O Ypo φιλοξενήθηκε από την Τατιάνα Στεφανίδου και οι δηλώσεις του πήραν περίεργη τροπή προς το τέλος.
Την άποψή του σχετικά με την περίπτωση του Lamanif και την κόντρα που είχε ανοίξει πριν την εξαφάνισή του με άλλον ράπερ, κλήθηκε να δώσει ο Ypo στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου.
Μόνο που η συζήτηση που είχαν στον αέρα του Alpha άρχισε να ξεφεύγει, όταν η κουβέντα που πήγε στο lifestyle της trap, με τον γνωστό ράπερ να αναφέρεται στα βαθύτερα αίτια, κάνοντας ουσιαστικά λόγο για απαξίωση της νεολαίας…
Με αφορμή μάλιστα το θέμα που προέκυψε με το νέο εκπαιδευτικό νομοσχέδιο που πέρασε την επόμενη εβδομάδα και την σύγκριση των ελληνικών πανεπιστημίων με τα ιδιωτικά κολέγια, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει ο παρακάτω διάλογος…
Τατιάνα Στεφανίδου: Είναι μία τάση αυτών των καλλιτεχνών να δημιουργούν κόντρες, να δείχνουν οτι ανήκουν στον υπόκοσμο; Που μπορεί να μην ανήκουν και να είναι παιδάκια που βγήκαν από το προστατευτικό περιβάλλον των οικογένειών τους.
Ypo: Τώρα συμφωνούμε κυρία Στεφανίδου γιατί υπάρχουν 15 χρονών παιδιά που κάνουν ραπ, που λένε οτι έχουν 500 άλογα αυτοκίνητο, 606.000 ευρώ η ζάντα αλουμινένια και δεν έχουν δίπλωμα. Είναι γενικότερο το κακό. Ζούμε σε μία κοινωνία… Περάσαμε δύο καραντίνες. Ο κάθε ένας δεν έχει δουλειά και ψάχνει από εδώ και από εκεί πως θα βγάλει cloud ή πως θα ανέβει να βγάλει λεφτά. Φανταστείτε πως αν εμείς οι ράπερς κάνουμε αυτό που κάνουμε στον δρόμο, η κυβέρνηση έχει βάλει αστυνομία μέχρι και στα πανεπιστήμια, στους φοιτητές. Πόσω μάλλον σε εμάς τους ράπερ.
Τατιάνα Στεφανίδου: Προφανώς είναι στην κουλτούρα της μουσικής, της παραβατικότητας, της μαγκιάς… Είναι ένα πακέτο όλο αυτό. Εύχομαι να μην φτάνει μέχρι την διαπόμπευση ενός ανθρώπου γιατί μπορεί να στείλει κάποιον στην αυτοκτονία ή στο ψυχιατρείο.
Ypo: Το ραπ αντικατοπτρίζει την κοινωνία μας αυτή τη στιγμή, είτε το θέλετε, είτε όχι. Έτσι ακριβώς είναι οι νεότεροι. Τη νεολαία την έφεραν σε αυτό το σημείο, να μην της δίνουν παιδεία, να μην της δίνουν δύναμη να πάει να σπουδάσει, να μην της δίνουν ευκαιρίες και να καταλήγουν τα παιδιά να μιλάνε για πιστόλια, για όπλα και πως θα κλέψουν τον άλλον.
Τατιάνα Στεφανίδου: Εγώ καταγράφω την άποψή σας, αλλά θεωρώ οτι αντικατοπτρίζει ένα μικρό τμήμα της νεολαίας.
Ypo: Δεν νομίζω, αν ζήσετε στον δρόμο
Τατιάνα Στεφανίδου: Είναι μικρό, είναι παιδιά που διαβάζουν…
Ypo: Που έχουν πολλά λεφτά, που πάνε στα κολέγια τα ιδιωτικά. Συμφωνώ μαζί σας.
Τατιάνα Στεφανίδου: Διαφωνώ μαζί σας. Δεν πάνε στα κολέγια. Θέλω να σας πω τις καλύτερες τις επιδόσεις δεν τις έχουν τα παιδιά των κολεγιών, τις έχουν των δημοσίων σχολείων που μπαίνουν στα πανεπιστήμια, που διαπρέπουν. Ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, ναι μπορεί να έχει ροπή προς την παραβατικότητα, αλλά η πλειοψηφία είναι νέα παιδιά με όνειρα που παλεύουν για ένα καλύτερο μέλλον.
