Ποιος μέσος Έλληνας μπορεί να αγοράσει ηλεκτρικό ΙΧ όταν το φθηνότερο έχει €19.000; Δείτε ενδεικτικές τιμές ηλεκτρικών αυτοκινήτων της αγοράς [ΛΙΣΤΑ]

Κοινοποίηση:
`

Bαρύδουπες οι εξαγγελίες Μητσοτάκη για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τέλεια οργναωμένη η εκδήλωση, πολλοί φωτογράφοι, κάμερες, επιχειρηματίες και κόσμος. Πράγματι, η επιδότηση για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι μια σωστή κίνηση, που έπρεπε να έχει γίνει καιρό, όπως άλλωστε συμβαίνει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες εδώ και καιρό. Ωστόσο, το μεγάλο ερώτημα που τίθεται είναι, «ποιος μέσος Έλληνας μπορεί σήμερα να αγοράσει ηλεκτρικό ΙΧ όταν το φθηνότερο της αγοράς έχει σχεδόν 19.000 ευρώ;». Χωρίς να υποτιμούμε καθόλου το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, καθώς είναι σίγουρο ότι ο κάτοχος του θα κάνει απόσβεση των χρημάτων που ξόδευσε, σε 2-3 χρόνια και ανάλογα με τη χρήση του, αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν πέσουν ελάχιστα θα πουληθούν.


Για να καταλάβετε, ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό MINI Cooper SE θα κοστίζει με τα κίνητρα που δίνει η κυβέρνηση 28.800 ευρώ. Ένα Nissan LEAF 28.880 με τα κίνητρα. Δείτε παραδείγματα τιμών άλλων ηλεκτρικών αυτοκινήτων όπως τα παρουσίασε το έγκυρο newsauto.gr και ο Σπύρος Χώτος:

 

Nissan E-NV 200 Evalia
Τιμή καταλόγου: από 37.990 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 32.291,5 ευρώ

Opel Corsa-e
Τιμή καταλόγου: από 31.980 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 27.182 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 26.182 ευρώ

Peugeot e-208
Τιμή καταλόγου: από 29.900 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 24.338 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 22.338 ευρώ

Skoda Citigo eIV
Τιμή καταλόγου: από 22.300 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 18.951 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 17.951 ευρώ

Smart EQ fortwo & forfour electric
Τιμή καταλόγου: από 23.740 ευρώ (fortwo coupe), 24.450 ευρώ (forfour), 26.970 ευρώ (fortwo cabrio)
Νέα τιμή με κίνητρα: από 21.141 ευρώ (fortwo coupe), 21.824 ευρώ (forfour), 24.213,7 ευρώ (fortwo cabrio)
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 20.141 ευρώ (fortwo coupe), 20.824 ευρώ (forfour), 23.213,7 ευρώ (fortwo cabrio)

Volkswagen e-up!
Τιμή καταλόγου: από 23.300 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 18.965 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 17.965 ευρώ

Volkswagen e-Golf
Τιμή καταλόγου: από 34.200 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 29.070 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 28.070 ευρώ

Audi e-tron
Τιμή καταλόγου: από 73.070 ευρώ (από 84.890 ευρώ το 55 quattro)
Νέα τιμή με κίνητρα: Δεν αλλάζει η τιμή, γιατί έχει λιανική τιμή προ φόρων πάνω από 50.000 ευρώ.

Jaguar I-Pace
Τιμή καταλόγου: από 87.500 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: Δεν αλλάζει η τιμή, γιατί έχει λιανική τιμή προ φόρων πάνω από 50.000 ευρώ.

Mercedes EQC
Τιμή καταλόγου: από 80.700 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: Δεν αλλάζει η τιμή, γιατί έχει λιανική τιμή προ φόρων πάνω από 50.000 ευρώ

Βέβαια, το κόστος χρήσης και συντήρησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σχέση με τα συμβατικά είναι έως και 80% χαμηλότερο αλλά το καίριο ερώτημα για την εξαιρετικά μεγάλο κόστος για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, όχι μάλιστα πολυτελών προδιαγραφών, παραμένει πολύ υψηλό. Η δέσμη των μέτρων ενίσχυσης της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων που θα τεθεί άμεσα σε εφαρμογή (το σχετικό νομοσχέδιο προβλέπεται να ψηφιστεί τον Ιούλιο) έχει προϋπολογισμό 100 εκατ. ευρώ, ποσό με το οποίο θα επιδοτηθεί η αγορά 1.700 ΙΧ, 3.000 δικύκλων (εκ των οποίων 1.500 ποδήλατα), 1.000 ταξί, 6.000 εταιρικών οχημάτων και η εγκατάσταση 1.000 οικιακών σημείων φόρτισης.
Με τις επιδοτήσεις η τελική τιμή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου προβλέπεται να μειωθεί κατά μέσο όρο 25%, ενώ πολύ μεγαλύτερη ποσοστιαία είναι η μείωση της τιμής για τα δίτροχα (μοτοσυκλέτες, σκούτερ και ποδήλατα). Υπενθυμίζεται ότι τα κίνητρα είναι:

