Ιδιαίτερα «σκληρή» ήταν η απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στη δήλωση του Τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτή Ηρακλείου, Χάρη Μαμουλάκη σχετικά με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Ωστόσο το ΥΠΥΜΕ αποκάλυψε ότι «τρέχει» ήδη ο ο διαγωνισμός που αφορά στην εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου στην Αττική για τον οποίο έχουν ενδιαφερθεί φορείς της Ελλάδα αλλά και του εξωτερικού.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Carandmotor.gr, η ισπανική εταιρεία μεταφορών με λεωφορεία ALSA – Mobico Group είχε επικοινωνήσει μέσω της Ισπανικής πρεσβείας με εκπρόσωπο του φορέα, για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό προϋπολογισμού 400 εκατ. ευρώ. Σήμερα, ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη και θα υποβάλλονται προσφορές από τους ενδιαφερόμενους μέχρι τις 19/12/2023.
Ποιες συγκοινωνίες στην Ελλάδα ας πούμε στο Γαλάτσι τα λεωφορεία 622 608 036 ανά 40 λεπτά φουλ κόσμο πάντα ότι ώρα και να πας ειδικά το 036 ξεφτίλα παλιά ρημάδια ερείπια 40 λεπτά αναμονή πολες φορές και μια ώρα χωρίς πίνακες να ξέρεις τι ώρα θα περάσει αν περάσει τι να λέμε δήμαρχος Γαλατσίου μέτρο σε 8 χρόνια ενοίκια στα ύψη εκαλη την είδαν στην εκαλη τουλάχιστον έχουν νέα λεωφορεία στην πένα
ΜΑΚΑΡΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΠΟΥΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΜΗΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ
Οπου λειτουργουν κτελ…. θα πρεπει να εμπλακουν και ιδιωτικες εταιριες μεταφορων…. ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ ΤΩΝ ΚΤΕΛ που κανουν οτι θελουν….
Επειδη εισαι ασχετος με τις συγκοινωνιες το 91 ο πατηρ Μητσοτακης εδωσε τις δημοσιες συγκοινωνιες σε ιδιωτες και εγινε το ελα να δεις,οπου ειχε γραμμες με επιβατες συγκεντρωθηκαν ολοι για να τα οικονομισουν με αποτελεσμα γραμμες με λιγους επιβατες να εχουν ελαχιστα λεωφορεια και να περιμενει ο κοσμος μιση ωρα μπας και περασει λεωφορειο,τις δε κυριακες και αργιες κυκλοφορουσαν ελαχιστα λεωφορεια αναγκαζοντας τον κοσμο να παιρνει ταξι.Αφου τους πηραν με τις πετρες αναγκαστηκαν οι επομενοι να αλλαξουν το συστημα.