Σε λιγότερες από 4 ώρες θα φθάνει το νέο τρένο από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη αλλά με εισιτήριο ακριβότερο από του… αεροπλάνου
Από τη Δευτέρα, 20 Μαΐου δρομολογείται στην γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη το πρώτο ΕΧPRESS ηλεκτροδοτούμενο τρένο που θα καλύπτει τη διαδρομή σε 3 ώρες και 55 λεπτά!
Το δρομολόγιο θα διεξαχθεί μόλις πέντε μέρες πριν από τις ευρωεκλογές ώστε να φανεί το «εκσυγχρονιστικό» προφίλ της κυβέρνησης που υλοποιεί μεγάλα έργα…
Άλλωστε μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι την Τετάρτη 15 Μαΐου 2019 πραγματοποιήθηκε το πρώτο ειδικό σιδηροδρομικό δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη με ηλεκτροκίνητο συρμό με επιβάτες τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη, τον Γενικό Γραμματέα κ. Θάνο Βούρδα τις Διοικήσεις των Οργανισμών του Σιδηροδρόμου και δημοσιογράφοι.
Όπως εξήγησε ο Γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα ηλεκτροδοτούμενα γρήγορα τρένα εντάσσονται πλέον στα καθημερινά τακτικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και με δύο σταθμούς σε Λιανοκλάδι και Λάρισα θα φτάνουν στη Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 55 λεπτά από τις 5 ώρες που είναι σήμερα.
Ο κ. Σπίρτζης υποσχέθηκε πάντως ότι το συγκεκριμένο δρομολόγιο στο τέλος του χρόνου θα υλοποιείται σε 3 ώρες και 15 λεπτά. με τα υπερταχεία τρένα που θα φέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ωστόσο το κόστος του εισιτηρίου ακόμη και με έκπτωση 20% είναι πολύ ακριβότερο από το αντίστοιχο κόστος ενός αεροπορικού εισιτηρίου που μπορεί να προμηθευτεί κανείς σε πολύ χαμηλότερες τιμές με την διάρκεια της πτήσης να υπολογίζεται στα 50 λεπτά.
Άλλωστε το εισιτήριο στο τρένο Express κοστίζει 55 ευρώ για την πρώτη θέση (με 20% έκπτωση για την επιστροφή) και η δεύτερη θέση κοστίζει 45 ευρώ (με έκπτωση 20%).
Οι προσφορές των αεροπορικών εισιτηρίων για μετάβαση στη Θεσσαλονίκη ξεκινούν από τα 19,90 ευρώ ενώ το αντίτιμο μετ’ επιστροφής ξεκινούν από τα 40 ευρώ.
Τα νέα δρομολόγια Express
Όπως ανακοίνωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, το δρομολόγιο Αθήνας-Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιείται με ένα ζεύγος τρένων, το οποίο θα διανύει σε:
3 ώρες και 57 λεπτά τη διαδρομή από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα, με στάσεις σε Λάρισα και Παλαιοφάρσαλο.
4 ώρες και 10 λεπτά τη διαδρομή από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, με στάσεις σε Λιανοκλάδι και Λάρισα.
– Από Αθήνα, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και πιο γρήγορο, αναχωρεί στις 06:22 και μετά υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες, στις 09:22, 12:22, 15:22 & 18:22.
– Από Θεσσαλονίκη, το πρώτο δρομολόγιο, το οποίο είναι και πιο γρήγορο, αναχωρεί στις 06:27 και μετά υπάρχουν δρομολόγια ανά τρεις ώρες, στις 09:15, 12:15, 15:15 & 18:15.
– Επιπλέον, υπάρχει το βραδινό ζευγάρι δρομολογίων 600/601.
Στο πρωινό γρήγορο δρομολόγιο, η διαδρομή Αθήνα-Λιανοκλάδι θα διαρκεί 1 ώρα και 47 λεπτά, ενώ η διαδρομή Αθήνα-Λάρισα 2 ώρες και 48 λεπτά.
Αντίστοιχα, το δρομολόγιο Λάρισα-Αθήνα θα διαρκεί 2 ώρες και 36 λεπτά και το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα θα διαρκεί 1 ώρα και 20 λεπτά.
