Πλατφόρμα Πόθεν Έσχες: Το “παράπονο” ενός λογιστή – “Χάνουμε τον χρόνο μας”

Κοινοποίηση:
pothen-thumb-large-768x479-1

Λογιστής και αναγνώστης μας θέλησε να αναδείξει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τις τελευταίες ημέρες όσοι προσπαθούν να υποβάλλουν το Πόθεν Έσχες τους.

Διαβάστε μόνοι σας και κρίνετε:

“Χαίρετε, παρακαλώ αναδείξτε και το πρόβλημα του συστήματος υποβολής δήλωσης ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ στην εφαρμογή ΠΟΘΕΝ ΑΙΣΧΟΣ https://www.pothen.gr/pothen-main/main/ypovolh.html

Με το πολυδιαφημισμένο νέο ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ έχουν υποχρεώσει πλέον να υποβάλλουν και οι σύζυγοι και τα παιδιά όσον είχαν υποχρέωση. Είχαν ανακοινώσει ότι θα άνοιγε η εφαρμογή για το έτος 2022 4/11/24, άνοιξε τελικά 8/11/24.

Όταν μπαίνει κάποιος πρώτη φορά (πρώτη φορά από εφέτος) του βγάζει κάτι τρελλά μηνύματα ότι πρέπει να διορθώσει τα στοιχεία Ι.Χ. και Επενδύσεων λ.χ. και έτσι μπορείς να χάσεις 1 ημέρα ψάχνοντας.

Τηλέφωνο είναι μονίμως κατεβασμένο, στα μηνύματα που στέλνουμε απάντούν μαζικά μετά 1 εβδομάδα χωρίς ουσιαστικά να μας εξηγούν το πρόβλημα το οποίο είναι της εφαρμογής.

Κάποια Πιστωτικά Ιδρύματα δεν ανέβασαν επενδυτικά προϊόντα και τραπεζικούς λογαριασμούς με αποτέλεσμα να καλείται ο πολίτης να τα αναρτήσει.

Όταν φέρνεις στοιχεία από το taxis όχι μόνον είναι ελλιπή αλλά σου ζητούν υποχρεωτικά να τα συμπληρώσεις εσύ (π.χ. τίτλους συμβολαίου, όνομα συμβολαιογράφου, τ.μ. κ.λπ.) ακόμη και για αυτοκίνητα που αγοράστηκαν πριν από 12 χρόνια ζητούν τιμή αγοράς. Μετά 1 εβδομάδα ανακοίνωσαν ότι δεν μπορούμε να οριστικοποιήσουμε δήλωση ώσπου δεήσουν κάποια Πιστωτικά Ιδρύματα αποστείλουν στοιχεία (τα οποία έπρεπε ήδη να είχαν στείλει).

Πλέον το σύστημα και για τα 2 έτη υποβολής (2022, 21023) έχει μπλοκάρει με αναληθή μηνύματα (π.χ. ότι το σύνολο που αναγράφουμε δεν συμφωνεί με κάποιο άλλο) με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να αποθηκεύσουμε ό,τι καταχωρούμε τις τελευταίες 2 ημέρες, και πάλι τα ίδια. Χάνουμε την ώρα μας ασκόπως”

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

Leave a Response