ΞΕΦΥΓΕ η κατάσταση! Σκανδαλώδης αντιμετώπιση! Τι συμβαίνει επιτέλους στη Μητρόπολη Παραμυθιάς; Γιατί επικρατεί ΟΜΕΡΤΑ;

Κοινοποίηση:
μητροπολη

Η κατάσταση έχει ξεφύγει στην Μητρόπολη Παραμυθίας και κάποιοι φαίνεται πως έχουν βολευτεί από αυτό το καθεστώς που επικρατεί. Επιτήδειοι και καιροσκόποι που σαν τα λιμνάζοντα νερά έχουν μαζευτεί στην Μητρόπολη,εκμεταλλεύονται την κατάσταση αλλά μαζί και τα γηρατειά, την ανοχή και την καλοσύνη που επιδεικνύει ο Γέρων σεβαστός Ιεράρχης κ.Τίτος, ο οποίος είναι ολοφάνερο πλέον ότι δεν έχει επίγνωση των όσων συμβαίνουν!

Για ένα σωρό από ζητήματα που αφορούν την Μητρόπολη Παραμυθίας,όσοι προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τον Μητροπολίτη είναι αδύνατο! Ο Μητροπολίτης είναι κάπου κλεισμένος και δεν μπορεί να τον δει κανείς! Αλλά και με τον αντ´αυτού, τον γενικό αρχιερατικό επίτροπο τον Βελισσάριο, αν επιχειρήσει να μιλήσει κανείς πάλι τοίχο θα βρει!Μονίμως απουσιάζει, ενώ ο Μητροπολίτης αδυνατεί ν’ ανταποκριθεί αφού τον έχουν κρυμμένο …

Υπάρχουν ζητήματα που λιμνάζουν και απαιτούν απαντήσεις ή λύσεις, κάτι που ή δεν γίνεται ή καθυστερούν πολύ και αδικαιολόγητα. Και όμως δεν ασχολείται κανείς. Γίνονται μεταθέσεις, μετακινήσεις ιερέων από τον Γεν. Αρχιερατικό και ο Μητροπολίτης δεν έχει ιδέα.

Έγγραφα της Συνόδου δεν απαντώνται ποτέ ή αυτό γίνεται για τα πλέον αναγκαία και ύστερα από συνεννόηση του Αρχιγραμματέα της Συνόδου Επισκόπου Ωρεών Φιλοθέου με τον περιβόητο Βελισσάριο ο οποίος διοικεί ανεξέλεγκτα την Μητρόπολη. Ακόμη και οι κληρικοί της ακριτικής Μητροπόλεως βρίσκονται σε απόγνωση όταν απευθύνονται στην Μητρόπολή τους αφού δεν βρίσκουν ανταπόκριση στα ζητήματα που προκύπτουν, ακόμη και για την απλή καθημερινότητα!Υπάρχει μόνο μια κλειστή κάστα που πλαισιώνει τον Βελισσάριο και έχουν γίνει ο τρόμος και ο φόβος των υπολοίπων! Η Μητρόπολη αυτή αφού δεν αντικαθίσταται ο Γέρων Τίτος θα επέτρεπε να διοικείται με Επίτροπο κάτι που η Εκκλησία μας έκανε στην περίπτωση του ατυχούς Κλήμη στο Περιστέρι μέσα σε ένα χρόνο που ασθένησε. Εδώ σιωπά και κάνει πως δεν βλέπει!

Πριν από αρκετό καιρό είχε διαρρεύσει η φήμη ότι ο υπέργηρος Μητροπολίτης κ. Τίτος δεν είναι καλά στην υγεία του και μόλις άρχισε να γίνεται ευρέως γνωστό αυτό αναγκάστηκε να το διαψεύσει ο π. Βελισσάριος ο οποίος σε μια έξαρση υποκρισίας είπε ότι αυτές οι φήμες προσβάλλουν τον Μητροπολίτη. Μόνο ότι είναι παλικαράκι δεν είπε και ότι θα λάβει μέρος σε Μαραθώνιο. Το γεγονός ότι αυτός τον κουβαλά σαν σακί με πατάτες εδώ κι εκεί για να δείξει ότι υπάρχει, δεν τον προσβάλει; Αλλά δυστυχώς ούτε οι τοπικές αρχές τολμούν να μιλήσουν και να κινήσουν το θέμα! Όλοι σιωπούν!

Κι ερωτούμε εμείς: Μπορεί και πώς να επικοινωνήσει κανείς με τον Μητροπολίτη και κυρίως αν ο ίδιος επικοινωνεί όσο συχνά θα έπρεπε με τους κληρικούς του και το ποίμνιό του. Έχει ή δεν έχει η συγκεκριμένη Μητρόπολη Παραμυθίας Μητροπολίτη; Και αν έχει, που είναι; Και αν δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του γιατί δεν παραιτείται, όπως έκανε ο Σεβ. Ηλείας Γερμανός και άλλοι Μητροπολίτες της Εκκλησίας μας στο παρελθόν, δίνοντας το καλό παράδειγμα;

«Παρακαταθήκας απόδος» είχε πει ο Πιττακός ο Μυτιληναίος. Δηλαδή αγαθά που σου εμπιστεύτηκαν, δώσ᾽ τα πίσω. Αλλά και «χαλεπόν εσθλόν έμμεναι» που σημαίνει είναι δύσκολο να κατορθώσει κάποιος να παραμείνει ως το τέλος, συνεχώς καλός.

