Ανοίγει, πλέον, ο… υδάτινος δρόμος της Πάτρας, με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, Νίκο Κοντοέ να αισιοδοξεί ότι μέσα στο Σεπτέμβρη θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ανάδειξης της εταιρείας που θα αναλάβει την ευθύνη να προσελκύσει άλλες εταιρείες οι οποίες θα αναλάβουν το πτητικό έργο.
Πρόθεση της κυβέρνησης είναι να φέρει άμεση στη Βουλή νομοσχέδιο το οποίο θα διευκολύνει συνολικά τις διαδικασίες αδειοδότησης υδατοδρομίων στην Ελλάδα, κάτι που θα επιτρέψει τη δημιουργία ενός ικανού δικτύου ελκυστικού για όσους θέλουν να ξεκινήσουν πτήσεις.
Αναφορικά με το υδατοδρόμιο της Πάτρας το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠΑ προτίθεται στις αρχές του Ιουλίου να εγκρίνει τη διακήρυξη του διαγωνισμού για την εκμετάλλευση και τη λειτουργία του. Στο Δ.Σ. αναμένεται να παραυρεθεί και ο υπεύθυνος υδατοδρομίων του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου.
Κατόπιν η Γενική Συνέλευση θα πάρει την οριστική απόφαση για να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός αναδόχου εταιρείας που θα διαχειρίζεται και θα λειτουργεί τις εγκαταστάσεις. Επίσης ο ανάδοχος αναλαμβάνει και την υποχρέωση να προσελκύσει τις εταιρείες που θα εκτελούν το πτητικό έργο.
Σύμφωνα με πληροφορίες έντονο ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει δύο ελληνικές εταιρείες, οι οποίες φέρονται έτοιμες να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό. Ωστόσο, το μεγάλο ζητούμενο είναι να δημιουργηθεί ένα δίκτυο υδατοδρομίων τέτοιο που να καθιστά ελκυστικό το όλο εγχείρημα στις εταιρείες που θα φέρουν τα υδροπλάνα στην Πάτρα. Ενδιαφέρον, για το πτητικό έργο, έχει υπάρξει ήδη από Καναδά, Ερζεγοβίνη και αλλού.
Υπενθυμίζεται ότι αυτή την στιγμή εκτός από την Πάτρα αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο διαθέτουν μόνο η Κέρκυρα και οι Παξοί, παρά το γεγονός ότι έχουν κατατεθεί αιτήσεις από περίπου 25 περιοχές της χώρας.