Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολις στο Γκάζι, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε το Εθνικό Σχέδιο της Κυβέρνησης για την ηλεκτροκίνηση, στο οποίο περιλαμβάνονται πολύ σημαντικές εκπτώσεις για όσους επιλέξουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς, αλλά και πόσο διαμορφώνονται οι τιμές τους με τα νέα κίνητρα.
Audi e-tron
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της Audi, το e-tron, εφοδιάζεται στην κορυφαία έκδοση 55 quattro με δύο ηλεκτρικά μοτέρ 408 PS ισχύος και ροπής 67,9 kgm (στη λειτουργία Boost), που προσφέρουν 0-100 km/h σε 5.7 sec. H ηλεκτρική ενέργεια παρέχεται από μια μπαταρία 95 kWh, η οποία μπορεί να προσφέρει αυξημένη αυτονομία κίνησης έως και 417 km (WLTP). Διαθέσιμη είναι και η έκδοση 50 quattro με μικρότερη αυτονομία 300 km.
Τιμή καταλόγου: από 73.070 ευρώ (από 84.890 ευρώ το 55 quattro)
Νέα τιμή με κίνητρα: από 66.249 ευρώ (από 78.070 ευρώ το 55 quattro)
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 65.249 ευρώ (από 77.070 ευρώ το 55 quattro)
BMW i3
To BMW i3 συνεχίζει την πορεία του στην αγορά ως ένα από τα πρωτοπόρα ηλεκτρικά μοντέλα του σήμερα. Διαθέτει ένα πολύ μοντέρνο αμάξωμα με αντικριστά ανοιγόμενες πλαϊνές πόρτες, το εσωτερικό του είναι άκρως ποιοτικό, ενώ κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων (184 ίππων στην πιο έκδοση i3s). Η μπαταρία του με μια πλήρη φόρτιση παρέχει αυτονομία 359 χλμ. με βάση τον κύκλο μέτρησης NEDC ή από 285 έως 310 χλμ. με βάση των νέο κύκλο μέτρησης WLTP.
Τιμή καταλόγου: από 41.300 ευρώ (45.050 ευρώ το BMW i3s)
Νέα τιμή με κίνητρα: από 35.104 ευρώ (από 38.292 ευρώ το BMW i3s)
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 34.104 ευρώ (από 37.292 ευρώ το BMW i3s)
Jaguar I-Pace
Με την I-Pace η Jaguar έχει μπει πολύ δυνατά στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης, αφού το βρετανικό ηλεκτρικό crossover έχει ήδη κερδίσει τους τίτλους του Ευρωπαϊκού και Παγκόσμιου Αυτοκινήτου της χρονιάς. Η I-Pace διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής ισχύος 400 PS (και 700 Nm ροπής), που στέλνουν τη δύναμή τους και στους 4 τροχούς. Η μπαταρία των 90 kWh χωρητικότητας μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως και 470 χιλιομέτρων κατά WLTP.
Τιμή καταλόγου: από 87.500 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 80.631 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 79.631 ευρώ
Mercedes EQC
Η EQC είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της Mercedes. Διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν για κάθε άξονα) συνολικής ισχύος 408 PS, με αυξημένη ροπή 765 Nm. Η κίνηση περνά φυσικά και στους 4 τροχούς, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να επιτυγχάνεται σε 5.1 sec. Το γερμανικό SUV εφοδιάζεται με συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου ισχύος 80 kW/h, προσφέροντας αυτονομία κίνησης 445-471 χιλιομέτρων με βάση τον κύκλο μέτρησης NEDC 1.
Τιμή καταλόγου: από 80.700 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 73.880 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 72.880 ευρώ
MINI Cooper SE
Το νέο ηλεκτρικό MINI ονομάζεται Cooper SE και προσφέρει μηδενικούς ρύπους. Εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων και προσφέρει 0-100 km/h μόνο σε 7,3 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου προσφέρει αυτονομία έως και 270 χιλιόμετρα, ενώ ειδικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το χαμηλό κέντρο βάρους χαρίζουν στο Cooper SE μια πολύ ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Στη χώρα μας οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο, ενώ οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει.
