ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ στον Εώσφορο και στην Νέα Τάξη Πραγμάτων η ηγεσία της Εκκλησίας: «Θα πειθαρχήσουμε στα κυβερνητικά μέτρα» – Στα κάγκελα ο κλήρος

Κοινοποίηση:
ιερωνυμος

Πέρασε στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο η «γραμμή» του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου για πειθαρχία στα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση για ουσιαστικό κλείσιμο των εκκλησιών με την παρουσία μόλις 25 πιστών ανά ναό και πολλά άλλα μέτρα, ουσιαστικά άρνησης της Πίστης, όπως υποστηρίζουν οι απλοί κληρικοί.
Η ΔΙΣ μετά από τηλεδιάσκεψη πέντε ωρών κατέληξε να «παραδώσει τα όπλα» της Εκκλησίας και να δεχθεί τα μέτρα άρνησης της Πίστης που επέβαλε η κυβέρνηση, επιλέγοντας τον συμβιβασμό και την αναμονή, παρά την σύγκρουση.
Βέβαια, όπως είχαμε σημειώσει και χθες όποια και αν ήταν η απόφαση η κυβέρνηση δεν επρόκειτο να υποχωρήσει: Οι εντολές για τα απαγορευτικά μέτρα έρχονται εκτός Ελλάδος και δεν επρόκειτο να «συγκινηθούν» από τις αντιδράσεις της ΔΙΣ, ούτε του απλού κλήρου.
Ο οποίος απλός κλήρος ανά την επικράτεια ενώ θεωρεί ότι «η κυβέρνηση διώκει ανηλεώς την Πίστη, στο όνομα του περιορισμού του κορωνοϊού» και ήθελαν σκληρή στάση της ΔΙΣ, σαφώς και δεν συμφωνεί με την πλειοψηφία της ΔΙΣ.

Παρ’όλα αυτά η Ιερά Σύνοδος με την ανακοίνωση της, πλήρως εναρμονισμένη με την κυβέρνηση δήλωσε ότι «Θα υπάρξει πλήρης σεβασμός των μέτρων»!
Επίσης, η ΔΙΣ «ζητά να τηρήσουν τα μέτρα και οι Μητροπολίτες αλλά και οι 9000 κληρικοί, ώστε να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση για όλους τους Έλληνες».

Και βάζει και «φίμωτρο» στους αντιδρώντες Μητροπολίτες καθώς πλέον «θα ἐκφράζει την ΔΙΣ μόνον ὁ ἐκπρόσωπος Τύπου Αὐτῆς, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ἰλίου, Ἀχαρνῶν καί Πετρουπόλεως κ. Ἀθηναγόρας».

Ολόκληρη η ανακοίνωση:
«Συνῆλθε σήμερα Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2020 ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος (Δ.Ι.Σ.) τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τῆς 164ης Συνοδικῆς Περιόδου, ὑπό τήν προεδρία τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ. Ἱερωνύμου.

Ἡ συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε μέσῳ τηλεδιασκέψεως καί κατά τήν διάρκεια αὐτῆς ἐπανεκτιμήθηκαν οἱ ἐξελίξεις τῆς πανδημίας τοῦ κορωνοϊοῦ, οἱ ἀποφάσεις τῆς Πολιτείας καί οἱ ἐπιπτώσεις τους στήν Λατρεία καί τήν ζωή τῶν πιστῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
Ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος, κατόπιν ἐκτενοῦς συζητήσεως, ἔλαβε τίς ἑξῆς ἀποφάσεις:

Α) Κατ᾿ ἀρχάς, ἀναγνωρίζει τήν ὑπεύθυνη στάση τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως γιά τήν ἀναχαίτιση τῆς διασπορᾶς τοῦ κορωνοϊοῦ Covid-19, τήν διαφύλαξη τοῦ Ἐθνικοῦ Συστήματος Ὑγείας καί τήν προστασία τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς.
Σέ αὐτήν τήν ἐθνική προσπάθεια ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἐξ ἀρχῆς (28.2.2020) μέσῳ τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, τοῦ συλλογικοῦ διοικητικοῦ ὀργάνου πού ἐκφράζει τίς ἐπίσημες θέσεις Της, ἐτέθη καί παραμένει ἠθικά καί ὑλικά ἀλληλέγγυα πρός τήν Ἑλληνική Κυβέρνηση καί τίς ὑγειονομικές ἀρχές.

Ἡ Ἱερά Σύνοδος, ἔχοντας ὡς προτεραιότητα τήν διαφύλαξη τῆς ἀνθρώπινης ὑγείας καί ζωῆς, προέτρεψε μέσῳ ἀνακοινώσεων καί Ἐγκυκλίων ὅλες τίς Μητροπόλεις, Ἐνορίες, Μονές καί Ἱδρύματα καί ἅπαντες τούς κληρικούς καί λαϊκούς, νά τηροῦν ἐπακριβῶς τά νομοθετούμενα μέτρα, ἐντός ἀλλά καί ἐκτός τῶν Ἱερῶν Ναῶν.

Β) Ἀντελήφθη ἐξ ἀρχῆς τό διακύβευμα τῆς προστασίας τῆς δημόσιας ὑγείας καί γι᾿ αὐτό ὑπέμεινε καρτερικά τήν ἀπαγόρευση προσελεύσεως πιστῶν στούς Ἱερούς Ναούς κατά τήν διάρκεια μεγάλου χρονικοῦ διαστήματος τόσο τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς, τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδος καί τοῦ Πάσχα, ὅσο καί κατά τό προηγούμενο χρονικό διάστημα ἑνός καί πλέον μηνός ἀπό τῆς 7ης Νοεμβρίου ἕως σήμερα.

Γ) Διαχειρίζεται, ὅπως καί ὅλοι οἱ Ἱεράρχες τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, μέ πνεῦμα συνέσεως τίς μομφές καί τήν δυσαρέσκεια ἀρκετῶν χριστιανῶν.

Πολλοί πιστοί θεώρησαν προσβλητική γιά τούς ἴδιους καί τήν Ἐκκλησία τήν παρουσία ἀστυνομικῶν δυνάμεων ἔμπροσθεν Ἱερῶν Ναῶν (λ.χ. κατά τίς ἑορτές τοῦ Ἁγίου Ἀνδρέα, τῆς Ἁγίας Βαρβάρας, τοῦ Ἁγίου Νικολάου, τοῦ Ἁγίου Σπυρίδωνος) καί ἄλλοι θεώρησαν ὅτι ἡ Ἱερά Σύνοδος στόν βωμό τῆς διατηρήσεως καλῶν σχέσεων μέ τήν Κυβέρνηση μειοδότησε σέ ζητήματα, τά ὁποῖα ἀφοροῦν στήν Λατρεία καί τήν ζωή Της.

Παράλληλα, ἡ Ἐκκλησία ὑπομένει καί τίς ἐμμονικές ἐπιθέσεις δημοσίων προσώπων καί μέσων, τά ὁποῖα ἐπιχειροῦν νά μετατρέψουν τήν μάχη κατά τοῦ κορωνοϊοῦ σέ πόλεμο κατά τοῦ «ἀνορθολογισμοῦ τῆς θρησκείας», ἄν καί δέν ἔχει ἐπισημανθεῖ συρροή κρουσμάτων τοῦ κορωνοϊοῦ ἐντός τῶν Ἱερῶν Ναῶν.

Δ) Δηλώνει ὅτι ἀντιλαμβανομένη τήν ἐξαιρετικά κρίσιμη ὑγειονομική κατάσταση τῆς Χώρας, ἀποστέλλει σήμερα Ἐγκύκλιο πρός τούς κατά τόπους Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες, διά τῆς ὁποίας παρέχονται ἀκριβεῖς ὁδηγίες, σύμφωνα μέ τήν Κοινή Ὑπουργική Ἀπόφαση (Κ.Υ.Α.), ἡ ὁποία δημοσιεύθηκε στό ΦΕΚ Β’ 5509/15-12-2020 γιά τήν ὑπό αὐστηρούς περιορισμούς λειτουργία τῶν Ἱερῶν Ναῶν κατά τό Ἅγιο Δωδεκαήμερο, ὅπως κατωτέρω:

1) Οἱ Ἱεροί Ναοί θά παραμένουν ἀνοικτοί γιά τούς πιστούς τόσο γιά προσκύνηση καί κατ᾿ ἰδίαν προσευχή, ὅσο καί γιά προσέλευση κατά τίς κύριες Θεῖες Λειτουργίες τῶν τριῶν μεγάλων Ἑορτῶν τοῦ Ἁγίου Δωδεκαημέρου (Χριστούγεννα, Περιτομή τοῦ Χριστοῦ, Θεοφάνεια), τηρουμένων τῶν προβλεπομένων ἀποστάσεων καί μέτρων ἀποφυγῆς τοῦ συνωστισμοῦ (1 πρόσωπο ἀνά 15 τ.μ. ἐπιφανείας, μέ ἐλάχιστη ἀπόσταση 2 μέτρων μεταξύ τους καί μέ ὑποχρεωτική τήν χρήση μάσκας καθ᾿ ὅλη τήν διάρκεια τῶν ἱεροπραξιῶν), μέ ἐπιτρεπόμενο ἀριθμό πιστῶν σέ μικρούς Ναούς τόν ἀριθμό τῶν 25 προσώπων καί σέ κεντρικούς Ναούς τῶν 50 προσώπων.

