Άλλαξε από την, 1η Σεπτεμβρίου το Τέλος Ταξινόμησης στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας μετά το 2013 με αποτέλεσμα το κόστος εκτελωνισμού τους να κάνει ασύμφορη την εισαγωγή τους στην Ελλάδα.
Ειδικότερα σε σχετική εγκύκλιο της ΑΑΔΕ ορίζονται οι νέοι συντελεστές οι οποίοι είναι αυξημένοι έως και 200% και αφορούν αυτοκίνητα που πληρούν τις οδηγίες ρύπων Euro 5 τελικού σταδίου και κάποιες κατηγορίες Euro 6 δηλαδή αυτοκίνητα κατασκευής 2013 ή 2012 και μετά!
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες το κόστος εκτελωνισμού ενός αυτοκινήτου που πληροί την οδηγία ρύπων Euro6 από 1.200 ευρώ θα εκτοξευθεί σε πάνω από 2.500 ευρώ!
Αντίστοιχα σε ένα εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που πληροί την οδηγία Euro5 το κόστος εκτελωνισμού από 2.000 ευρώ που ανέρχεται σήμερα θα ξεπεράσει τις 4.000 ευρώ.
Μάλιστα ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που πληρεί την οδηγία Euro6 με αξία έως 14.000 ευρώ και εκπομπές CO2 από 101 έως 120 γρ. φορολογείται με συντελεστή 4. Το ίδιο όχημα αν είναι Euro5 θα φορολογηθεί με συντελεστή 6%. Για οχήματα που πληρούν την οδηγία Euro4 ή παλιότερη ο συντελεστής φορολόγησης ανέρχεται σε 12%.
Πηγη: movenews.gr