Ξανά point system στα ΙΧ – Με email, αμέσως, θα στέλνει τις κλήσεις η Τροχαία

Κοινοποίηση:
4547117

Στην επαναφορά ενός συστήματος που προϋπήρχε προσανατολίζονται οι Αρχές, το point system, το οποίο, όπως προβλέπεται, θα ενημερώνεται απευθείας από τους τροχονόμους μέσω τάμπλετ. Παράλληλα, σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, οι παραβάτες που δεν συμμορφώνονται με τις υποδείξεις του ΚΟΚ αναμένεται να βρίσκονται αντιμέτωποι με βαριά πρόστιμα και ποινές (π.χ. αφαίρεση διπλώματος κ.ά.).

Το υπουργείο Μεταφορών προχωρά στις εν λόγω αλλαγές κατόπιν σχετικής πρότασης που έγινε για την κατάρτιση του Εθνικού Προγράμματος Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθώς σημειώνονται περιστατικά σύμφωνα με τα οποία υπάρχουν οδηγοί που έχουν παραβεί τον ΚΟΚ, αλλά λόγω γραφειοκρατικών αγκυλώσεων, φόρτου εργασίας και διαφόρων άλλων κωλυμάτων οι παραβάσεις τους καταλήγουν να στοιβάζονται στα δημοτικά γραφεία ή αλλού.

Με την ψηφιοποίηση της διαδικασίας, το σύστημα θα γεμίζει από «κακούς» πόντους και το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς, που υφίσταται από το 2007, θα αποστέλλει σήματα στους οδηγούς όταν αυτοί συγκεντρώσουν 15. Μάλιστα, εξετάζεται η συγκεκριμένη διαδικασία να διεκπεραιώνεται ηλεκτρονικά ώστε ο παραβάτης να ενημερώνεται όσο πιο γρήγορα γίνεται – η παράβαση θα περνάει στην καρτέλα του εντός δύο μηνών, αλλά θα ο οδηγός θα πληροφορείται άμεσα ότι παρέβη τον νόμο.

Η εν λόγω αλλαγή, λοιπόν, επιδιώκει να υπάρξει άμεση σύνδεση της παράβασης με την τιμωρία προκειμένου ο οδηγός να συνετιστεί και να βελτιωθεί, συνολικά, το επίπεδο της οδικής ασφάλειας. Με άλλα λόγια, σκοπός της επιχειρούμενης μεταρρυθμιστικής προσπάθειας είναι ο σωφρονισμός των κατ’ εξακολούθηση παραβατών, αλλά και η ασφάλεια στους δρόμους. Ταυτόχρονα, θα εξαλειφθούν και άλλα προβλήματα στη λειτουργία του κράτους, που αφορούν τον φόρτο εργασίας των αρμοδίων διοικητικών υπηρεσιών. Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζεται οι τροχονόμοι να έχουν δικά τους τάμπλετ όπου θα περνούν εκεί τα δελτία ατυχήματος και θα ενημερώνεται το σύστημα.

Όπως λέγεται, η εν λόγω πρόταση βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο, όμως αναμένεται να τύχει αποδοχής και το σχέδιο για την υλοποίησή της να προχωρήσει. Μάλιστα, το επόμενο έτος θα προσδιοριστούν τα τεχνικά ζητήματα και ενδεχομένως να διενεργηθεί και η σχετική διαγωνιστική διαδικασία. Σε πρώτη φάση, το πρώτο εξάμηνο του 2020 σχεδιάζεται η εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος στον Δήμο Αθηναίων, όπου υπάρχει ο αναγκαίος εξοπλισμός (τάμπλετ) στη Δημοτική Αστυνομία.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Ακόμα ένα (σωστό) μέτρο, όμως μόνο για τις πλάτες των Ελλήνων. Στην Εγνατία, αυτοκίνητα με αλβανέζικες, πολωνέζικες, βουλγάρικες, ρώσικες κλπ πινακίδες, πάνε με πάνω από 150. Αυτούς θα τους πιάνει ο νόμος ;; Γύφτοι με σαπάκια, επαρχιώτες 14χρονοι με αγροτικά, αυτούς θα τους πιάνει ο νόμος ;; Ηλεκτρικά πατίνια σε πλατείες, ποδήλατα ανάποδα στην κυκλοφορία, αυτούς θα τους πιάνει ο νόμος ;; Θορυβώδη ηχοσυστήματα, 90χρονοι στην αριστερή λωρίδα με 50 χλμ, αυτούς θα τους πιάνει ο νόμος ;; Μηχανόβιοι με εξάτμιση 4 σε καμμία, χωρίς κράνος, ντελιβεράδες με 5 καφέδες στο κάθε χέρι και το τιμόνι free, αυτούς θα τους πιάνει ο νόμος ;;
    Ποιος νόμος ;;
    Η τροχαία εδώ και καιρό είναι ΑΦΑΝΤΗ, τα συμβατικά και μη περιπολικά είναι ανύπαρκτα, που και που κάποιος τυπικός έλεγχος, όμως μόνο σε Έλληνες με οικογένεια μέσα σε χιλιαράκι, τα αλβανέζικα καγιέν και οι βουλγάρικες μερσεντές περνάνε χ α λ α ρ ά απ’ το μπλόκο και οι οδηγοί τους με ειρωνική ματιά, κοιτάνε τον υπόδουλο Ελληνάκο να ψάχνει για τα χαρτιά του.
    ΠΟΙΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕ ;;

Comments are closed.