Ντέμι Μουρ: Γιατί δεν είπα «όχι» για τρίο στο κρεβάτι

Κοινοποίηση:
moore_ar

Το βιβλίο της Ντέμι Μουρ τιτλοφορείται «Το μέσα έξω» («Inside out», κάτι σαν «Ολα στη φόρα» ή «Ιδού τα εσώψυχά μου» κ.λπ.) και ήδη από τις πρώτες ώρες της κυκλοφορίας του μονοπωλεί το ενδιαφέρον στους κύκλους της χολιγουντιανής σόουμπιζ. Φυσικά, απασχολεί ευρύτερα σχεδόν ολόκληρο τον πλανήτη. Και όχι άδικα. Μολονότι δεν διετέλεσε ποτέ πρωτοκλασάτη ηθοποιός ως προς την ποιότητα της φιλμογραφίας, τις βραβεύσεις ή και απλώς τις επιδόσεις της στην υποκριτική, αν μη τι άλλο, υπήρξε η πιο ακριβοπληρωμένη. Προκειμένου να αποσπάσουν την υπογραφή της στο συμβόλαιο για το «Στριπτίζ», οι παραγωγοί αυτής της σχεδόν καλτ ταινίας δεν δίστασαν να χρυσώσουν την Ντέμι. Το 1996 πήρε πάνω από 12 εκατ. δολάρια για να πετάξει τα ρούχα της και να διεγείρει κάθε σαρκική φαντασίωση στο ανδρικό σύμπαν.

Η Ντέμι Μουρ διέθετε ανέκαθεν το χάρισμα να προκαλεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο. Κατά συνέπεια, ο βίος και η πολιτεία της θα μπορούσαν να γίνουν από μόνα τους ταινία, καθώς περιλαμβάνουν όλα τα επιμέρους συστατικά που απαιτεί η βιομηχανία του θεάματος: απαίσια παιδικά χρόνια και τρομερά προβληματικές σχέσεις με τους γονείς της. Ο πατέρας της αυτοκτόνησε και η μαμά της, μετά από καταχρήσεις και ιλιγγιώδεις περιπέτειες κάθε είδους, πέθανε από καρκίνο στα χέρια της. Κατρακύλα στον αλκοολισμό, στη βουλιμία ή την ανορεξία, μακροβούτια στην κόκα. Ανέλπιστη επιτυχία και εξωφρενικός πλουτισμός. Τρεις γάμοι, οι δύο με άντρες οι οποίοι ήταν σούπερ σταρ από μόνοι τους. Τρία παιδιά, μία επώδυνη αποβολή σε προχωρημένη ηλικία. Προσηλυτισμός στην πίστη της Καμπάλα αλά Μαντόνα. Και βέβαια, σεξ ατελείωτο και συχνά απελπισμένο, ανακατεμένο με την ανασφάλεια μιας γυναίκας που ήξερε ότι οι άντρες την ποθούν κολασμένα, μόνο όμως μέχρι τη μοιραία και κάπως προδιαγεγραμμένη στιγμή που θα την απατήσουν και θα την εγκαταλείψουν.

Δικαίως λοιπόν διερωτάται «πώς έφτασα ως εδώ;». Πώς το βασανιστικά σέξι ίνδαλμα των 80s-90s κατέληξε εν έτει 2019 να δηλώνει παντρεμένη με έναν γκέι, δηλώνοντας εμμέσως ότι ο κύκλος της ως γυναίκας έχει κλείσει; Πώς χρεοκόπησε ο ακατάβλητος ερωτισμός της, πώς πάγωσε το ηφαίστειο, γιατί κατέβασαν ρολά οι πόθοι – οι δικοί της και των άλλων; Πέρα από το αυτονόητο γήρας, η εξήγηση που προτείνει η ίδια για όλα αυτά έχει να κάνει με το σύνολο της πορείας της. Ξεκίνησε από το Ρόσγουελ του Νέου Μεξικού σαν κοριτσάκι με πρόωρη ανάπτυξη. Ακολούθησε τους αλλοπρόσαλλους γονείς της και ιδιαίτερα τη μητέρα της, σε έναν νομαδικό βίο ανά τις ΗΠΑ, έως ότου βρεθεί στο Χόλιγουντ μέσω του μόντελινγκ. Παντρεύτηκε και χώρισε με τον Μπρους Γουίλις και τον Αστον Κούτσερ – με τον δεύτερο να της αφήνει βαριά συναισθηματικά τραύματα, αφού η Ντέμι τον θεωρούσε ιδανικό άντρα. Στη σημερινή της εκδοχή, η Ντέμι Μουρ είναι μια ώριμη ακτιβίστρια ενάντια στην εκμετάλλευση και την κακοποίηση των παιδιών κ.λπ.