Αναβαθμισμένες υπηρεσίες εντός της αμαξοστοιχίας Intercity Express
Μεταξύ άλλων, το Intercity Express θα διαθέτει:
-Πρίζα σε κάθε θέση.
-Υποστηρικτικό προσωπικό on board.
-WiFi (προς το παρόν, αποκλειστικά στην αμαξοστοιχία I/C51 και για την Α΄ θέση. Σταδιακά θα εγκατασταθεί και στις υπόλοιπες αμαξοστοιχίες).
-Αναβαθμισμένες υπηρεσίες κυλικείου με νέο συνεργάτη την εταιρία ΒΕΝΕΤΗΣ.
-Δωρεάν διάθεση εφημερίδων στους επιβάτες της Α’ Θέσης στις αμαξοστοιχίες I/C50 και I/C51.
-Δωρεάν διάθεση σετ προϊόντων περιποίησης στους επιβάτες της Α’ Θέσης σε συνεργασία με τον Όμιλο Σαράντη.
Με αεροπλάνο σε 55 λεπτά και με 20 ευρώ τώρα αν πετύχεις και κανένα Περιστέρι πας τσαμπα
Θα μπουκαρουν μεσα τα αλβανα και οι λαθροχιμπατζηδες και θα το κανουν σαν τα μουτρα τους .,.,.
Εκεινο το μωρο δεξια … με το μαυρο μαγιο τι υπεροχο πλασμα ειναι
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΕΛΑ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ 13 ΛΕΠΤΑ???
ωωω καλα 30 χρονια ακουω θεσ/κη αθηνα σε 4 ωρες
και ας υποθεσουμε οτι θα τρεχει το τραινο με 220 στην ελλαδα και θα ειμαι εγω μεσα να με πετυχει σεισμος με 220 χιλιομετρα! ξερεις που θα βρεθει;
δεν πηδαω απο την ταρατσα με ομπρελλα πιο πολλες πιθανοτητες εχω!
ΡΕ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΨΑΧΝΕΤΕ;
Με τέτοιες τιμές ειδικά στην πρώτη θέση και πίπες πρέπει να παίρνουν στους επιβάτες (αυτές τις magic life εννοώ)
Αγαπητε Στεφανε,κανενας σοβαρα σκεπτομενος ανθρωπος δεν μπορει να αποδεχτει οτι η ατιμη φαρα που συνεχιζετε να ανεχεσθε να “σας εκφραζει” εχει να κανει το παραμικρο με οποιδηποτε εκπονηση και πιο πολυ υλοποιηση αυτου του εργου.Ολη η πιστωση για την αποφασιστικη kαι μικροχρονη υλοποιηση του χρεωνεται η Italia για αυτο με την τεχνογνωσια της και την επιθυμια της να πραγματοποιησει ενα οραμα της.Oπως και να θελουν να το παρουσιασουν οι ανυποστατοι γραικοι για να παρουν αυτοι την πιστωση σε μια γωνια παντα θα ευρισκονται να καμαρωνουν απο εκει σαν τα γυφτικα σκεπαρνια που ειναι.Facta sunt potentiora verbis.
Αν υπαρχουν ραγες και δεν τις εχουν κλεψει γυφτοι η Πακιστανοι ,μπορει και να το κανει……………
Αντε ρε με τα μπουρδέλα τους. Αυτό το σιδηροδρομικό δίκτυο μόνο για ταχύτητες υψηλές δεν είναι. Δηλαδή για να καταλάβω… βάλαμε ενα τρένο τάχα μου εξπρές Θεσσαλονίκη-Αθήνα και λύσαμε όλο το πρόβλημα? Με τις άλλες γραμμές τι γίνεται? που ξεκινάς απο Αθήνα να πάς Καλαμπάκα και κάνει 6 και 7 ώρες… Ρε ούστ απο κεί.. σαράβαλα..
ama thes na plirosis 1 euro pas me gaidaro ama valis NEFTH.
ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 220 χλμ ΤΗΝ ΩΡΑ . Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ 500 χλμ , ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ 3 ωρες και 55 λεπτα??? ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ χλμ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΥΑΛΑ .