Ο σταθμάρχης Θεσσαλονίκης εκπέμπει «SOS»: Συστήματα απαρχαιωμένα σε ένα ρετρό κτίριο τίγκα στα ποντίκια!

Κοινοποίηση:
Καταγραφή

Το φρικιαστικό πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη αποτέλεσε την αφορμή για να ανοίξει… ο ασκός του Αιόλου αναφορικά με τα μυριάδες προβλήματα στις  ελληνικές συγκοινωνίες, τα οποία τόσα χρόνια παρέμεναν, δυστυχώς, κρυμμένα «κάτω από το χαλί».

Ο σταθμάρχης Θεσσαλονίκης Παύλος Πετσάβας είναι ένας εκ των ανθρώπων που αποφάσισε να βγει να μιλήσει, εστιάζοντας στα κακώς κείμενα των σιδηροδρόμων της χώρας, καθώς καταγγέλλει, μεταξύ άλλων, τα απαρχαιωμένα συστήματα και τις άθλιες συνθήκες εργασίας στον σιδηροδρομικό κόμβο ΤΧ1 όπου δουλεύει. Ο κ. Πετσάβας επισημαίνει ότι μέσα στο παλαιωμένο κτίριο, όπου γίνεται ο έλεγχος διέλευσης των τρένων υπάρχουν ποντίκια, τα οποία μάλιστα, τρυπώνουν μέσα στον πίνακα ελέγχου κυκλοφορίας και… ροκανίζουν τα καλώδια!

Οπως σημειώνει σε δηλώσεις του στο politic.gr, στον σταθμό ΤΧ1 της Θεσσαλονίκης τίποτα δεν λειτουργεί σωστά, ούτε καν η φωτοσήμανση. «Έχουν γίνει άπειρες αναφορές για τα προβλήματα που έχει το δίκτυο στη συγκεκριμένη περιοχή, χωρίς, όμως, να έχει γίνει κάποια κίνηση για να διορθωθούν», αναφέρει σχετικά.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό που πρέπει να γίνει και άμεσα, είναι να φτιαχτεί η φωτοσήμανση και να δοθεί σε λειτουργία το σύστημα ασφαλείας ATCS, για να υπάρξει το επιθυμητό επίπεδο ασφαλείας. Ένα άλλο κομμάτι, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η σωστή εκπαίδευση και εξειδίκευση του προσωπικού, ώστε να διαχειριστεί αυτά τα εργαλεία.

Η πενταετής εμπειρία του ενίοτε δεν αρκεί
Ακόμα και ο ίδιος, όπως αναφέρει, παρά την πενταετή εμπειρία του στα συστήματα, υπάρχουν φορές που δεν μπορεί να διαχειριστεί την πίεση και το άγχος που δημιουργείται από τη διαχείριση των συστημάτων αυτών.

Ο κ. Πετσάβας σημειώνει πως όλα σήμερα λειτουργούν χειροκίνητα και κανονιστικά, δηλαδή με τους κανονισμούς που ίσχυαν πριν από τριάντα και σαράντα χρόνια. Πολλές είναι οι φορές που, ενώ δίνεται εντολή από το ηλεκτρονικό σύστημα, δεν είναι σαφές αν έχει πραγματοποιηθεί ή όχι και απαιτείται η παρουσία ανθρώπου που θα πρέπει να διενεργήσει την εντολή αυτή χειροκίνητα.

Ο συγκεκριμένος σταθμός είναι ο μεγαλύτερος σιδηροδρομικός κόμβος κι αυτό επειδή ενώνονται οι γραμμές Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, αλλά και η γραμμή με κατεύθυνση την Αθήνα και τη Φλώρινα, καταλήγει ο σταθμάρχης.

Δείτε τις δηλώσεις του σταθμάρχη Θεσσαλονίκης:

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: