Η Εκπαίδευσις στην Χώρα εφαρμόζει σοκαριστικά πειράματα μέσω της Διδακτέας ύλης, των Συγγραμάτων, ασύδωτης ελευθερίας προσβάσεως στα μέσα Κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και παρουσίαση και υποστήριξη γενετικών νεωτερισμών με τους οποίους γαλουχούνται μαθητές όλων των ηλικιών. Κατόπιν αυτών προκύπτει η εύλογη απορία: Δεν σκέφθηκε κανένας Φωστήρας να εγκαταστήσει στις στέγες και περιμετρικά πάνω από την περίφραξη των σχολικών κτιρίων αυτόνομα Φωτοβολταϊκά ώστε να μειωθεί η ζήτησις ενέργειας από το Δίκτυο αφού δεν παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ στην Εκπαίδευση, και να μειωθούν οι Λογαρισμοί; Δεν σκέφθηκε κανένας Λαμπρός νους από εκείνους που κατήντησαν την Εκπαίδευση σε πεδίον παιδικής, εφηβικής και Νεανικής ένοπλης και διαδικτυακής αντιπαράθεσης ακόμη και με εξωσχολικούς η πλασιέ ουσιών να τοποθετήσει λάμπες Οικονομίας με αυτόματο φωτομετρικό διακόπτη ώστε να περιορισθεί στο ελάχιστο κατανάλωσις και σπατάλη; Άξιοι οριστικής Αποβολής διά παντός. και από την Εκαπάιδευση και από κάθε θέση ευθύνης γενικότερα.
Η Εκπαίδευσις στην Χώρα εφαρμόζει σοκαριστικά πειράματα μέσω της Διδακτέας ύλης, των Συγγραμάτων, ασύδωτης ελευθερίας προσβάσεως στα μέσα Κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και παρουσίαση και υποστήριξη γενετικών νεωτερισμών με τους οποίους γαλουχούνται μαθητές όλων των ηλικιών. Κατόπιν αυτών προκύπτει η εύλογη απορία: Δεν σκέφθηκε κανένας Φωστήρας να εγκαταστήσει στις στέγες και περιμετρικά πάνω από την περίφραξη των σχολικών κτιρίων αυτόνομα Φωτοβολταϊκά ώστε να μειωθεί η ζήτησις ενέργειας από το Δίκτυο αφού δεν παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ στην Εκπαίδευση, και να μειωθούν οι Λογαρισμοί; Δεν σκέφθηκε κανένας Λαμπρός νους από εκείνους που κατήντησαν την Εκπαίδευση σε πεδίον παιδικής, εφηβικής και Νεανικής ένοπλης και διαδικτυακής αντιπαράθεσης ακόμη και με εξωσχολικούς η πλασιέ ουσιών να τοποθετήσει λάμπες Οικονομίας με αυτόματο φωτομετρικό διακόπτη ώστε να περιορισθεί στο ελάχιστο κατανάλωσις και σπατάλη; Άξιοι οριστικής Αποβολής διά παντός. και από την Εκαπάιδευση και από κάθε θέση ευθύνης γενικότερα.