Οι επιπτώσεις των lockdown και της μάσκας στα παιδιά

Κοινοποίηση:
fur-mask

Οι επιθεωρητές που εργάζονται για το Ofsted διαπίστωσαν ότι οι μαθησιακές και επικοινωνιακές ικανότητες των παιδιών που περιβάλλονταν από ενήλικες οι οποίοι φορούσαν μάσκες για μεγάλες χρονικές περιόδους τα τελευταία δύο χρόνια έχουν επηρεαστεί αρνητικά.

Όσα παιδιά θα κλείσουν τα δύο τους χρόνια «θα έχουν περιτριγυριστεί από ενήλικες που φορούν μάσκες για όλη τους τη ζωή και ως εκ τούτου δεν μπορούν να δουν τις κινήσεις των χειλιών ή τα σχήματα του στόματος όπως κανονικά θα έπρεπε», αναφέρει η έκθεση.

«Ορισμένοι ειδικοί έχουν αναφέρει ότι οι καθυστερήσεις στην ανάπτυξη του λόγου και της γλώσσας των παιδιών τα έχουν οδηγήσει στο να μην κοινωνικοποιούνται με άλλα παιδιά τόσο εύκολα όσο θα περίμεναν προηγουμένως», προστίθεται.

Οι περιορισμοί δυσκόλεψαν επίσης τα νήπια να μπουσουλήσουν, να χρησιμοποιήσουν την τουαλέτα μόνα τους και να κάνουν φίλους.

Οι καθυστερήσεις στη μάθηση είχαν οπισθοδρομήσει ορισμένα παιδιά στο στάδιο όπου χρειάζονταν βοήθεια σε βασικές εργασίες, όπως να φορούν το παλτό τους και να φυσούν τη μύτη τους.

«Ανησυχώ ιδιαίτερα για την ανάπτυξη των μικρότερων παιδιών, στην οποία αν δεν δοθεί η απαραίτητη προσοχή, θα μπορούσε ενδεχομένως να προκαλέσει προβλήματα στα δημοτικά σχολεία στη συνέχεια», δήλωσε η επικεφαλής επιθεωρητής Αμάντα Σπίλμαν.

Προηγουμένως μια άλλη μελέτη από τη Γερμανία διαπίστωσε ότι η αναγνωστική ικανότητα των παιδιών έχει πέσει κατακόρυφα σε σύγκριση με τις προ-COVID περιόδους χάρη στις πολιτικές lockdown που οδήγησαν στο κλείσιμο των σχολείων.

Η λογοθεραπεύτρια Τζάκλιν Θικ είπε ότι η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει προκαλέσει αύξηση 364% στις περιπτώσεις νηπίων και βρεφών ασθενών.

«Δεν κάνουν καμία προσπάθεια άρθρωσης και δεν επικοινωνούν καθόλου με την οικογένειά τους» , είπε, προσθέτοντας ότι τα συμπτώματα του αυτισμού εκτοξεύονται επίσης στα ύψη.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: