Ο Παντελής Παντελίδης σήμερα θα ήταν 41 ετών: Η ζωή, η πορεία και η τραγική κατάληξη ενός πραγματικού φαινομένου

Κοινοποίηση:
pantelidis_gennisi

Ο Παντελής Παντελίδης ήταν ένα φαινόμενο στο χώρο του λαϊκού τραγουδιού, με μια καριέρα σύντομη αλλά γεμάτη επιτυχίες, η οποία διακόπηκε από τον απρόσμενο θάνατό του σε ηλικία 32 ετών. Ήταν ο πρώτος τραγουδιστής που αναδείχθηκε ως «φίρμα» μέσω του διαδικτύου και όχι από τα παραδοσιακά μέσα. Απέκτησε φανατικούς οπαδούς, ιδιαίτερα ανάμεσα στους λάτρεις του «καψουροτράγουδου», που έψαχναν ένα νέο είδωλο. Παρά τη φήμη του, παρέμεινε σεμνός και απλός, αποφεύγοντας τις τυπικές παγίδες του εγχώριου σταρ-σύστεμ.

Ο Παντελίδης γεννήθηκε στις 23 Νοεμβρίου 1983 και μεγάλωσε στη Νέα Ιωνία. Ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 2002 ως υπαξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού, ενώ η αγάπη του για τη μουσική τον συνόδευε πάντα. Αυτοδίδακτος στα μουσικά όργανα και στη στιχουργία, αποφάσισε το 2013 να παραιτηθεί από το στράτευμα και να ακολουθήσει το πάθος του, ξεκινώντας καριέρα ως τραγουδιστής.

Το «μπαμ» στο YouTube, η αναγνώριση και ο τραγικός θάνατος

Η γνωριμία του με το μεγάλο κοινό ξεκίνησε μέσω YouTube, παρουσιάζοντας δικά του τραγούδια, τα οποία τα συνόδευε με την κιθάρα του. Σύντομα τα βίντεο που αναρτούσε είχαν μεγάλη απήχηση (έγιναν «viral», σύμφωνα με τον σχετικό όρο) και ήταν πια θέμα χρόνου η εμφάνισή του στη δισκογραφία.

Ο πρώτος του δίσκος με τίτλο «Αλκοολικές οι νύχτες» κυκλοφόρησε το 2012 κι έγινε διπλά πλατινένιος. Ξεχώρισαν τα κομμάτια «Δεν ταιριάζετε σου λέω», «Συνοδεύομαι», «Πάμε στοίχημα θα ξαναρθείς», «Παραμυθιάζομαι», και «Λιώμα σε γκρεμό», που τραγουδήθηκαν πολύ.

O ίδιος είχε δηλώσει ότι τα τραγούδια του τα γράφει εμπνεόμενος από προσωπικά βιώματα ή από ιστορίες κοντινών του προσώπων. Είχε μεγάλη αδυναμία στη μητέρα του, για την οποία έχει γράψει κι ένα τραγούδι με το όνομά της, «Αθηνά».

Τον Οκτώβριο του 2013 κυκλοφόρησε το δεύτερο άλμπουμ του – πολυπλατινένιο και αυτό – με τίτλο «Ουράνιο τόξο που του λείπανε 2 χρώματα», από το οποίο ξεχώρισαν τα τραγούδια «Όνειρο Ζω», «Είχα Κάποτε Μια Αγάπη», «Τέτοια Αγάπη Δεν Αξίζω», «Δε Συγχωρώ» και «Δεύτερη Φορά». Ακολούθησαν οι δίσκοι «Πανσέληνος και κάτι – Εισ-Πνοή [Α’ Μέρος]» (Νοέμβριος 2014), με την επιτυχία «Σκούπισε Τα Πόδια Σου Και Πέρασε» και Πανσέληνος και κάτι – Εκ-Πνοή [Β’ Μέρος]» (Απρίλιος 2015).

Δικά του τραγούδια του ερμήνευσαν ο Γιάννης Πλούταρχος («Ναρκοπέδιο η ζωή μου»), η Ειρήνη Παπαδοπούλου («Ο καινούριος έρωτάς σου»), η Πάολα («Τώρα Σέρνεσαι»), η Ελένη Χατζίδου («Χειρότερα») και η Αμαρυλλίς («Διαταγές»). Με τον Βασίλη Καρρά ερμήνευσε σε ντουέτο το τραγούδι του «Για τον ίδιο άνθρωπο μιλάμε».

Ιδιαίτερα δημοφιλής και στην πίστα, δημιουργούσε παροξυσμό στους θαυμαστές του γέμιζαν ασφυκτικά τους χώρους όπου εμφανιζόταν. Πάντως, τον Φεβρουάριο του 2016 προκάλεσε αντιδράσεις στην Κύπρο, όταν αφιέρωσε στο ακροατήριό του σε κέντρο της Λευκωσίας ένα νέο του τραγούδι με τους στίχους «Με συγχωρείς για τα επόμενα/μα έχω εξετάσει τα ενδεχόμενα/πλέον θυμίζεις σκάρτη γκόμενα/που τριγυρνά στα κατεχόμενα».

