Σοκάρει η ομολογία από το δολοφόνο του Νίκου Σεργιανόπουλου. Τι είχε αναφέρει ο δράστης μετά την πράξη του; O αγαπημένος και ταλαντούχος ηθοποιός είχε δολοφονηθεί με 21 μαχαιριές στις 3 Ιουνίου 2008 στο σπίτι του στο Παγκράτι.
Το κείμενο που ακολουθεί και περιγράφει όλα τα γεγονότα από την στυγερή δολοφονία του ηθοποιού, είναι απόσπασμα από το βιβλίο του Πάνου Σόμπολου “Τα εγκλήματα που συγκλόνισαν την Ελλάδα, όπως τα έζησα”, εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ.
Νίκος Σεργιανόπουλος: Διαβάστε όσα ειπώθηκαν από τον Πάνο Σόμπολο
H είδηση μεταδίδεται αστραπιαία και αναστατώνει τον καλλιτεχνικό κόσμο και όχι μόνο. Ο γνωστός ηθοποιός Νίκος Σεργιανόπουλος, ο ζεν πρεμιέ της ελληνικής τηλεόρασης, έχει βρεθεί κατακρεουργημένος με 21 μαχαιριές, μέσα στο διαμέρισμά του στο Παγκράτι.
Τετάρτη 7.40 το πρωί της 4ης Ιουνίου του 2008. Μετεώρων 14 στο Παγκράτι {…} Οι περισσότεροι γείτονες είναι σοκαρισμένοι από το τραγικό συμβάν και κυρίως οι ένοικοι της πολυκατοικίας και ο ψιλικατζής από τον οποίο αγόραζε τσιγάρα ο Νίκος Σεργιανόπουλος.
Ακόμα πιο σοκαρισμένη ήταν η αλλοδαπή οικιακή βοηθός, -δείτε εδώ τι της είχε πει λίγο πριν το θάνατο- η οποία είχε πάει λίγο μετά τις 7 το πρωί στο σπίτι για να δουλέψει, όπως έκανε κάθε φορά και είχε βρει τον ηθοποιό σφαγμένο και πνιγμένο στα αίματα – ένα αποτρόπαιο θέαμα.
Αργότερα και αφού ολοκληρώθηκαν οι έρευνες της εγκληματολογικής υπηρεσίας, ανέβηκα κι εγώ στον 5ο όροφο της πολυκατοικίας, όπου διέμενε ο ηθοποιός από παλιά, γύρω στα 15 χρόνια. Μόλις έγινε γνωστή η είδηση, κόσμος μαζεύτηκε έξω από το σπίτι του ηθοποιού Ο 56χρονος ηθοποιός ήταν πεσμένος στο σαλόνι ολόγυμνος και κατασφαγμένος.
Έφερε τραύματα από μαχαίρι, στον λαιμό τη θωρακική χώρα, την κοιλιά και την ωμοπλάτη, ενώ ο προϊστάμενος της ιατροδικαστικής υπηρεσίας, Φίλιππος Κουτσάφτης, που είχε εξετάσει νωρίτερα το πτώμα, διαπίστωσε ότι έφερε επιπλέον και αμυντικά τραύματα στα χέρια, πράγμα που σημαίνει ότι το θύμα είχε παλέψει με τον δράστη, χωρίς όμως να καταφέρει να του ξεφύγει.
Στην ιατροδικαστική έκθεσή του, ο Φ. Κουτσάφτης αναφέρει ανάμεσα στα άλλα: “Το πτώμα βρέθηκε γυμνό επί του δαπέδου σε ύπτια θέση και κάμψη των γονάτων. Η πρόσθια επιφάνεια του σώματος φέρει μεγάλη ποσότητα ξηρού αίματος και μικρών αιμοπηγμάτων”. Σε άλλο σημείο αναφέρει: “Ελήφθησαν αίμα και ούρα για τοξικολογική εξέταση”.
