Η βροχή και οι… σεισμικές δονήσεις, οφείλονται κατά την Ολυμπία Οδό, που είναι υπεύθυνη για τη σωστή λειτουργία της Εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζεται σε ανακοίνωση με την οποία αναφέρεται στην πτώση βράχων που οδήγησε -ευτυχώς- μόνο σε ταλαιπωρία των οδηγών και δεν είχαμε κανένα θύμα.
Τι αναφέρει;
“Εκτροπή κυκλοφορίας από τον κόμβο Κινέτας (52,5 χλμ) έως τον κόμβο Μεγάρων (38,6 χλμ.) στην κατεύθυνση προς Αθήνα έχει εφαρμοστεί από τις 7.00 το πρωί με εντολή της Τροχαίας λόγω πτώσης βράχων στο οδόστρωμα στην περιοχή της Κακιάς Σκάλας.
Δημιουργήθηκε στην αρχή της εκτροπής μια μικρή ουρά, η οποία αποκαταστάθηκε σταδιακά και αυτή την ώρα υπάρχει σχετικά ομαλή ροή. Νωρίτερα και για λίγα λεπτά έγινε αποκλεισμός και της Π.Ε.Ο. ώστε οι αλπινιστές να ρίξουν ελεγχόμενα χαλαρά κομμάτια βράχου.
Πότε θα αποκατασταθεί η κυκλοφορία- Τι εργασίες γίνονται τώρα
Στο σημείο βρίσκονται μηχανικοί και ειδικοί αλπινιστές, οι οποίοι κάνουν τις απαραίτητες εργασίες καταγραφής του συμβάντος, με drone και οπτικό έλεγχο στις βραχοπτροστασίες. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η απομάκρυνση και αποκατάσταση του οδοστρώματος. Δεν μπορεί να εκτιμηθεί ο χρόνος της επιχείρησης.
Επεξήγηση: Το χρονοβόρο και δυσκολότερο σημείο της επιχείρησης είναι η επιθεώρηση και καταγραφή του συμβάντος, καθώς πρέπει, πριν απομακρυνθούν από το οδόστρωμα τα κομμάτια του βράχου, να έχουμε όλο το υλικό που θα επιτρέψει τη μελέτη του φαινομένου και θα καθοδηγήσει τα βήματα της αποκατάστασης. Πολύ απλά, το εύκολο μέρος είναι να απομακρύνουμε το βράχο. Όμως μετά δεν θα ξέρουμε από ποιο ακριβώς σημείο αποκολλήθηκε, τη διαδρομή ακολούθησε και συνεπώς, που και πως θα πρέπει να επέμβουμε.
Επειδή αρκετοί ρωτάτε, παρακαλώ σημειώσετε και τα εξής:
– Σχετικά με τα αίτια, η καταρρακτώδης βροχόπτωση που ήταν σε εξέλιξη όλη τη νύχτα ήταν προφανώς ο κύριος επιβαρυντικός παράγοντας. Ενδεχομένως σωρευτικά να επηρεάζει και η σεισμική δραστηριότητα της τελευταίας περιόδου.
– Το επίμαχο σημείο από το οποίο αποκολλήθηκε ο βράχος είναι από πολύ ψηλά, εκτός των ορίων του Έργου”.
Να σημειώσουμε οτι τα οχήματα κινούνται από την παλαιά Εθνική Οδό και όπως καταλαβαίνει κανείς το πρόβλημα της έντονης κίνησης παραμένει.
Καλά τά δίχτυα πού άπλωσαν γιά νά συγκρατούν τίς κοτρώνες καί τά χώματα στίς απότομες πλευρές των λόφων πού βρίσκονται κατά μήκος εθνικών οδών, ποιός σοφός τά επινόησε ;
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΧΤΥΑ ΕΚΕΙ ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΕ
Ο Κούλης θα έριξε την πέτρα για να βάλει ανεμογεννήτρια! Ήταν εκτός ορίου του έργου! Προφανώς από άλλο πλανήτη!!!
Το χέρι του Θεού την έσπρωξε
..
Ο Σκίρων έριξε τις πέτρες, Σκιρωνίδες Πέτραι ονομάζονται.
Ο εν λόγω υποχρέωνε τους διαβάτες να του πλύνουν τα πόδια και με ένα λάκτισμα τους έριχνε στον γκρεμό.
Τον καθάρισε ο Θησεύς.
Έγραψες 👍👍👍👍👍
Για ολα υπαρχει μια δικαιολογια ! Μπανανια του 2022! Ευτυχως δεν ειχαμε θυματα!
Η Ολυμπία Οδό Α.Ε είναι κερδοσκοπική εταιρεία που εκμεταλλεύεται την εν λόγω εθνική οδό αποκομίζοντας δεκάδες εκατομμύρια κέρδη ετησίως.
Η παραχώρηση έγινε από την κυβέρνηση Καραμανλή το 2008.
Η εθνική οδός έχει μετατραπεί σε ιδιωτική επιχείρηση.
Ο βράχος ήρθε από ψηλά
Προφανώς τον έσπρωξε ελαφρώς κι ο Στρατηγός Άνεμος.
Πίστεψε ο ηλίθιος ότι είναι ανεμογεννήτρια του ομίλου Μυτιληναίου.