Κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι ηλικιωμένοι οδηγοί μετά το 70ο έτος της ηλικίας τους δεν πρέπει να πιάνουν τιμόνι, παρουσιάζοντάς τους ως επικίνδυνους και ακατάλληλους για οδήγηση. Η αλήθεια, όμως, δεν είναι αυτή.
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία έρευνας, που αποδεικνύουν ότι οι ηλικιωμένοι οδηγοί δεν είναι τόσο επικίνδυνοι όσο θέλουν να τους παρουσιάσουν κάποιοι ούτε τόσο αφελείς ώστε να πίνουν και να οδηγούν ή να «τρέχουν» με ιλιγγιώδης ταχύτητες όπως συμβαίνει με νεότερους ηλικιακά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η εμπλοκή ηλικιωμένων οδηγών σε τροχαία:
Άνω των 65 ετών είναι 16,6%,
Άνω των 75 ετών είναι 8,06%.
Η ηλικία δεν αποτελεί κριτήριο για την ικανότητα οδήγησης. Η οριζόντια απαγόρευση της οδήγησης για τους ηλικιωμένους είναι άδικη και δεν λαμβάνει υπόψη τις ατομικές διαφορές και ικανότητες, υποστηρίζουν άλλοι.
Οι περισσότεροι ηλικιωμένοι τονίζουν ότι αναγκάζονται να οδηγούν σε μεγάλη ηλικία γιατί στη χώρα μας δεν υπάρχουν εναλλακτική τρόποι μετακίνησης.
Οι πρακτικές εξετάσεις για τους ηλικιωμένους οδηγούς που θέλουν να ανανεώσουν το δίπλωμα τους είναι μια διαδικασία, που επαναλαμβάνεται ανά τριετία.