Διαπιστώθηκε:
Στο βιολογικό υλικό η παρουσία κοκαΐνης και μεταβολιτών της
Στο βιολογικό υλικό η παρουσία αναλγητικού φαρμάκου
Στα ούρα η παρουσία αντικαταθλιπτικού φαρμάκου καθώς και αντιψυχωσικά και βλεννολυτικά φάρμακα
Στα ούρα η παρουσία προϊόντων μεταβολισμού της κάνναβης.
Και καταλήγει: “Αιτία θανάτου πολλαπλά τραύματα του λαιμού του θώρακος και της κοιλιάς δια νύσσοντος άμα και τέμνοντος οργάνου προκληθέντα”.
Τα ευρήματα των ερευνών
Τα ευρήματα της εγκληματολογικής υπηρεσίας ήταν αρκετά και ενδιαφέροντα. Ειδικότερα, το μαχαίρι που χρησιμοποίησε ο δράστης βρέθηκε στο συρτάρι της κουζίνας πλυμένο, σκουπισμένο και με στραβωμένη τη λάμα. Αυτό το μαχαίρι αποτελούσε τεμάχιο, ενός σετ όμοιων μαχαιριών μέσα σε ξύλινη βάση, που ήταν τοποθετημένη στον πάγκο του νεροχύτη.
Από τη διερεύνηση των χώρων παρατηρήθηκαν αιματηρά πελματικά αποτυπώματα γυμνού ποδιού στον χώρο, από το σημείο όπου βρέθηκε πεσμένος ο ηθοποιός, έως και το μπάνιο. Επίσης, εντοπίστηκαν ίχνη αίματος στην κουρτίνα της μπανιέρας, στον νιπτήρα, και σε μια πετσέτα, κάτι που σημαίνει ότι ο δράστης είχε επιχειρήσει να πλύνει και να σκουπίσει τα αποτυπώματα του.
Είχαν ερευνηθεί όλοι οι χώροι, πράγμα που προκύπτει από τα συρτάρια και από τα αντικείμενα στα ράφια και τις ντουλάπες που ήταν πεσμένα στο πάτωμα. Έλειπαν το κινητό τηλέφωνο του ηθοποιού και οι δύο υπολογιστές του, όπως είπε στους αστυνομικούς η οικιακή βοηθός, που γνώριζε πολύ καλά τα αντικείμενα που υπήρχαν στο διαμέρισμα.
Ο ηθοποιός δέχτηκε 21 μαχαιριές. Κατά την έρευνα βρέθηκαν ακόμα και διάφορες ποσότητες λευκής και καφέ σκόνης, καθώς και ποσότητα φυτική ουσίας, οι οποίες συγκεντρώθηκαν και στάλθηκαν στο Γενικό Χημείο του Κράτους για εξέταση, προκειμένου να εξακριβωθεί αν επρόκειτο για ναρκωτικές ουσίες.
Ως προς την είσοδο του διαμερίσματος, διαπιστώθηκε ότι αυτή ήταν παραβιασμένη όχι απ’ έξω, αλλά από μέσα, πράγμα που καταδεικνύει ότι δράστης και θύμα είχαν εισέλθει μαζί ή είχαν ραντεβού στο σπίτι του ηθοποιού… Διερευνήθηκε επίσης, το αυτοκίνητο του Σεργιανόπουλου, ένα Audi, καθώς επίσης και το σκάφος του με το όνομα «ΠΕΤΡΟΣ- ΕΛΕΝΑ», όπου ανάμεσα στα άλλα βρέθηκαν και υπολείμματα ουσιών που στάλθηκαν για εξέταση.
Ζητήθηκε και άρση του απορρήτου των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων του για να διαπιστωθεί με ποιον ή με ποιους είχε συνομιλήσει τις τελευταίες ώρες. Με αυτά τα δεδομένα οι αστυνομικοί της δίωξης ανθρωποκτονιών άρχισαν εκτεταμένες έρευνες και αναζητήσεις για τη διαλεύκανση της στυγερής δολοφονίας.