Ο Παντελής Παντελίδης έφυγε ξαφνικά από τη ζωή σε τροχαίο δυστύχημα στη λεωφόρο Βουλιαγμένης το πρωί της 18ης Φεβρουαρίου 2016. Λίγο νωρίτερα είχε ολοκληρώσει την πρόβα του στο κέντρο, όπου θα εμφανιζόταν με τη Δέσποινα Βανδή και τον Κώστα Μαρτάκη από την επόμενη μέρα. Οι εκδηλώσεις αγάπης και πένθους που ακολούθησαν ήταν συγκλονιστικές.

Χιλιάδες αναρτήσεις κατακλύσαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ μια λαοθάλασσα στάθηκε δίπλα στην οικογένειά του, αποχαιρετώντας τον και συνοδεύοντάς τον στην τελευταία του κατοικία στον ναό του Αγίου Σπυρίδωνος στη Νέα Ιωνία στις 20 Φεβρουαρίου.

Η πραγματική αιτία θανάτου και οι συνθήκες του δυστυχήματος

«Ο θάνατος του Παντελεήμονα Παντελίδη επήλθε συνεπεία κρανιοεγκεφαλικών κακώσεων», γράφει στην ιατροδικαστική έκθεση η καθηγήτρια ιατροδικαστικής, Χαρά Σπηλιοπούλου.

«Οι θανατηφόρες κακώσεις εντοπίζονται στην κεφαλή και έχουν προκληθεί από επίμηκες θλων και συγχρόνως τέμνον όργανο, το οποίο έχει πλάτος περί τα 4 εκατοστά», προσθέτει.

Μάλιστα, η καθηγήτρια Χαρά Σπηλιοπούλου αναφέρει στην έκθεσή της ότι ο τραγουδιστής ήταν ο οδηγός του αυτοκινήτου, επικαλούμενη έγγραφο της Ελληνικής Αστυνομίας.

Λεπτομέρειες για τις συνθήκες θανάτου του Παντελή Παντελίδη στο δυστύχημα τον Φεβρουάριο του 2016 δίνει το εισαγγελικό πόρισμα το οποίο θέτει στο αρχείο την υπόθεση, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι οδηγός του τζιπ ήταν ο Παντελίδης.

Η εισαγγελική έρευνα άρχισε μετά από προσφυγές της οικογένειας του καλλιτέχνη, η οποία ισχυρίζεται ότι δεν οδηγούσε ο Παντελής Παντελίδης, αλλά μία από τις δύο γυναίκες που ήταν μαζί του όταν συνέβη το περιστατικό.

Με απόφαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, η δικογραφία σχετικά με το τροχαίο δυστύχημα τέθηκε στο αρχείο. Yπάρχουν καταθέσεις που μαρτυρούν ότι ήταν οδηγός ο τραγουδιστής. Πρόκειται καταρχάς για τους αστυνομικούς Θ. και Κ. που μετέβησαν στο τόπο του τροχαίου και διαπίστωσαν μεταξύ άλλων πως, σύμφωνα με δήλωση της επιβάτιδος Μυρσίνης Αρναούτη, οδηγός ήταν ο Παντελεήμων Παντελίδης.

Επιπλέον, ο διασώστης Γ. του ΕΚΑΒ ο οποίος μετέβη στον τόπο του ατυχήματος αναφέρει πως και οι δύο κοπέλες έλεγαν ότι οδηγός ήταν ο Παντελής Παντελίδης και ρωτούσαν αν ήταν καλά στην υγεία του. Αλλοι δύο μάρτυρες που βρέθηκαν μαζί με τους τρεις επιβάτες τη νύχτα του δυστυχήματος ανέφεραν πως ρώτησαν τη Φρόσω Κυριάκου (την δεύτερη γυναίκα που ήταν στο όχημα με τον Παντελίδη και την Αρναούτη) αν μπορεί να οδηγήσει εκείνη το αυτοκίνητο. Εκείνη έγνεψε καταφατικά το κεφάλι της, ωστόσο και οι δύο δήλωσαν πως δεν είδαν πώς μπήκαν στο αυτοκίνητο.

Η τελευταία κατάθεση αφήνει κάποιες υπόνοιες ότι ίσως η Φρόσω Κυριάκου κάθισε τελικά στο τιμόνι, ωστόσο υπάρχει η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. στα στοιχεία DNA στο τιμόνι όπου «από την ανάλυση των δειγμάτων προέκυψε ότι κοινός κύριος γενετικός τύπος ο οποίος ταυτίζεται με τον γενετικό τύπο του θανόντος Παντελή Παντελίδη». Στο πόρισμα εξηγείται, μεταξύ άλλων, και ο λόγος για τον οποίο δεν θα μπορούσε ο Παντελής Παντελίδης να είναι στη θέση του συνοδηγού, καθώς και πώς το σώμα του βρέθηκε εκεί, με την πλάτη στην πόρτα του αυτοκινήτου.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response