– Για τα ΙΧ, έκπτωση ίση με το 15% της λιανικής τιμής προ φόρων με όριο τα 5.500 ευρώ συν 500 ευρώ για όσους προχωρήσουν και στην εγκατάσταση οικιακού φορτιστή, το κόστος του οποίου κυμαίνεται στα 1.000 ευρώ
– Για τα σκούτερ, 20% της λιανικής τιμής προ φόρων με όριο τα 800 ευρώ.
– Για τα ποδήλατα, 40% της αξίας με όριο επίσης τα 800 ευρώ.
– Επιπλέον μπόνους απόσυρσης, ύψους 1.000 ευρώ για ΙΧ και 400 ευρώ για μοτοσικλέτες αν ο αγοραστής του ηλεκτρικού οχήματος προχωρήσει σε απόσυρση του παλιού.
– Αυξημένες επιδοτήσεις για επαγγελματικά οχήματα και ταξί, ειδικά κίνητρα και αποσβέσεις για εταιρικούς στόλους.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές η διαδικασία για την εκταμίευση της επιδότησης θα γίνεται ηλεκτρονικά, μέσω εφαρμογής ανάλογης με αυτήν που ισχύει για την επιδότηση των επενδύσεων εξοικονόμησης ενέργειας στα κτίρια («Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον»).

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

22 Σχόλια

  1. Και αυτος για μπαταρια πηγαινει για φορτιση,αλλα αργει πολυ να γεμισει,και δυσκολευεται να παρει …μπρος,αλλα ουτε και με σπρωξιμο,χαμπαρι Γιοκ!!!!!!!!!

  2. Η ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΟΝΕΙΡΑ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ , ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΙΔΕΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ , ΘΑ ΦΟΡΤΙΖΟΥΝΕ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ & ΘΑ ΚΑΘΕΣΤΕ (1) ΩΡΑ ΓΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗ ΚΑΘΕ 200 χλμ. & ΘΑ ΦΤΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΣΕ 3 ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΗ ΜΠΑΝΤΑΡΙΑ & ΘΑ ΣΥΝΕΧΕΙΖΕΙ ΑΣΥΜΦΟΡΑ 100 %, ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΙΑΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΓΙΑ ΣΜΑΡΤ ΑΠ’ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ 5.000 ευρώ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ , ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΩΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝΕ Η ΝΕΟΙ ΑΠΟΙΚΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝΕ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΚΑΡΑ (1) ΙΠΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΝΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ .

  3. 7000 euro ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ επι 12 ΜΗΝΕΣ =84.000 + ΑΛΛΑΤΟΣΑ απο επιτροπες ΚΤΛ ΚΤΛ. φτανουν ΚΑΙ παραφτανουν

  4. Ρε παιδιά αν τρακάρουν αυτά δεν θα γίνει έκρηξη με τη μια; Και τα υγρά που θα πεταχτούν δεν θα είναι καυστικά σαν βιτριόλι;

    1. Αν δεν κάνω λάθος είναι ξυρού τύπου, οπότε δεν έχουν καθόλου κίνδυνο με καυστικά υγρά. Σίγουρα όμως υπάρχει το πρόβλημα διάτρησης κι επομένως του βραχυκυκλώματος. Υπάρχουν πλέον μπαταρίες που δεν είναι επικίνδυνες πάνω σ’ αυτό το θέμα και θα τις δούμε κάποια στιγμή σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή σε άλλες εφαρμογές που υπάρχει κίνδυνος διάτρησης.

  5. Αν υπήρχε σοβαρό κράτος θα έδινε κίνητρα για αρχή για την παραγωγή στην Ελλάδα ηλεκτρικών ποδηλάτων αντί να δίνει κίνητρα μόνο για την ΕΙΣΑΓΩΓΗ ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έτσι και αλλιώς ούτε επιδόσεις έχουν, ούτε αξιόπιστα είναι, ούτε μάστορες υπάρχουν στην Ελλάδα.

  6. 15% έκπτωση είναι πολύ λίγο. Τουλάχιστον 40% έκπτωση χρειάζεται για να υπάρξει σοβαρό κίνητρο.

  7. Όσον αφορά τις μπαταρίες, έχουν γίνει σημαντικές πρόοδοι, τόσο για την αποθηκευτική ικανότητα, όσο και για την ασφάλεια και συνολική διάρκεια ζωής αλλά δεν θα τις δούμε πάρα πολύ σύντομα. Όσον αφορά τα ίδια τα οχήματα, υπάρχουν μικρά και φτηνά στην αγορά (και δεν εννοώ κινέζικα) που θα βόλευαν κάποιον για μετακινήσεις εντός της πόλης αλλά δυστυχώς δεν τα ταξινομούν στην Ελλάδα, ίσως γιατί υπάρχουν συμφέροντα μεγάλων αντιπροσώπων. Δυστυχώς σ’ αυτή τη χώρα κάνουν κουμάντο διάφοροι έμποροι και γι’ αυτό δεν είδαμε άνθηση της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας

  8. Χεστηκε η φατμε στο γεντι κουλε με τον τουρκοσπορο Κουκουλη.