Δεκάδες άτομα κλήθηκαν στην ασφάλεια και εξετάστηκαν, τα περισσότερα από αυτά αλλοδαποί. Από την προανάκριση προέκυψε, ότι ο Σεργιανόπουλος ήταν χρήστης ναρκωτικών και συνήθιζε να συνάπτει εφήμερες σχέσεις με αλλοδαπούς άντρες τους οποίους γνώριζε τυχαία σε διάφορες περιοχές της Αθήνας και τους προσκαλούσε σπίτι του για συνευρέσεις.
Η εξιχνίαση του εγκλήματος και η ομολογία του δράστη
Οι μέρες και οι εβδομάδες περνούσαν χωρίς οι εκτεταμένες έρευνες της ασφάλειας στις πλατείες της Αθήνας, όπου βρίσκονται τα στέκια των ατόμων που διατίθενται για εφήμερες φιλίες, να φέρνουν κάποιο αποτέλεσμα. Όλοι λέγαμε τότε, ότι κι αυτό το έγκλημα θα έμενε ανεξιχνίαστο σαν του μακαρίτη του συγγραφέα Κώστα Ταχτσή, επειδή από το σπίτι του συμπαθέστατου ηθοποιού περνούσαν αρκετοί εφήμεροι φίλοι. Διαψευσθήκαμε τελικά.
Πενήντα μια ημέρες μετά τη δολοφονία η ασφάλεια κατόρθωσε να εξιχνιάσει το έγκλημα και να συλλάβει το δράστη. Όπως ανακοινώθηκε, επρόκειτο για τον Ντέιβιντ Μουρτικνέλι 30 χρόνων, ο οποίος έμενε παράνομα στη χώρα μας. Στον εντοπισμό του δράστη συνέβαλε τα μέγιστα η εγκληματολογική υπηρεσία, στα εργαστήρια της οποίας ταυτοποιήθηκαν δακτυλικά, παλαμικά και πελματικά αποτυπώματα του Μουρτικνέλι.
Τα στοιχεία, οδήγησαν την αστυνομία στη σύλληψη του δράστη
Η σύλληψή του έγινε από μία από τις ομάδες που είχαν εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό σε διάφορες της Αθήνας. Οι αστυνομικοί τον εντόπισαν και τον συνέλαβαν στη συμβολή των οδών Πατησίων και Ανάφης. Στην ασφάλεια όπου οδηγήθηκε και μπροστά στα στοιχεία που προέκυψαν, δεν μπορούσε παρά να παραδεχτεί τις πράξεις του. Ομολόγησε ότι αυτός είχε σκοτώσει τον Σεργιανόπουλο, επειδή ο ηθοποιός του ζήτησε στο κρεβάτι να έχει παθητικό ρόλο. Εδώ είναι ανάγκη να επισημάνω, ότι αυτόν τον ισχυρισμό τον έχω συναντήσει πολλές φορές σε αυτού του είδους τα εγκλήματα.
Η περιγραφή του εγκλήματος
Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της αστυνομίας, ο Γεωργιανός είπε ότι τις πρώτες πρωινές ώρες της 4ης Ιουνίου του 2008, ενώ βρισκόταν στην πλατεία Βικτωρίας με σκοπό να πάει στο Πέραμα, όπου δούλευε, συναντήθηκε με τον Σεργιανόπουλο, ο οποίος του πρότεινε να κάνουν χρήση κοκαΐνης μέσα στο αυτοκίνητό του. Αφού μπήκαν μέσα, ο ηθοποιός του πρότεινε να πάνε στο σπίτι του και να κάνουν εκεί χρήση κοκαΐνης με την ησυχία τους, πράγμα που δέχτηκε ο Μουρτικνέλι.