2) Πρός τόν σκοπό ἀποφυγῆς τῆς παρουσίας πολλῶν προσώπων στόν ἴδιο χῶρο γιά πολλή ὥρα, οἱ Ἱερές Μητροπόλεις θά ρυθμίζουν τήν τέλεση περισσοτέρων Θείων Λειτουργιῶν ἐντός τῆς ἴδιας ἡμέρας, μέ λιτότητα καί ἁπλότητα, οἱ ὁποῖες προσφέρουν καί συντομία χρόνου.

3) Κατά τήν Ἑορτή τῶν Θεοφανείων δέν θά πραγματοποιηθοῦν Λιτανεῖες ἐκτός τῶν Ἱερῶν Ναῶν καί ὁ Μέγας Ἁγιασμός μέ τόν καθαγιασμό τῶν ὑδάτων θά τελεσθεῖ ἐντός Αὐτῶν, τηρουμένων ἀσφαλῶς τῶν ἀνωτέρω μέτρων ὑγειονομικῆς προστασίας.

4) Ὅσοι ἀπό τούς πιστούς ἀνήκουν σέ ὑγειονομικῶς εὐπαθεῖς ὁμάδες (ἡλικιωμένοι, ἀσθενεῖς πάσχοντες ἀπό ἀναπνευστικά προβλήματα ἤ σακχαρώδη διαβήτη ἤ καρδιαγγειακά νοσήματα, ἀνοσοκατεσταλμένοι) προτρέπονται νά ἀποφεύγουν τήν ἔξοδο ἀπό τά σπίτια τους, χάριν τῆς προστασίας τῆς ὑγείας τους.

5) Οἱ Κληρικοί καί τά μέλη τῶν Ἐκκλησιαστικῶν Συμβουλίων κάθε Ἱεροῦ Ναοῦ καθίστανται ὑπεύθυνοι ἐλέγχου καί ἐφαρμογῆς τῶν μέτρων καί καθοδηγήσεως τῶν πιστῶν μέ τήν ἀρωγή καί τοῦ προσωπικοῦ τοῦ Ναοῦ τους.

Καλοῦνται νά ἐποπτεύσουν μέ τήν δέουσα ἐγρήγορση καί ἀπαρέγκλιτη ἀκρίβεια τήν τήρηση τῶν παραπάνω ὁδηγιῶν, ἀναλογιζόμενοι τήν εὐθύνη προστασίας τῆς ὑγείας πού ἀναλαμβάνουν ἔναντι τῆς Πολιτείας, τῆς κοινωνίας καί τῆς Ἐκκλησίας.

Ε) Ἡ ὡς ἄνω περιορισμένη λειτουργία συνιστᾶ τήν πρός ὥρας κατάλληλη λύση καί στηρίζεται στήν λογική, στήν προστασία τῆς δημόσιας ὑγείας, στήν ἐμπειρία τήν ὁποία ἀπέκτησαν οἱ φορεῖς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος κατά τήν πανδημία τοῦ κορωνοϊοῦ, στήν συνεργασία τῆς Ἱερᾶς Συνόδου μέ ἰατρούς – συνεργάτες Αὐτῆς καί στήν λαϊκή ἀπαίτηση τοῦ Ὀρθοδόξου πληρώματος, τό ὁποῖο ζήτησε τήν παρέμβαση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου ὥστε νά ὑπάρξει συνεννόηση γιά τόν τρόπο ἐκκλησιασμοῦ, ὅπως ἐπιτρέπεται καί σέ ἄλλα Κράτη.

ΣΤ) Ἀπεφάσισε ὥστε κατά τήν παροῦσα χρονική περίοδο τήν θέση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου πρός τά Μ.Μ.Ε., νά ἐκφράζει μόνον ὁ ἐκπρόσωπος Τύπου Αὐτῆς, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ἰλίου, Ἀχαρνῶν καί Πετρουπόλεως κ. Ἀθηναγόρας.