Τιμή καταλόγου: από 33.900 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 28.814 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 27.814 ευρώ
Nissan LEAF
Το LEAF της Nissan έχει μπει στη δεύτερη γενιά του και έρχεται πιο οικονομικό σε χρήση, με πολύ καλούς χώρους, μεγαλύτερη αυτονομία και πολλές νέες τεχνολογίες. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουμε το σύστημα e-Pedal, το ProPILOT κ.α. Για την κίνησή του το LEAF χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων, που συνδυάζεται με μια μπαταρία 40 kWh. Η αυτονομία κίνησης στον πιο αυστηρό κύκλο μέτρησης WLTP είναι 270 χλμ., με μια πλήρη φόρτιση.
Τιμή καταλόγου: από 33.990 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 28.881 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 27.881 ευρώ
Nissan E-NV 200 Evalia
Το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της Nissan είναι το E-NV 200 Evalia. Πρόκειται για την επιβατική εκδοχή του ηλεκτρικού Van E-NV 200, η οποία είναι σε θέση να μεταφέρει με άνεση 7 ενήλικες επιβάτες. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 40 kWh και προσφέρει αυτονομία έως 200 km σε πόλη/εθνική ή έως 301 km μόνο στην πόλη. Η φόρτιση μέσω wallbox απαιτεί 7 ώρες και 30 λεπτά, ενώ σε ταχυφορτιστή η μπαταρία φθάνει στο 80% της χωρητικότητάς της μέσα σε 40 με 60 λεπτά.
Τιμή καταλόγου: από 37.990 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 32.291,5 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 31.291,5 ευρώ
Opel Corsa-e
Το πρώτο ηλεκτρικό Opel Corsa στην ιστορία έκανε το ντεμπούτο του στην αγορά, θέλοντας να αποτελέσει μια εναλλακτική μηδενικών ρύπων έναντι των υπολοίπων εκδόσεων του μοντέλου. Το Corsa-e διαθέτει για την κίνησή του έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, ο οποίος μαζί με την μπαταρία των 50 kWh μπορεί να του προσφέρει μια αυτονομία κίνησης έως και 330 km με βάση τον κύκλο WLTP. Η φόρτιση της μπαταρίας έως και το 80% της χωρητικότητάς της, μπορεί να γίνει από ταχυφορτιστή 100kw σε μόλις 30 λεπτά.
Τιμή καταλόγου: από 31.980 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 27.182 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 26.182 ευρώ
Peugeot e-208
Η ηλεκτρική έκδοση του ολοκαίνουργιου Peugeot 208 είναι μια από τις σημαντικότερες πρεμιέρες ηλεκτρικού μοντέλου της ελληνικής αγοράς. Μοδάτο και ποιοτικό, το Peugeot e-208 χρησιμοποιεί για την κίνησή του ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μπαταρία 50 kWh. Η αυτονομία κίνησης με μια πλήρη φόρτιση μπορεί να φτάσει τα 340 km (κύκλος μέτρησης WLTP) και η μέση κατανάλωση είναι 16,9 kWh/100 km.
Τιμή καταλόγου: από 29.900 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 24.338 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 22.338 ευρώ
Skoda Citigo eIV
Το ηλεκτρικό μίνι της Skoda ήρθε στην Ελλάδα αποτελώντας μια επιλογή οικολογίας, αλλά και οικονομίας κίνησης εντός των τειχών των πόλεων. Εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 83 ίππων και μια μπαταρία χωρητικότητας 36,8 kWh, η οποία του χαρίζει αυτονομία έως και 260 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών οδηγικών set-up, όπου στο τελευταίο, Eco+, μπορεί να επιτευχθεί και η υψηλότερη αυτονομία.
Τιμή καταλόγου: από 22.300 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 18.951 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 17.951 ευρώ
smart EQ fortwo & forfour electric
Τα ηλεκτρικά smart fortwo και forfour χρησιμοποιoύν έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων που προσφέρει αυτονομία από 147 έως 159 χιλιόμετρα (από 115 έως 135 χλμ. στο forfour) με μια φόρτιση. Η χωρητικότητα της μπαταρίας ιόντων λιθίου φτάνει τις 17,6 kWh και η τοποθέτησή της βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα για χαμηλότερο κέντρο βάρους και καλύτερη χωροταξία. Φυσικά, τα ηλεκτρικά smart χαρακτηρίζονται από την κορυφαία ευελιξία τους.