Ο Σεργιανόπουλος, του είπε μάλιστα, ότι θα καλούσαν και κοπέλες και θα περνούσαν πολύ καλά όλοι μαζί. Από την πλατεία Βικτωρίας τράβηξαν για το Παγκράτι, όπου έμενε ο Σεργιανόπουλος. Η καριέρα του ηθοποιού είχε εκτοξευτεί με τη σειρά Δυο Ξένοι, όπου ενσάρκωσε τον Κων/νο Μαρκορά. Καθ’ οδόν ο ηθοποιός αγόρασε μπίρες και τσιγάρα γιατί, όπως είπε στον Μουρτικνέλι του είχαν τελειώσει. Όταν έφτασαν στο διαμέρισμα κάθισαν στο καθιστικό και έκαναν χρήση ναρκωτικών.
Στη συνέχεια, πέρασαν στο σαλόνι και όπως είχε πει ο ηθοποιός, επρόκειτο να έλθουν από ώρα σε ώρα και οι κοπέλες. Ενώ περίμεναν τις κοπέλες ξεντύθηκαν και έμειναν με τα εσώρουχα τους για να συνευρεθούν ερωτικά. Σύμφωνα με όσα ισχυρίστηκε στην απολογία του στην ασφάλεια ο 30χρονος δράστης η σκηνή του φόνου έγινε ως εξής:
“Ο Σεργιανόπουλος σε κάποια φάση άρπαξε ένα μαχαίρι από την κουζίνα και μου ζήτησε να μου κάνει εκείνος την “πράξη”. Εγώ αντέδρασα γιατί δεν είμαι παθητικός και με έθιξε. Κατάφερα να του πάρω το μαχαίρι και άρχισα να τον μαχαιρώνω σε διάφορα σημεία του σώματός του. Όταν σωριάστηκε κάτω, κατευθύνθηκα προς το μπάνιο για να πλυθώ επειδή είχα γεμίσει αίματα. Έπλυνα το μαχαίρι και το τοποθέτησα στο συρτάρι της κουζίνας”.
Το κατά πόσο έχουν βάση οι ισχυρισμοί του δράστη για το παθητικό, αυτό κανένας δεν μπορεί να το γνωρίζει δεδομένου ότι δεν υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας. Ο δράστης είπε, επίσης, ότι πριν φύγει από το διαμέρισμα ερεύνησε όλους τους εσωτερικούς χώρους για να θεωρήσει η αστυνομία ότι είχε γίνει ληστεία και να αποπροσανατολιστούν οι έρευνες.
Παραδέχτηκε ότι φεύγοντας είχε πάρει 100 ευρώ από το πορτοφόλι του θύματος, δύο φορητούς υπολογιστές, το κινητό του ηθοποιού και τα κλειδιά του σπιτιού και του αυτοκινήτου του. Οι δύο υπολογιστές βρέθηκαν στο σπίτι του 30χρονου, ενώ για το κινητό ισχυρίστηκε ότι το είχε πουλήσει σε άγνωστο άτομο.
Για τα κλειδιά είπε, ότι τα πέταξε σε κάδο απορριμμάτων φεύγοντας και στο σπίτι του πήγε τελικά με ταξί. Με τη δικογραφία που σχημάτισε η ασφάλεια ο δράστης παραπέμφθηκε στην εισαγγελία, όπου του ασκήθηκε ποινική δίωξη και οδηγήθηκε στις φυλακές. Ο Νίκος Σεργιανόπουλος γεννήθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου του 1952…
Πολλά σκηνικά με αλλοδαπούς. Ξυλοδαρμοί , δολοφονίες , ναρκωτικά , ληστείες κ.α. Η κατάρα της χώρας μας.