Ο Αστον και το τριολέ

«Ηθελα πολύ να πάει καλά αυτός ο γάμος», γράφει η Ντέμι για την περίοδο 2005-2013 που υπήρξε σύζυγος του Αστον Κούτσερ. «Ημουν διατεθειμένη να κάνω τα πάντα για να σώσω τη σχέση μας. Να υπερπηδήσω κάθε εμπόδιο. Οπότε, όταν εκείνος μίλησε ανοιχτά για τη φαντασίωσή του, δηλαδή να φέρει ένα τρίτο άτομο στο κρεβάτι μας, δεν του είπα «όχι». Ηθελα να του δείξω πόσο σπουδαία και άνετη θα μπορούσα να γίνω. Ανοίξαμε τη σχέση μας σε δύο συγκεκριμένα άτομα. Ακόμη και σήμερα ξέρω ότι μπορώ να αναζητήσω αυτά τα πρόσωπα, είναι φίλοι μου. Το ένα από αυτά έχει παντρευτεί και έχει παιδί. Ηταν καλοί άνθρωποι, το όλο πράγμα όμως ήταν ένα σφάλμα».

Πολύπειρη ερωτικά η Ντέμι, ορμητικός και ευφάνταστος ο Αστον. Από σεξουαλικής πλευράς η αυτοβιογραφία της δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρεξήγησης: «Στη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου με πήγε στο Μεξικό για μια ρομαντική μονοήμερη εκδρομή», γράφει. Και περιγράφει περαιτέρω ότι «τον διάδρομο ανάμεσα στη σουίτα μας και την μπανιέρα που φωτιζόταν από κεράκια, ο Αστον είχε φροντίσει να τον στρώσει με ροδοπέταλα. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που κάναμε κάτι σαν διακοπές οι δυο μας. Του δώσαμε και κατάλαβε. Κάναμε μασάζ για ζευγάρια και διαβάζαμε βιβλία στην παραλία κάτω από μια ομπρέλα. Ομως, την περισσότερη ώρα ήμασταν απλώς στο κρεβάτι γυμνοί».

Εξ όσων μπορεί να καταλάβει κάποιος από την ανάγνωση του «Inside out», η Ντέμι ποτέ δεν ξεπέρασε την προδοσία του Κούτσερ. Εκείνη είχε επενδύσει τα πάντα σε αυτόν, και εκείνος αποδείχθηκε εντελώς αφερέγγυος, ανάξιος της εμπιστοσύνης και του έρωτά της. Από το βιβλίο είναι σαφές ότι ουδέποτε τον ξεπέρασε, εν αντιθέσει με εκείνον που πλέον έχει δημιουργήσει τη δική του οικογένεια με τη Μίλα Κούνις. Εξυπακούεται ότι η Ντέμι χρεώνει στον Αστον την ψυχική της κατάρρευση: «Σε ένα πάρτυ που κάναμε στο σπίτι μου τον Ιανουάριο του 2012 με διάφορους φίλους, εγώ έκανα ό,τι και οι υπόλοιποι. Ρούφηξα αέριο γέλιου, κάπνισα ένα είδος τεχνητού μπάφου -δηλαδή τίποτα φοβερό. Ούτε έχασα την αίσθηση της πραγματικότητας, ούτε πήρα υπερβολική δόση από οτιδήποτε. Απλώς ο οργανισμός μου αντέδρασε παράξενα. Εμεινα κόκαλο, κάτι που ίσως δεν είναι ασυνήθιστο για ανθρώπους που δοκιμάζουν τέτοιου είδους ουσίες.

Σε ένα βαθύτερο επίπεδο όμως, εάν το μυαλό μου ήταν στη θέση του, θα έκανα ποτέ χρήση ναρκωτικών μπροστά στα παιδιά μου; Φυσικά και όχι. Η Ρούμερ, η κόρη μου, τρομοκρατήθηκε όταν με είδε ημιλιπόθυμη πεσμένη στο πάτωμα. Πίστεψε ότι θα πέθαινα εκεί, μπροστά στα μάτια της. Τρελάθηκε από τον φόβο. Και μετά από αυτό το βράδυ, εκείνη και οι μικρότερες αδελφές της αποφάσισαν όλες μαζί να μη μου ξαναμιλήσουν».

