Αγγλία, όταν ήταν να ασφαλτώσουν κεντρική αρτηρία όπως τον Α15 ή αυτοκινητόδρομο, έκαναν μία λωρίδα Χ χιλιόμετρα κάθε βράδυ από 8-5. 5 το πρωί ο δρόμος ήταν ανοιχτός μέχρι ξανά με τον φρέσκο τάπητα σαν να μην συμβαίνει τίποτα και ως δια μαγείας έγινε ο δρόμος καινούργιος μέσα στην νύχτα. Στους παράδρομους είχαν παρκάρει τα μηχανήματα.
Υπήρχαν προτάσεις από το 1999 να φέρουν στην Ελλάδα ψυχρή άσφαλτο, που χρησιμοποιεί ο Αμερικανικός Στρατός 30 χρόνια. Αλλά δεν θα υπήρχε το φαγοπότι στις τσέπες τον φορολογούμενων όταν με 1 φορτηγό, 1 οδοστρωτήρα και 5 εργάτες μπορούσες να φτιάξεις χιλιόμετρα δρόμου κάθε μέρα. Εκεί φαγώθηκαν τα λεφτά.
Στην Ελλάδα και το πιο προηγμένο μηχάνημα να τους δώσεις πάλι σκ@τα θα το κάνουν…..🤪
Εδω βαζουν αλβανους κ αλλοδαπους να τα κανουν γιαυτο τα κανουν ανταρα κακια
Αγγλία, όταν ήταν να ασφαλτώσουν κεντρική αρτηρία όπως τον Α15 ή αυτοκινητόδρομο, έκαναν μία λωρίδα Χ χιλιόμετρα κάθε βράδυ από 8-5. 5 το πρωί ο δρόμος ήταν ανοιχτός μέχρι ξανά με τον φρέσκο τάπητα σαν να μην συμβαίνει τίποτα και ως δια μαγείας έγινε ο δρόμος καινούργιος μέσα στην νύχτα. Στους παράδρομους είχαν παρκάρει τα μηχανήματα.
Υπήρχαν προτάσεις από το 1999 να φέρουν στην Ελλάδα ψυχρή άσφαλτο, που χρησιμοποιεί ο Αμερικανικός Στρατός 30 χρόνια. Αλλά δεν θα υπήρχε το φαγοπότι στις τσέπες τον φορολογούμενων όταν με 1 φορτηγό, 1 οδοστρωτήρα και 5 εργάτες μπορούσες να φτιάξεις χιλιόμετρα δρόμου κάθε μέρα. Εκεί φαγώθηκαν τα λεφτά.
Στην Ελλάδα και το πιο προηγμένο μηχάνημα να τους δώσεις πάλι σκ@τα θα το κάνουν…..🤪
Εδω βαζουν αλβανους κ αλλοδαπους να τα κανουν γιαυτο τα κανουν ανταρα κακια