Τιμή καταλόγου: από 23.740 ευρώ (fortwo coupe), 24.450 ευρώ (forfour), 26.970 ευρώ (fortwo cabrio)
Νέα τιμή με κίνητρα: από 21.141 ευρώ (fortwo coupe), 21.824 ευρώ (forfour), 24.213,7 ευρώ (fortwo cabrio)
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 20.141 ευρώ (fortwo coupe), 20.824 ευρώ (forfour), 23.213,7 ευρώ (fortwo cabrio)
Volkswagen e-up!
Το αναβαθμισμένο ηλεκτρικό VW e-up! έρχεται με μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία για περισσότερη αυτονομία κίνησης σε σχέση με το προηγούμενο. Πλέον, η μπαταρία έχει χωρητικότητα 32,3 kWh (από 18,7 kWh πριν) και, σε συνδυασμό με την κατανάλωση των 12,7 kWh/100 km, προσφέρει αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση έως και 260 km. H VW ανακοινώνει ότι από φορτιστή 40kW, το 80% της μπαταρίας μπορεί να φορτίσει μέσα σε μια ώρα.
Τιμή καταλόγου: από 23.300 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 18.965 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 17.965 ευρώ
Volkswagen e-Golf
Στη μικρομεσαία κατηγορία η ηλεκτρική έκδοση του Volkswagen Golf συνδυάζει όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα ασφάλειας, ποιότητας και άνεσης του μοντέλου, με την οικονομία και τους μηδενικούς ρύπους της ηλεκτροκίνησης. Το μοτέρ αποδίδει 136 ίππους και αντλεί ρεύμα από μια μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας 35,8 kWh. Η αυτονομία με μια πλήρη φόρτιση αγγίζει τα 231 χλμ., με βάση τον νεότερο, πιο αυστηρό κύκλο WLTP.
Τιμή καταλόγου: από 34.200 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 29.070 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 28.070 ευρώ
Χιλιάδες ευρώ. Καλά για ποιούς προορίζονται όλα αυτά τα αυτοκίνητα ? Κάποιος που δουλεύει από το πρωϊ μέχρι το βράδυ δεν πάει να τα σκάσει για τέτοια πράγματα, έχει άλλες ανάγκες να καλύψει. Αυτά προορίζονται για μια συγκεκριμένη μερίδα ανθρώπων για δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο για να κάνει το χαβαλέ του.
Απλά τραγικοί οι τύποι που μας κυβερνούν! Οι μεγάλες εκπτώσεις δίνονται στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα όπως το Audi e tron και το Jaguar i pace που αυτοί που μπορούν να τα αγοράσουν, μπορούσαν να τα αγοράσουν και χωρίς την έκπτωση. Αυτές οι τιμές έχουν ενδιαφέρον μόνο για τους ιδιοκτήτες Rent a car όπου τα οφέλη για αυτού του είδους των τουριστικών επιχειρήσεων είναι μεγαλύτερα. Μην μασάτε δεν το κάνανε για τον κόσμο, αλλά για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την μια και από την άλλη γιατί τους πιέζει η ευρωπαϊκή ένωση να αρχίσουν να πωλούνται ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Όπως τους υποχρεώνει να κλείσουν τα εργοστάσια της ΔΕΗ που καίνε λιγνίτη. Για αυτό και θα βάλουν το νέο εργοστάσιο της ΔΕΗ στον νομό Κοζάνης να δουλέψει από το 2023 έως το 2028 που θα δουλεύει με λιγνίτη και μετά το 2028 θα το κλείσουν και αυτό. Εάν τους ενδιέφερε πραγματικά η ασφάλεια στους δρόμους θα έδινε κίνητρα για να φύγουν τα αυτοκίνητα που έχουν 15 και 20 η περισσότερα χρόνια στην πλάτη τους για να αντικατασταθούν από καινούργια αυτοκίνητα ,ακόμα και χωρίς κάποιο ελαφρύ υβριδικό σύστημα, έτσι για να γίνουν οι δρόμοι ποιο ασφαλής αφού τα αυτοκίνητα του 2020 είναι πολύ ασφαλέστερα από αυτά του 1995 και του 2000 πέρα από το γεγονός ότι είναι ποιο καθαρά. Αλλά αποφάσισαν να κάνουν μια κίνηση εντυπωσιασμού απλά για να μην θυμώσουν , ορισμένοι στην Ελλάδα και στην ΕΕ , παρότι ξέρουν ότι το αποτέλεσμα αυτής της κίνησης που αποφάσισαν να κάνουν θα είναι φτωχό !
ΠΟΛΥ καλα τα λες, ετσι ακριβως
…. Υπαρχει και μια Ελληνικη εταιρια (στον τομεα των Φωτοβολταϊκων) στη θεσσαλονικη που κατασκευαει ηλεκρικα αυτοκινητα πόλης με τιμη όσο τα βενζινοκίνητα, δηλαδή πολυ προσιτή. Αλλά δεν εχει προβληθεί καθόλου. Στεφανε ψαχτο λιγο μηπως και ωθηθεί η εγχώρια παραγωγή και ζήτηση.
Ευχαριστώ
τελείως άχρηστα! μετά την 5ετια οι περισσότερες μπαταρίες θα θέλουν αλλαγή που κοστίζουν όσο το μισό αυτοκίνητο πουθενά δεν αναφέρουν κόστος αλλαγής μπαταριών για να μην τρομάζει ο κόσμος! οι περισσότεροι δεν έχουν parkin οπότε η φόρτιση σε δημόσιους ή ιδιωτικούς χορούς (όταν γίνει) θα κοστίζει ακριβά !
αυτά τα αυτοκίνητα είναι για κουληδες και τσιπριδες που παίρνουν 10χιλ το μήνα οπότε έχουν λεφτά για πέταμα
Πλήρωνε μαλάκα Έλληνα 5000 ευρώ για να πάρουν ηλεκτρικά οι πλούσιες κυράτσες, οι σαπιοκοιλιάδες και τα μούλικα πλουσιόπαιδα . Είναι τόσο ανώμαλοι που αντί να επιδοτούν τους φτωχούς τους φορολογούν για να επιδοτήσουν τους πλούσιους. Που οι περισσότεροι μάλιστα θα τα πάρουν ως δεύτερα αυτοκίνητα για τη μόστρα. Τι να πεις…
Να αποταμίευες κ εσύ ρε κομπλεξικέ κ να μη τατρωγες στα μπαρ κ στους μπαφους.
τελιο!το μερσεντες θα παρω εγκο!που το εκουν να παο να το φοροτοσο
γιατι να μην τα παρουμε και εμεις τσαμπα οπως οι βουλευτες…μετα θα ψηφισουν Κουλη και οι πεθαμενοι
Η κυβερνηση ελησε ολα της τα προβληματα και ασχολειται με τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ωραιο ανεκδοτο ξερω ενα με τον τοτο
Λογικές καί προσιτές τιμές γιά κάθε έλληνα πολίτη.Περάστε κόσμε,περαστε κόσμε.Μή χάνετε τήν ευκαιρία.Μοναδικό κελεπούρι.
Γιάννης Λάκων
με λιγα λογια θα πληρωσει ο φτωχος (μεσω φορων) τις επιδοτησεις αυτες για να αγορασει ηλεκτρικο ο πλουσιος
Τον θυμάστε πριν λίγο καιρό τον μπουμπούκο που φώναζε τα κανάλια και φωτογραφίζονταν εντελώς τυχαία με το καινούριο του ηλεκτρικό αυτοκίνητο; Ούτε στο περίπτερο δεν πάνε αυτοί αν δεν παίζει κονόμα πάρτε το χαμπάρι.
ΣΤΙΣ Μ@Λ@ΚΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΔΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΙ.ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΓΙΑ ΛΕΦΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟΥΤΖΙΚΟ.ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ Η ΨΕΥΤΟΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕ.ΦΑΤΕ ΚΑΛΑΜΑΚΙΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΛΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΘΕΣ 10 ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΤΗΝ ΓΡΑΝΙΤΑ ΣΟΥ.
Και ποιος μ@λ@κ@ς θα δώσει τοσα λεφτά εδώ δεν έχουμε ψωμί να φάμε ανεργία θα κυκλοφορο με την κουράδα μου το ματιζ του 98