Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έφτασε το 1 δισεκατομμύριο συνολικούς followers στους διάφορους λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – γεγονός που τον καθιστά τον πρώτο άνθρωπο που φτάνει σε αυτό το απίστευτο νούμερο.
Ο αριθμός υπολογίζεται συνδυάζοντας τον συνολικό αριθμό των ακολούθων του στο Instagram, το Facebook, το Twitter, το YouTube και τους κινεζικούς ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης Weibo και Kuaishou.
Δεν ισοδυναμεί με ένα δισεκατομμύριο μεμονωμένους ακολούθους, καθώς πολλοί άνθρωποι θα τον ακολουθούν σε πολλές πλατφόρμες και κάποιοι θα είναι ψεύτικοι λογαριασμοί, γνωστοί ως bots.
Παρ’ όλα αυτά, ο ειδικός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Paolo Pescatore, από την PP Foresight, το χαρακτήρισε ως έναν «συγκλονιστικό αριθμό», στον οποίο τα μέσα ενημέρωσης και οι μάρκες θα πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή.
«Τι επίτευγμα, και υπογραμμίζει περαιτέρω τη θεμελιώδη αλλαγή που συντελείται στα μέσα ενημέρωσης».
Έδειξε «τη δύναμη προσέγγισης νέων, νεότερων ακροατηρίων χάρη στην τεχνολογία», δήλωσε στο BBC.
Στο γήπεδο, ο Ρονάλντο ήταν διάσημος για την αντιπαλότητά του με τον Αργεντινό αστέρα Λιονέλ Μέσι.
Αλλά εκτός αυτού, δεν υπάρχει ανταγωνισμός για το ποιος κερδίζει τον διαγωνισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – ο Μέσι έχει μόλις 623 εκατομμύρια followers.
Μερικές από τις άλλες διασημότητες με τη μεγαλύτερη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι οι εξής:
690 εκατομμύρια: Σελίνα Γκόμεζ, ηθοποιός/τραγουδίστρια
607m: Τζάστιν Μπίμπερ, τραγουδιστής
574m: Τέιλορ Σουΐφτ, τραγουδίστρια
Άλλα αξιοσημείωτα ονόματα που εξέτασε το BBC είναι ο The Rock (557m), η Κάιλι Τζένερ (551m ) και η Αριάνα Γκράντε (508m).
Ο MrBeast, ο κορυφαίος YouTuber στον κόσμο, έχει 543 εκατ. συνολικούς ακολούθους, ενώ το WWE, που συχνά θεωρείται ότι έχει τεράστια παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να επισημάνει ότι αγγίζει μόνο το ένα τέταρτο του κοινού του Κριστιάνο Ρονάλντο με 268 εκατ. συνδυασμένους ακολούθους.
Σπάζοντας το 1 δισ.
Μέρος του λόγου για τον οποίο ο ποδοσφαιριστής ξεπέρασε το όριο του 1 δισεκατομμυρίου οφείλεται στην απόφασή του να ενταχθεί στο YouTube τον περασμένο μήνα, όπου το κανάλι του εκτοξεύτηκε σε 50 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα σε μία μόνο εβδομάδα.
Συγκρίνετέ το με τον Μέσι, το κανάλι του οποίου έχει μόλις 3,5 εκατ. συνδρομητές, παρά το γεγονός ότι ανεβάζει βίντεο από το 2011.
Ο λόγος για τη διαφορά έγκειται στον κανόνα που διέπει το YouTube: το περιεχόμενο είναι βασιλιάς.
Το κανάλι του Μέσι έχει ανεβάσει μόνο ένα βίντεο τα τελευταία τρία χρόνια, μια φανταχτερή διαφήμιση για μια ποδοσφαιρική εμπειρία που βασίζεται γύρω από τον ίδιο και διαρκεί μισό λεπτό.
Τα υπόλοιπα βίντεό του είναι αντίστοιχα σύντομα – ενώ τα μεγαλύτερα είναι συνήθως μοντάζ ή τον παρουσιάζουν να μιλάει στη μητρική του γλώσσα, τα ισπανικά.
Ο Ρονάλντο, ο Εμπαπέ και ένα σχόλιο που σπάει ρεκόρ
Μέχρι στιγμής, το κανάλι του Ρονάλντο αποτελείται κυρίως από συνομιλίες μεταξύ αυτού και της συζύγου του Τζορτζίνα Ροντρίγκεζ, καθώς και του πρώην συναδέλφου του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Ρίο Φέρντιναντ.
Αλλά όλο αυτό το περιεχόμενο έχει προσαρμοστεί για αγγλόφωνο κοινό – και ακόμη και όταν ο Ρονάλντο μιλάει στα ισπανικά ή στα πορτογαλικά, τα βίντεο είναι συχνά μεταγλωττισμένα στα αγγλικά.
Αυτό, σε συνδυασμό με τις σχεδόν καθημερινές μεταφορτώσεις και τις φωτεινές και πολύχρωμες μικρογραφίες στο YouTube. δείχνουν ότι ο Ρονάλντο (ή μάλλον η ομάδα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) ξέρει ακριβώς πώς να κάνει ένα βίντεο δημοφιλές στην πλατφόρμα.
Ο ίδιος ανακοίνωσε την είδηση σε μια ανάρτηση που μοιράστηκε στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.