθεί γραπτώς με εγγύηση ο Νέος κυνητηρας. Κάποτε πρέπει να τελειώσει αυτό το παραμύθι με τους πονηρούς που εκμεταλευονται τα πάντα και τους πάντες. Το δε κράτος θα πρέπει να είναι αμείλικτο στους ελέγχους και να επαναφέρει στην ΕΛ-ΑΣ την Αγορανομια με συνεχείς ελέγχους από κάθε πρατήριο, διαληστηριο, βυτιοφορο που μεταφέρει καυσιμη ύλη.
Μη τους ακουτε τι λενε.
Η Κυβερνησαρα του Κουλη εχει παταξει εντελως τη νοθεια στα καυσιμα.
Ο φορος καταναλωσης καυσιμων ειναι το αποδεικτικο στοιχειο.