Η Μητρόπολη Παραμυθίας αλλά και κάθε Μητρόπολη δεν αποτελεί κληρονομιά κανενός. Κάθε Μητρόπολη, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της όλης Εκκλησίας. Μπορεί να αποτελεί ένα ΝΠΔΔ στο οποίο προΐσταται ο εκάστοτε Μητροπολίτης αλλά αν ο Μητροπολίτης δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντα του τότε εκπίπτει της θέσης του.

Το πρόβλημα, ωστόσο, στην εν λόγω Μητρόπολη Παραμυθίας, δεν το έχει ο Γέρων Μητροπολίτης αλλά αυτοί που τον υποκαθιστούν και αποφασίζουν και διατάζουν αντ´αυτού.Και ασφαλώς το έχει και η Σύνοδος και ο Αρχιεπίσκοπος που ανέχονται τέτοιες καταστάσεις.

Την Τρίτη συνέρχεται η Ιεραρχία και σίγουρα ο γέρων Σεβ. Παραμυθίας θα λάβει μέρος στις εργασίες της. Τόσο ο Αρχιεπίσκοπος όσο και οι άλλοι Μητροπολίτες θα δουν σε τι κατάσταση βρίσκεται! Θα δουν πως άνθρωπος αυτός που δεν ενόχλησε ποτέ κανέναν, που υπήρξε συνεπής και άψογος στην εκτέλεση των Αρχιερατικών του καθηκόντων για μισό αιώνα(48 ολόκληρα χρόνια), τώρα άγεται και φέρεται από τους επιτήδειους και αμαυρώνει την υστεροφημία του! Γιατί; Υπάρχει λόγος; Σίγουρα ναι και τον ξέρουν αυτοί που κάνουν ότι δεν βλέπουν!

Το περίεργο είναι το γιατί η επίσημη διοίκηση της Εκκλησίας στην Αθήνα δείχνει να κωφεύει και να αδιαφορεί για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην εν λόγω Μητρόπολη.Γιατί δεν κινεί τις προβλεπόμενες εκ του νόμου διαδικασίες. Ποιος κρύβεται πίσω από αυτή τη σκανδαλώδη αντιμετώπιση;

Σε άλλες περιπτώσεις Μητροπόλεων που οι Αρχιερείς είχαν λιγότερα προβλήματα (αναφέρομαι στις περιπτώσεις των Καρπενησίου Νικολάου, Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνου, Φωκίδος Αθηναγόρα, Θεσσαλιώτιδος Κυρίλλου και Περιστερίου Χρυσοστόμου μετά τη φωτό που δημοσιεύσαμε),η λύση δόθηκε με συνοπτικές διαδικασίες( έτσι ήθελε τότε ο Αρχιεπίσκοπος και το περιβάλλον του) και αποκαταστάθηκε η ομαλή λειτουργία της κάθε Μητρόπολης και σήμερα όλα αυτά αποτελούν μια αγαθή ανάμνηση ότι η Εκκλησία έπραξε το καθήκον της την ώρα που έπρεπε.Δεν θα μπορούσε να παραιτηθεί και ο Γέρων Παραμυθίας και να τον περιθάλψει ο διάδοχος του και να έχει τα καλά στερνά που είχε ο Γέρων Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνος ,χάρη στον διάδοχο του Γαβριήλ;

Γιατί για την Παραμυθιά και μερικές ακόμη Μητροπόλεις η διοίκηση της Εκκλησίας κάνει ότι δεν καταλαβαίνει; Τι είναι αυτό το «κάτι» το οποίο σταματά τις εξελίξεις; Κάποια στιγμή θα το μάθουμε!

Προφανώς δεν “χόρτασαν” ακόμη αυτοί που επωφελούνται απ´ αυτή την παραλυσία που παρατηρείται σε αυτή την ιστορική Μητρόπολη η οποία πολύ σύντομα θα κληθεί να διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο στα εθνικά μας θέματα. Αλλά ποιος να το σκεφτεί αυτό και ποιος να ασχοληθεί; Περιμένουμε να δούμε τις εξελίξεις και θα επανέλθουμε.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. Μπράβο σήμερα παρ όλο που το παρακανες ήσουν αξιόλογος

  2. Τι έγινε?αγορασαν οι μασόνοι τη μητρόπολη?

  3. Από τους ανθρώπους, τους έχοντας το συμφέρον εις την θρησκείαν, να προτιμάς πάντοτε τους έχοντας την θρησκείαν εις το συμφέρον· τουλάχιστον οι δεύτεροι έχουν μίαν θρησκείαν, ενώ οι πρώτοι δεν έχουν καμμίαν.

Comments are closed.