  9. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο πόσο κοστίζουν
    τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα αλλά πόσο θα
    κοστίζει η συντήρηση των παλαιών μετά που
    θα αρχίσει η πράσινη φορολογία περί εκπομ
    πώς CO2.Η παγκόσμια κομ-μουνιστικη κυβερ
    νηση μακροπρόθεσμα θα καταργήσει στη
    πράξη τα ΙΧ. για την πλεμπα.Οι περισσότεροι
    θα μετακινουμαστε με ΜΜΜ στα οποία θα
    υπαρχουν παντού κάμερες αναγνώρισης
    προσώπου!Αυτα σε βάθος 10 ετίας!

  10. Στην υγειά των κορόιδων οι ηλεκτρικές Jaguar και Mercedes που θα μοστράρει σε λίγο καιρό όλη η υψηλή κοινωνία. Οι υπόλοιποι στη μουτζούρα, το πετρέλαιο, τη μπίχλα και τη μαυρίλα με τις γκαζοζέ σακαράκες της 20ετίας. Και μετά κλαίγεστε που πηδάν τις γυναίκες σας τα αφεντικά τους μπατιρόβλακες.

    1. ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΦΙΛΕ. ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΛΑΟ ΜΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙ 60 ΧΡΟΝΙΑ ΤΡΩΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΤΕ… ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.

  11. Εδώ η χώρα έχει τόσο σοβαρές ανάγκες και αυτός δίνει δημόσιο χρήμα για τα ηλεκτροκίνητα. Έχουν τα γούστα τους και τις μανίες τους πάνω από οποιαδήποτε ανάγκη της χώρας.

  12. Βγαλε τον Καλογερακη (τον κρητικο εφευρετη….)
    να πει στα κοροιδα….γιατι να μην αγορασουν ηλεκτρικο αυτοκινητο….

  13. εγω θα παω στο τζαμπο και θα παρω αυτοκινητο με μπαταρια με ενα κατοσταρι,θα του βαλω κι ενα σκαμπω για να βολευτουνε τα ποδια μου μιας και ειναι για παιδια..ευτυχως ομως που ο θεος μου εδωσε μετριο αναστημα οποτε δεν θα εχω μεγαλο προβλημα..

  14. Πόση ώρα κάνει να φορτίσει;;;;…… Αν η ΔΕΗ κάνει απεργία… Εκεί να δεις γέλια…. Πεταμένα λεφτά…

  15. Πες ότι κάποιος το αγοράζει,ικανοποιεί τις γερμανικές προσδοκίες,και παει στην πρίζα για να πάρει ρεύμα.Κανεις όμως δεν μας λέει,από ποιά πηγή ενέργειας θα παράγεται ρεύμα:Ανεμογεννήτριες,ηλιακή ενέργεια,ανεμογεννήτριες,ή πάλι με κατανάλωση μαζούτ;

  16. 🙄Που ζούν και για ποιους δουλεύουν αυτοί οι δύο στη φωτό;
    Επίσης είναι πολύ κοντά δεν κρατάνε αποστάσεις ασφαλείας,10.000€ πρόστιμο ο καθένας γιατί δίνουν το κακό παράδειγμα.

  17. Μακριά τά χέρια από τά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.Δεν έχουν μέλλον.Οι μπαταρίες είναι φτιαγμένες μέ τό δηλητηριώδες
    λίθιο πού πιάνει εύκολα φωτιά καί εκρήγνηται.Ο έμπορος λέει π.χ.οτι τό τάδε όχημα κάνει 250 χιλιόμετρα.Είναι όμως η μισή αλήθεια.Εννοεί νά ταξιδεύεις ημέρα καί μέ ήλιο.Τή νύχτα όταν ανάψεις τά φώτα καί ανοίξεις τήν θέρμαση τά 250 χιλιόμετρα γινονται 180 καί ούτω καθεξής.
    Γιάννης Λάκων

    1. ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΟΜΩΣ.
      1. ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΟΡΤΙΣΕΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΤΟΥ
      2. ΠΟΥ ΘΑ ΦΟΡΤΙΖΕΙ
      3. ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΦΟΡΤΙΣΗ
      4. ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΕ 35 ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΧΩΡΟ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.
      5. ΓΙΑ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ ΠΟΣΗ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑ ΕΧΕΙ.
      6. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΤΑΞΕΙΔΙ 700 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΦΩΤΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΤΙΣΕΙΣ ΤΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗ ΦΟΡΤΙΣΕΙΣ
      ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΑΥΤΑ.

  18. Κάνετε μια έρευνα για το πόσο καταστροφική για το περιβάλλον είναι οι μπαταρίες τους ,αλλά και πόσο κοστίζουν όταν χαλάσουν.

Comments are closed.