Ότι μέσα σε λίγα χρόνια από το θάνατο του Νίκου ξεκληρίστηκε σχεδόν όλη η οικογένειά του, η μάνα του, η αδερφή του και ο γαμπρός του αν θυμάμαι καλά. Πρόκειται σχεδόν σίγουρα για ένα γεγονός μεταφυσικής σημασίας. Ελπίζω ο Θεός να πήρε όλη την οικογένεια κοντά Του για να μην τυραννιούνται στη γη από τη θλίψη και από τις ενοχές για το θάνατο του Σεργιανόπουλου.
……Η ΝΤΠ….θα σας τακτοποιήσει καλά…ηλίθιοι με τα ηλίθια σας σχόλια….
¨το Γεωργιανο κατακαθι ηθελε ηλεκτρικη καρεκλα.
Πιθανότατα ο Σεργιανόπουλος κάρφωσε στην αστυνομία τις άκρες που του προμήθευαν ντρόγκια αφότου τον συνέλαβαν με μικροποσότητες και οι μαφιόζοι που ήταν από πίσω έβαλαν τον Γεωργιανό να τον καθαρίσει με τον πιο βίαιο και στυγνό τρόπο σαν εκδίκηση αλλά και σαν προειδοποίηση προς οποιονδήποτε άλλο έκανε τη βλακεία να τα ξεράσει στην αστυνομία. Με λίγα λόγια ο ηθοποιός συμπεριφέρθηκε τελείως βλακωδώς και δε φρόντισε να χαλιναγωγήσει τις εξαρτήσεις του για όσο καιρό τουλάχιστον διέτρεχε θανάσιμο κίνδυνο. Ο Γεωργιανός ήταν το δόλωμα που τον οδήγησε στον άλλο κόσμο.
Ο Σεργιανόπουλος ήταν ένας δυστυχισμένος μοναχικός άνθρωπος με πολλά πάθη, παρ’ όλα αυτά δεν έβλαψε κανένα παρά μόνο τον εαυτό του. Έχω ακούσει όμως ότι ο δολοφόνος παίρνει στο λαιμό του τις αμαρτίες του θύματος και ότι η ψυχή μέσω του βίαιου και ιδιαίτερα του άδικου θανάτου εξαγνίζεται κάπως από τη βρωμιά που συσσώρευσε όλα τα χρόνια της επίγειας ζωής. Ελπίζω η ψυχούλα του Νίκου να βρήκε ανάπαυση.
Έχω ακούσει για εκείνες τις ημέρες του Σεργιανόπουλου ότι ο Γεωργιανός του είχε κόψει το…………πουλί και του το είχε βάλει στο στόμα. Κολομβιανή γραβάτα.
Νομίζω ότι είναι καλύτερο να αφήσουμε την ψυχή του να ηρεμήσει. Και το σώμα του να λιώσει με την ησυχία του, ειρηνικά.
Έλεος…δε φθάνει που μόλυνε το δικό του σώμα έπαιρνε κι άλλους στο λαιμό του…ρε Θεό δε φοβάστε κάποιοι?τόσα ψυχολογικά έχετε.?γνωρίζετε πως όσοι έχουν κάνει αυτή τη πραξη(της ομοφυλοφιλιας)από την εκκλησία έχουν το ίδιο επιτίμιο με αυτό του δολοφόνου..?γιατί πρόκειται για τν ολικό πνευματικό θάνατο της ψυχής και βέβαιο χωρισμό από τν Θεό..πόσο μάλλον να παρασέρνεις κι άλλους στον βούρκο!!
Απ τα λεγόμενα του είχε δίκιο ο Γεωργιανός.
Γιατί ενώ του υποσχέθηκε γκομενες ότι θα έρθουν ξαφνικά ήθελε να τον πηδήξει.
Ποιος λογικός θα καθόταν?
Καλά να πάθει ας πρόσεχε που ψωνιζε ο κολομπαρας κι αν ήθελε να πηδήξει κάποιον ας έβρισκε μια αδερφή κι όχι έναν οποιονδήποτε.
Και είχε τύχη που δεν τον πηδηξε αυτός.