Οι αεροπορικές εταιρείες, όπως η Qantas, η Southwest Airlines, η Lufthansa και η British Airways, έχουν αφαιρέσει τους ξηρούς καρπούς από τη λίστα των σνακ που προσφέρουν στις πτήσεις τους, όμως η EasyJet το πήγε ένα βήμα παραπέρα αφού δεν σταματά απλά να τους σερβίρει, μα ζητά και από τους επιβάτες να μην καταναλώνουν προϊόντα με ξηρούς καρπούς, προκειμένου να προστατέψει επιβάτες που έχουν αλλεργία σε αυτά.
Η κίνηση αυτή λαμβάνει χώρα καθώς αυξάνεται η πίεση από πλευράς καταναλωτών με αλλεργίες, αν και οι περισσότερες εταιρίες τονίζουν πως δεν μπορούν να εγγυηθούν ένα «nut-free» περιβάλλον. Οι επιβάτες με αλλεργίες στους ξηρούς καρπούς και στη σκόνη τους πρέπει να το αναφέρουν όταν κλείνουν πτήσεις αλλά και στο αεροδρόμιο. Η EasyJet έχει ειδική επιλογή στην ιστοσελίδα της για τέτοια αιτήματα.
«Η ασφάλεια και ευημερία όλων των επιβατών και πληρωμάτων μας είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας, οπότε έχουμε έναν αριθμό διαδικασιών για να βοηθούμε πελάτες που ταξιδεύουν με αλλεργία στους ξηρούς καρπούς» ανέφερε εκπρόσωπος της EasyJet σε δήλωσή του στο CNN Travel.