Ζ) Παρακαλεῖ ὅλους νά ἐντείνουν τίς προσευχές καί ἱκεσίες πρός τόν Τριαδικό Θεό γιά τήν ταχεῖα θεραπεία τῶν ἀσθενῶν, γιά τόν φωτισμό καί τήν ἐνίσχυση τῶν ἰατρῶν, τοῦ νοσηλευτικοῦ προσωπικοῦ καί τῶν εἰδικῶν ἐπιστημόνων, οἱ ὁποῖοι ἐδῶ καί μῆνες ἀγωνίζονται μέ θυσιαστικό φρόνημα καί ἄμεσο κίνδυνο τῆς προσωπικῆς τους ὑγείας τόσο γιά νά προσφέρουν τά ἀναγκαῖα στούς ἀσθενεῖς, ὅσο καί γιά νά βροῦν τά κατάλληλα μέσα προλήψεως καί θεραπείας τοῦ φονικοῦ ἰοῦ.

Ἐπίσης, γιά τήν ἀνάπαυση ὅσων ἔφυγαν ἀπό τήν ζωή ἐξαιτίας αὐτοῦ, ἀλλά καί γιά τήν γρήγορη ἀπαλλαγή τῆς Οἰκουμένης ἀπό τήν πανδημία τῆς ὀλέθριας ἀσθενείας τοῦ Covid-19 καί τήν ἐπιστροφή στήν κανονικότητα τῆς ζωῆς καί τήν ἀκώλυτη Θεία Λατρεία.

Η) Ἀπευθύνεται πρός τούς πιστούς Ὀρθοδόξους χριστιανούς, ἀλλά καί σέ κάθε ἄνθρωπο καλῆς θελήσεως καί ζητᾶ ἀπό ὅλους νά συναισθανθοῦν τήν κρισιμότητα τῶν καιρῶν καί νά ἐπιλέξουν τήν λιτότητα καί ἁπλότητα στόν ἑορτασμό αὐτῶν τῶν Ἡμερῶν, τηρῶντας πιστά τά ὑγειονομικά μέτρα, χωρίς περιττές κοινωνικές συναναστροφές καί ἐπαφές μέ πολλούς ἀνθρώπους.

Τέλος, ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος προτρέπει ὅλα τά μέλη τῆς σεπτῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, τούς 9.000 Κληρικούς Αὐτῆς καί τόν πιστό Ὀρθόδοξο Ἑλληνικό Λαό νά ἐφαρμόσουν ὅλα τά μέτρα πού ὅρισε ἡ Ἑλληνική Πολιτεία καί ἀπεφάσισε ἡ Ἱερά Σύνοδος ὡς πρός τήν τέλεση τῆς Θείας Λατρείας, ἀποτελῶντας ἐν τέλει παράδειγμα πρός μίμηση γιά ὅλους τούς πολίτες τοῦ Κράτους μας».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

17 Σχόλια

  1. Βαλε τον Σταυρο αναποδα,γιατι ο εωσφορος εισαι εσυ ο ιδιος !

  2. Η αγάπη των χριστιανοταλιμπάν,
    ξεχειλίζει από τα μπατζάκια σας, μωρεί.

  3. Στην εκπομπή του σπυρου παπαδοπουλου, 30 ατομα τραγουδαγαν χωρίς μασκες. Και ζητάνε 9 ατομα στις εκκλησιες τα Χριστούγεννα! Και συμφωνούνε οι δεσποτάδες! Ρε δεν ντρέπεστε, αντί να βγείτε μπροστά, συμβιβάζεστε για να μην σας πειράξουν την εκκλησιαστική περιουσία; ο μόνος που έχει κότσια είναι ο Αμβρόσιος, οι υπόλοιποι εισαστε δημοσιοσχετίστες! Ντροπή! Ο Παπαφλέσσας έπεσε στο Μανιάκι και εσείς ούτε μία ανακοίνωση δεν τολμάτε να βγάλετε μην χάσετε τους μισθούς σας! Αλλά όταν ο Πειραιώς πλέκει το εγκώμιο του Μαρινάκη, τι να περιμένει κανένας! Αίσχος, παραιτηθείτε και ξεκουμπιστείτε από την χώρα.

  4. Τόσα χρόνια μνημονίου δεν ακούστηκε ούτε μια φωνή για την αδικία που γίνεται σε βάρος του λαού.Συμφώνησαν με τους πολιτικούς και έβγαλαν τον σκασμό για την ηρεμία της πολιτικής χουντας.
    Όπως όλοι οι πάρακατιανοί προδότες πληρώθηκαν και θα πληρωθούν ακόμη με περισσότερη περιφρόνηση και αηδία για την ύπαρξή τους και την στάση τους..