Ypo: Συμφωνώ μαζί σας που παραδεχθήκατε τα δημόσια πανεπιστήμια.
Πουτσανίδου εναντίων ΥΠΟ. Πάρε τον έναν και χτύπα τον άλλο.
Το ειδος αυτο της μουσικης ξεκινησε απο που αλλου νομιζετε;
Απο την Αμερικη, και μαλιστα ως εξης:
Το μεγαλυτερο ποσοστο των φυλακων στην Αμερικη ειναι ιδιωτικες επιχειρησεις, οι οποιες επιδοτουνται με το κεφαλι για καθε νεο τροφιμο που στεγαζουν.
Ετσι λοιπον ψαχνωντας τροπους για να αυξησουν την “πελατεια “τους αρα και τα κερδη τους αφου συνασπιστηκαν ολοι μαζι σκεφτηκαν να βρουν και να πληρωσουν συνθετες για να δημιουργησουν μια μουσικη η οποια θα καλει τους ακροατες – θυματα της να εναντιωνωνται σε καθε μορφη εξουσιας, εναντια στο διευθαρμενο συστημα, με τελικο αποτελεσμα φυσικα να καταληγουν στα σιδερα και ετσι να αυξανουν τα κερδη των εξυπνων.
Μπορει να ακουγεται τραβηγμενο, ομως τιποτα δεν ειναι τυχαιο ιδικα οταν ειναι made in USA.
ο κυριος ειναι απο σαουδικη αραβια?
Μία ξενόφερτη κουλτούρα είναι και αυτή πού δέν θα έπρεπε να έχει απήχηση στούς Έλληνες,αλλά έτσι όπως μας καταντήσανε….
Ραπ : το είδος μουσικής που διαφημίζει τα ναρκωτικά
Οι λευκής φυλής συνθέτες κι ερμηνευτές αυτού του ηχητικού στυλ, μοιάζουν με άχρωμη φωτοτυπία των μαύρων εκπροσώπων ραπ. Αυτό το ντάπα ντούπα και η λογοδιάρροια των στίχων, είναι αποκλειστικότητα των μαύρων. Η μουσική των μαύρων προέρχεται από την αντίληψη που έχουν οι ίδιοι για τα βιώματά τους και κάθε προσπάθεια μίμησης, είναι γελοία. Τονίζεται ότι η ραπ, ως άκουσμα, μου είναι απεχθής, δεν την αντέχω, την θεωρώ άκρως ρατσιστική, ρηχή, με προτροπή σε χρήση ναρκωτικών, σε άσκηση βίας αλλά, ακόμα χειρότερα, δεν αντέχω να ακούω από Αθηναίους, Λαρισαίους και Ηπειρώτες “έι μπρο, έι γιο μάδα φάκα” σε ρυθμό γκάπα γκουπ / γκάπα γκουπ! Αν οι πρόγονοί μας άκουγαν αυτές τις μαλακίες, δεν θα δημιουργούσαν τον Παρθενώνα, αλλά ένα γκέτο Περσών από αχυροκαλύβες με σκατά βοοειδών.
πολλα ρατσιστικα απωθημενα εχεις φιλε φασιστα
Αν βρεις ψεύδη στο κείμενό μου, θα αποδεχθώ τους χαρακτηρισμούς “απωθημένα” και “φασίστα”. Πάντως σε ευχαριστώ για την προσφώνηση “φίλε”, είναι πολύ σημαντικότερη από τις άλλες. Βρες όμως τα ψέματά μου και δείξε μου τα σε παρακαλώ.
Τί μᾶς λές?Οἱ δικοί σου πρόγονοι πού βόσκανε τά πρόβατα ἐδῶ παραπέρα δέν εἶχαν οὖτε τήν πρόθεση ἀλλά οὖτε καί τή τεχνογνωσία νά δημιουργήσουν Παρθενῶνες.Καί σέ περιπτωση πού τραβᾶς ζόρι,τότε ἀνέφεραι πόσους τέτοιους αὐθεντικοῦς Παρθενῶνες ἔχεις δημιουργήσει ἐσύ καί ἡ μπαρτουνοφάρα σου.
https://www.youtube.com/watch?v=_la5FG-JyZs
αγαπητή Gilda, μου κάνει εντύπωση η στίξη που χρησιμοποιείς! μήπως θα σου ήταν εύκολο να μου πεις, από που την “κατέβασες”; σε ευχαριστώ εκ των προτερων.