Ουάσινγκτον: Βρέθηκε το μαύρο κουτί της μοιραίας πτήσης – Ξύπνησαν οδυνηρές μνήμες από το 1982

Κοινοποίηση:
potomac

Η Αμερική θρηνεί για την αεροπορική τραγωδία στην Ουάσινγκτον, ενώ εξανεμίζονται οι ελπίδες να βρεθούν επιζώντες. Βρέθηκε το πρώτο μαύρο κουτί από το μοιραίο αεροσκάφος που συγκρούστηκε με ελικόπτερο

Αεροσκάφος της γραμμής με 64 επιβαίνοντες συνετρίβη στα παγωμένα νερά του ποταμού Ποτόμακ αφού συγκρούστηκε με ελικόπτερο του στρατού με τριμελές πλήρωμα, ενώ βρισκόταν σε διαδικασία προσγείωσης στο εθνικό αεροδρόμιο Ρόναλντ Ρίγκαν της αμερικανικής πρωτεύουσας.

Το αεροπορικό δυστύχημα ξύπνησε άσχημες μνήμες από ένα ανάλογο συμβάν που είχε γίνει το 1982. Στις 13 Ιανουαρίου του 1982 αεροπλάνο της Air Florida συνετρίβη μετά την απογείωση όταν προσέκρουσε σε γέφυρα με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 78 άτομα. Το αεροσκάφος είχε πέσει επίσης στον παγωμένο ποταμό Πότομακ.

Οι δύτες ανέκτησαν το μαύρο κουτί και τις αποσκευές από την καμπίνα του αεροπλάνου της American Airlines και πλέον οι αρχές ελπίζουν να βρουν τις απαντήσεις που ψάχνουν. Το CBS ανέφερε ότι το αεροπλάνο έσπασε σε πολλά κομμάτια και τώρα βρίσκεται σε βάθος έως και 2 μέτρων στον Ποτόμακ, ενώ το ελικόπτερο είναι ανάποδα αλλά κυρίως άθικτο.

Τόσο η πτήση της American Airlines όσο και το ελικόπτερο Black Hawk μετέδιδαν πληροφορίες για τη διαδρομή τους και το υψόμετρο πριν από τη συντριβή. Τα δύο αεροσκάφη μετέδιδαν διαφορετικούς τύπους σήματος, αλλά και τα δύο ήταν ορατά σε έναν ιστότοπο παρακολούθησης που ονομάζεται ADS-B Exchange καθώς πλησίαζαν το ένα το άλλο.

Τα διαφορετικά συστήματα

Το αεροπλάνο έστελνε σήματα ADS-B, ενώ το ελικόπτερο Black Hawk χρησιμοποιούσε ένα άλλο σύστημα που ονομάζεται MLAT. Αεροσκάφη όπως αυτά διαθέτουν συστήματα για τον εντοπισμό κοντινών πτήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος αποφυγής τροχαίας σύγκρουσης (TCAS).

Ο Νταγκ Ράις, ένας συνταξιούχος πιλότος της American Airlines, είπε στο τηλεοπτικό δίκτυο NBC ότι το TCAS δεν είναι αποτελεσματικό κάτω από τα 213 μέτρα Τα δεδομένα από τον ιστότοπο παρακολούθησης δείχνουν ότι το αεροπλάνο της American Airlines είχε σταθερή κάθοδο πλησιάζοντας το Εθνικό Αεροδρόμιο της Ουάσιγκτον Ρόναλντ Ρίγκαν από τα νότια. Το ελικόπτερο πετούσε από βορρά, κατά μήκος του ποταμού Ποτόμακ, επίσης σε καθοδικλη πορεία. Το τελευταίο καταγεγραμμένο ύψος του αεροσκάφους λίγο πριν την πρόσκρουση ήταν περίπου 60 μέτρα.

Το αεροπλάνο πλησίαζε το Αεροδρόμιο Ρόναλντ Ρίγκαν στην Ουάσινγκτον γύρω στις 9:00 μ.μ. (τοπική ώρα) αφού πετούσε από τη Γουίτσιτα του Κάνσας, όταν συνέβη η σύγκρουση. Η PSA Airlines, θυγατρική της American Airlines, η οποία εκμεταλλευόταν το αεροσκάφος Bombardier, ανέφερε ότι «υπήρχαν 60 επιβάτες και τέσσερα μέλη του πληρώματος στο αεροσκάφος». Ανάμεσά τους αρκετοί αθλητές, προπονητές και αξιωματούχοι του καλλιτεχνικού πατινάζ που επέστρεφαν από αθλητική διοργάνωση.

Δύο από τους επιβαίνοντες στην πτήση της American Airlines κατονομάστηκαν από ρωσικά κρατικά μέσα ως ο Βαντίμ Ναούμοφ και η Εβγκένια Σισκόβα. Το ανδρόγυνο από τη Ρωσία είχε κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Καλλιτεχνικού Πατινάζ το 1994. Μετά το τέλος της καριέρας τους, στράφηκαν στην προπονητική, ζώντας στις ΗΠΑ από το 1998. Ο γιος τους, ο Μαξίμ, ο οποίος είναι επίσης αθλητής του καλλιτεχνικού πατινάζ, ενδέχεται να βρισκόταν επίσης μέσα στο αεροπλάνο, μετέδωσαν τα ρωσικά πρακτορεία ειδήσεων TASS και RIA.

Ο επικεφαλής της πυροσβεστικής της Ουάσιγκτον Τζον Ντόνελι δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ότι τα πληρώματα έκτακτης ανάγκης, συνολικά περίπου 300 άτομα, εργάζονταν σε «εξαιρετικά σκληρές» συνθήκες και έδωσε ελάχιστες ενδείξεις ότι περίμεναν να βρουν κάποιον ζωντανό.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response