  5. λυπαμαι αφανταστα για τον κατηφορο της εκκλησιας με την καθοδηγηση ενος τελικα αθεου ποιμενα που μοναδικο σκοπο εχει την καλοπεραση του ,γεροντα σε λυπαμαι πραγματικα γιατι μπροστα στον προηγουμενο τον ιερομαρτυρα χριστοδουλο που φονευσαν οι ανανδροι πολιτικοι εισαι μια θολη φυγουρα μια σκια χωρις κανενα αποτυπωμα ,ηρθες ασημαντος κ θα φυγεις ασημαντος ηρθες σε μια εκκλησια που οι νεοι εδιναν για πρωτη φορα την μεγαλη παρουσια τους κ θα φυγεις αφηνοντας μια αδεια εκκλησια χωρις καν πιστους,ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ Κ.ΙΕΡΩΝΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΝ ΙΕΡΩΜΕΝΟς ΑΛΛΑ ΕΝΑς ΓΕΡΟς ΞΕΜΩΡΑΜΕΝΟς ,ΝΤΡΟΠΗ Κ ΑΗΔΙΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

  6. τα ξενα κεντρα υπολογιζουν χωρις τον ξενοδοχο
    νομιζουν αφου πηραν με το μερος τους την πολιτικη ηγεσια του τοπου
    και ποιος το φανταζοταν ποτε και αυτου του ιδιου του κληρου με μεμονομενες εξαιρεσεις
    θα επιτυχουν τον βρωμικο σκοπο τους
    ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ,ΟΛΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΡΙΜΟΓΜΕΝΟΙ,ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟ ΣΥΝΗΘΗΣΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΦΟΡΕΙΑ
    ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΩΡΕΣ,ΟΣΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ
    ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΙΟΤΙ Σ ΑΥΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟΣ Ο ΝΑΟΣ
    ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟΝ ΑΝΟΙΚΕΙ
    ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΥΤΕΙ ΕΞ ΥΨΟΥΣ

  7. Ο μακαριότατος πάντα κρατάει ουδέτερες θέσεις και προσπαθεί να μην έρχεται σε ρήξεις. Όπως άλλωστε ουδέτερη θέση κράτησε και με το θέμα των ταυτοτήτων περι αναγραφής του θρησκεύματος.

  8. ΙΕΡΟΝΥΜΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥΣ ΧΡΟΝΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΙΣΚΑΡΙΩΤΗ……

    1. εσυ χουνταιε κατσε να σκουζεις μια ζωη στην απομονωση μαζι με τους δικους σου, ειστε λιγοι και γραφικοι ανυποληπτοι ανθελληνες

  9. Κάποιοι συνειδητοί κληρικοί διαμαρτύρονται. Αυτοί είναι στα κάγκελα. Οι υπόλοιποι απλά υπακούουν στον δεσπότη τους, δεν μιλούν, παίρνουν το 800σαράκι ή το 1300 σαράκι (εκεί κυμαίνονται οι μισθοί των κληρικών) και αυτό είναι όλο. Και βγαίνουν και από πάνω λέγοντας ότι εμείς υπακούμε στις εντολές του δεσπότη μας. Πασάδες και μαχαραγιάδες. Γι’αυτό και η επίσημη Εκκλησία δεν τα χαλάει με το κράτος γιατί αυτόν τον καιρό οι δεσποτάδες προσπαθούν να εξασφαλίσουν τους μισθούς τους, αλλά και των Ιερέων τους, κάνοντάς τους οριστικά δημοσίους υπαλλήλους. Πρός το παρόν είναι όλοι τους στον “αέρα“ και ας μισθοδοτούνται. Άσε που η Εκκλησία πήρε αρκετά λεφτά για το έργο της από τη κυβέρνηση. Τι να λέμε τώρα…………

  10. Λυπάμαι και απο δώ και πέρα ο Θεός να βάλει το χέρι Του.

  11. το εχουμε καποιοι καταλαβει χρεονια τωρα ηλθε η ωρα να το καταλαβουν κι πιο πολλοι πλεον τι εστι ιεροις προδοτες αποστασια

  12. Ο Καϊάφας,ο αρχιερέας, πρόεδρος του μεγάλου εβραϊκού συνεδρίου ήταν σε διαφωνία με τον Πόντιο Πιλάτο, έπαρχο της ρωμαϊκής επαρχίας της Ιουδαίας; Όχι βέβαια. Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος κατέληξε στην άρνηση του καθαγιασμού των υδάτων εκτός των ναών; Αυτό αποτελεί πραγματική ντροπή.

Comments are closed.