Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της σειράς της Μιρέλλας Παπαοικονόμου δικαίωσε πλήρως τις προσδοκίες των συντελεστών
Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της σειράς «Λόγω Τιμής» στο ΣΚΑΙ δικαίωσε τις προσδοκίες των συντελεστών, καθώς σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις της Nielsen έφτασε μέχρι και 30% στο δυναμικό κοινό.
Η σειρά δεν έπεσε κάτω από το 20%, την ίδια ώρα που στο STAR, από τις 21.00 ως και τις 23.15, το Next Top Model κινήθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα, αγγίζοντας σε τέταρτο ακόμα και το 33%.
Μπορεί το GNTM να μην κερδίζει σε επίπεδο εντυπώσεων και περιεχομένου, όμως η σειρά της Μιρέλλας Παπαοικονόμου συγκίνησε, ενθουσίασε και έγινε Νο 1 trend στο Twitter σε όλη τη διάρκεια προβολής της, ειδικά για τις γενιές άνω των 40.