Δύο άντρες και μισή παρθενιά

Ανάμεσα στα πιο ελαφρά περιστατικά που περιλαμβάνει στη διήγησή της η Ντέμι Μουρ, αναφέρεται και σε κάτι που συνέβη το 1984. Ηταν τότε 22 ετών και φυσικά έκανε τα νηπιακά της βήματα στη σόουμπιζ. Μόλις στην 4η κινηματογραφική της εμφάνιση, κλήθηκε να συμπρωταγωνιστήσει με έναν ακόμη πιο νεαρό ηθοποιό, τον Τζον Κράιερ. Ο οποίος, ακριβώς όπως συνέβη στον χαρακτήρα που υποδυόταν στην ταινία «Οσο θα υπάρχει αγάπη», ερωτεύτηκε σφόδρα την Ντέμι. Και εκείνη ανταποκρίθηκε με θέρμη και πάθος. Οπως αποκαλύπτει η ίδια, «ο Τζον έχασε την παρθενιά του μαζί μου κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Σήμερα πλέον με ενοχλεί όταν αναλογίζομαι πόσο αδιάφορη ήμουν για τα δικά του συναισθήματα. Του έκλεψα αυτό που θα μπορούσε να είναι για εκείνον μια πολύ σημαντική και όμορφη στιγμή.

Αλλά τότε έχανα τον έλεγχο και σε καμία περίπτωση δεν ήμουν σε θέση να ενδιαφερθώ για τα συναισθήματα κάποιου άλλου». Προς αποκατάσταση της αλήθειας και των εντυπώσεων, ο Κράιερ έσπευσε να καθησυχάσει τις ενοχές της, δηλώνοντας ότι δεν ήταν εκείνη η πρώτη γυναίκα με την οποία έκανε έρωτα. «Την παρθενιά μου την έχασα στο σχολείο», είπε ο Κράιερ, ο οποίος έγινε σταρ χάρη στην εξαιρετικά επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «Δύο και κάτι άνδρες». Οπου βέβαια του έτυχε να συμπρωταγωνιστήσει για μια περίοδο και με τον Αστον Κούτσερ.

Μια άλλη πικάντικη ιστορία συνέβη το 1993. Στα 31 της χρόνια η Ντέμι έθεσε εαυτήν υπό τις εντολές του Αντριαν Λιν, του σκηνοθέτη ταινιών όπως οι «9 1/2 Εβδομάδες», «Ολέθρια Σχέση» κ.λπ. – δηλαδή ταινιών που επαναπροσδιόρισαν τον ακραίο αισθησιασμό. Η Γκλεν Κλόουζ προειδοποίησε την Ντέμι ότι η φήμη του δημιουργού σοφτ πορνό που συνόδευε τον Λιν δεν ήταν καθόλου αβάσιμη. Η Μουρ το διαπίστωσε αυτό αμέσως μόλις άρχισαν τα γυρίσματα των ερωτικών σκηνών για το φιλμ «Ανήθικη Πρόταση», στην οποία πρωταγωνιστούσε δίπλα στον Ρόμπερτ Ρέντφορντ και τον Γούντι Χάρελσον. «Η Γκλεν μού μίλησε για τις παραξενιές του Αντριαν Λιν, ότι την ώρα που εκείνη υποτίθεται πως πηδιόταν σαν τρελή με τον Μάικλ Ντάγκλας στο ρετιρέ της “Μοιραίας Σχέσης”, ο σκηνοθέτης ούρλιαζε σαν τρελός. Ολη την ώρα παρακινούσε τους ηθοποιούς με χυδαία βρομόλογα.

Η Γκλεν δεν υπερέβαλε. Ο Αντριαν Λιν είναι στ’ αλήθεια ηδονοβλεψίας, κάτι που εν μέρει εξηγεί γιατί οι ταινίες του είναι τόσο ενδιαφέρουσες και δυνατές. Αλλά στα γυρίσματα ξεφεύγει. Δεν είχε σταματήσει να μας μιλάει -δηλαδή να γκαρίζει!- κατά τη διάρκεια των τολμηρών σκηνών. “Γαμάτο! Μου σηκώθηκε!” φώναζε. “Ντέμι, έλα, άρπαξε το πουλί του!” και τέτοια. Στην αρχή μού είχε φανεί πολύ περίεργο να έχεις έναν μακρυμάλλη τύπο, σαν Βρετανό ροκά, να κραυγάζει ότι του σηκώθηκε. Αλλά άπαξ και το συνήθισα, είδα την καλή πλευρά. Επειδή ο Αντριαν είχε αυτή τη συμπεριφορά, η προσοχή μετατοπίστηκε από τη δική μου αμηχανία, ακριβώς επειδή εκείνος ήταν τόσο υπερβολικός».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Κατα τα αλλα ομως που θυμηθηκατε καποιες ηθοποιοβιζιτες μετα απο 40 χρονια οτι σας κακοποιησαν σεξουαλικος. ΡΕ ΟΥΣΤ πορνες πολυτελειας

  2. Για φαντασου να ηταν και η παρθενα του Νειλου!..Απο μικρη φαινεται οτι αισθανοταν πιεση του παρθενικου υμενα.
    Αφηστε τωρα τι λεει.

Comments are closed.