Δίκτυο παράνομων μεταφορών φέρεται να έχει στήσει τουρκική αεροπορική εταιρεία με την εμπλοκή της ΜΙΤ, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Nordic Monitor, έχοντας “επιβάτες” Τούρκους πολίτες από διάφορες χώρες οι οποίοι θεωρούνται γκιουλενιστές και κατά των οποίων ο Ταγίπ Ερντογάν έχει εξαπολύσει πογκρόμ σε εσωτερικό και εξωτερικό επίπεδο. Η ιστοσελίδα αφέρει ότι ένα αεροπλάνο της εταιρείας Black Eagle εμφανίστηκε βάσει των στοιχείων πτήσεων και στην Ελλάδα.
Η εταιρεία φέρεται να εμπλέκεται στην παράνομη μεταφορά ενός ανιψιού του Φετουλάχ Γκιουλέν από την Κένυα στην Κωνσταντινούπολη καθώς και στη διαφυγή του πρώην επικεφαλής της Nissan Κάρλος Γκοσν από την Ιαπωνία στο Λίβανο μέσω Κωνσταντινούπολης. Ευρωπαϊκή πηγή που επικαλείται το Nordic Monitor αναφέρει ότι ο Σελαχαντίν Γκιουλέν, ένας 30χρονος δάσκαλος, απήχθη από την Κένυα με ένα αεροσκάφος της Black Eagle που ανήκει στον Τούρκο επιχειρηματία Ταρκάν Σερ και ήταν υπό την επίβλεψη πρακτόρων της ΜΙΤ.
Συγκεκριμένα ανέφερε ότι το αεροσκάφος τύπου Bombardier Challenger 604 πραγματοποίησε πτήση στις 5 Μαΐου 2021 από το Διεθνές Αεροδρόμιο Jomo Kenyatta προς το αεροδρόμιο Esenboğa της Άγκυρας Τα στοιχεία που έχει το Nordic Monitor στην κατοχή του δείχνουν ότι το αεροπλάνο με αριθμό αριθμός εγγραφής T7-RMH απογειώθηκε από την Κένυα στις 8:30 π.μ. στις 5 Μαΐου και προσγειώθηκε στην Άγκυρα στις 2:24 μ.μ. την ίδια μέρα, πορεία που συμπίπτει με το χρονοδιάγραμμα της απαγωγής του Σελαχαντίν Γκιουλέν.
Τα στοιχεία πτήσεων δείχνουν, ακόμα, ότι το αεροπλάνο αρχικά προσγειώθηκε στο Διεθνές Αεροδρόμιο Ivato στην πρωτεύουσα της Μαδαγασκάρης. Αναχώρησε από εκεί στις 5 Μαίου στις 4:05 π.μ. και προσγειώθηκε στην Κένυα στις 7:00 π.μ. Το αεροπλάνο πέρασε και από την Ελλάδα στις 9-12 Μάϊου πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία πτήσεων.
Επίσης, μυστήριο καλύπτει και το πως απέκτησε την Black Eagle, ο ιδιοκτήτη της Ταρκάν Σερ. Τα μητρώα εγγραφής της εταιρείας δείχνουν, σύμφωνα με το Nordic Monitor, ότι η προκάτοχος της Black Eagle, η TOA, ιδρύθηκε στις 17 Ιουλίου 2019 στην Κωνσταντινούπολη από τον Μαμινιαίνα Ραβατομάνγκα, υπήκοο Μαδαγασκάρης με αρχικό κεφάλαιο 50.000 τουρκικές λίρες (8.768 δολάρια).
Από την Κένυα στην Αθήνα
Τέσσερις ημέρες μετά την ίδρυση της, ο Σερ ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος και ιδιοκτήτης παύοντας τον ιδρυτή της από το διοικητικό συμβούλιο. Οι αλλαγές αναφέρθηκαν στο Εμπορικό Επιμελητήριο στις 29 Ιουλίου 2019. Ο Σερ άλλαξε στις 12 Ιουνίου 2020 το όνομα της εταιρείας σε Black Eagle και τον Αύγουστο του 2020 αύξησε το κεφάλαιο της εταιρείας σε 1.9 εκατ. τουρκικές λίρες (περίπου 257.000 δολάρια) χωρίς να αναφέρει την πηγή των κεφαλαίων.
Ο Φαρούκ Μπαγιντίρ πρώην ιδιοκτήτης της ιδιωτικής αεροπορικής εταιρείας Tarkim Aviation, ανέφερε σε tweet ότι γνώριζε καλά τον Σερ από τις επαγγελματικές τους συναντήσεις και ισχυρίστηκε ότι δεν διέθετε οικονομικούς πόρους για να αγοράσει αεροσκάφη και ότι η εταιρεία του εμπλέκεται σε παράνομες μεταφορές. Επισήμανε, ακόμα, ότι καμία αεροπορική εταιρεία δεν θα μπορούσε να πραγματοποιήσει τέτοιες επιχειρήσεις, με στάσεις σε διάφορα αεροδρόμια του κόσμου και στον πολυσύχναστο κόμβο της Κωνσταντινούπολης, χωρίς παρέμβαση της τουρκικής κυβέρνησης.
Με αφορμή το ότι αεροπλάνο της Black Eagle εμφανίστηκε και στην Αθήνα, αξίζει να σταθούμε στην παραπάνω επισήμανση του Φαρουκ Μπαγιντίρ για παρεμβάσεις της κυβέρνησης της Άγκυρας. Βασει αυτής της υπόθεσης εγείρονται ερωτήματα, για το πως έγινε Bayındır Bombardier Challenger 604, που ενδέχεται να μετέφερε τον απαχθέντα ανηψιό του Γκιουλέν, πέρασε από την Ελλάδα. Να υπενθυμίσουμε ότι εκτός από την παραδοσιακή διπλωματία, υπάρχει και η μυστική διπλωματία που ενίοτε διεξάγεται μεταξύ κρατών, για επίτευξη συμφωνιών με επίκεντρο το πάρε-δώσε.
Ξεφτίλες ΝεοΔουλάρες, στα τέσσερα μπροστά στον επιβήτορα – πασά σας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΥΑ ΔΕΝ ΕΓΕΙΝΕ Η ΑΠΑΓΟΓΗ.ΤΟΥ.ΟΤΣΑΛΑΝ.ΟΙ ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑ ΚΑΙ.ΜΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΜΕ ΣΕ