Ρεπορτάζ: Παναγιώτης Βλαχουτσάκος
Σάββατο 2 Μαΐου, 15:00 το μεσημέρι, Πειραιάς. Άνδρες της ΕΛ.ΑΣ., κατά τη διάρκεια περιπολίας, παρατηρούν ένα θηριώδες Land Rover χρώματος γκρι να είναι σταθμευμένο σε κεντρικό στενό της πόλης. Αυτό που τους τραβάει την προσοχή είναι ότι το αυτοκίνητο, στο πίσω μέρος, φέρει δύο πινακίδες. Μία κεντρικά -ως είθισται- και μία πάνω αριστερά. Έτσι αποφασίζουν να το ελέγξουν. Τα όσα πρόκειται να επακολουθήσουν θα τους αφήσουν άφωνους…
Αρχικά ελέγχουν την πινακίδα του οχήματος και έκπληκτοι διαπιστώνουν πως αυτή δεν αντιστοιχεί στο γκρι Land Rover των 2.500 κυβικών που έχουν μπροστά τους, αλλά σε ένα… Rover χρώματος μπορντό 1.500 κυβικών. Παράλληλα, από τα στοιχεία προκύπτει πως, ενώ το Land Rover έχει ως καύσιμο κίνησης το πετρέλαιο και είναι δηλωμένο ως «Φορτηγό», το Rover -στο οποίο αντιστοιχεί η πινακίδα- κινείται με βενζίνη και είναι δηλωμένο ως «Επιβατικό».
Το ίδιο προκύπτει και από τη δεύτερη πινακίδα που είναι κολλημένη στο αυτοκίνητο στην πίσω αριστερή πλευρά. Και αυτή αντιστοιχεί στο περιβόητο μπορντό Rover και εμφανίζεται να έχει κατατεθεί στο Υπουργείο Μεταφορών το 2017. Οι αστυνομικοί είναι σίγουροι πια πως κάτι δεν πάει καλά.
Επόμενη κίνηση, λοιπόν, είναι να ελέγξουν τον αριθμό πλαισίου του οχήματος, ο οποίος είναι γραμμένος στο παρμπρίζ. Εκεί, λοιπόν, έρχεται η δεύτερη έκπληξη, καθώς, όπως προκύπτει από την έρευνα, ο αριθμός πλαισίου πράγματι αντιστοιχεί στο εν λόγω Land Rover, το οποίο όμως φαίνεται να έχει δηλωθεί ως κλεμμένο (!) από το 2010. Δηλαδή έχουν μπροστά τους ένα αυτοκίνητο το οποίο «φοράει» ψεύτικες πινακίδες και έχει κλαπεί από το 2010! Άμεσα ξεκινούν την αναζήτηση του ιδιοκτήτη, την αναζήτηση δηλαδή του ατόμου που εμφανίζεται ως ιδιοκτήτης του… μπορντό Rover, που ως διά μαγείας άλλαξε χρώμα και… μεγάλωσε, με αποτέλεσμα από Rover να μεταμορφωθεί σε… Land Rover.
Τελικά, εντοπίζουν τον ιδιοκτήτη και εκεί προκύπτει η μεγαλύτερη έκπληξη. Εμφανίζεται γνωστός δημοσιογράφος μαζί με τη σύζυγό του, επίσης δημοσιογράφο σε τηλεοπτικό κανάλι. Αρχικά ο δημοσιογράφος νομίζει ότι ο λόγος όχλησης από την αστυνομία είναι η στάθμευση του αυτοκινήτου και γι’ αυτό δικαιολογείται λέγοντας πως, συνήθως, το παρκάρει σε αυτό το σημείο. Όταν οι αστυνομικοί τον ενημερώνουν πως το αυτοκίνητο που έχει στην κατοχή του είναι κλεμμένο εδώ και 10 χρόνια (!), εκείνος κοντοστέκεται για λίγο διατηρώντας την ψυχραιμία του και τελικά ακολουθεί τους αστυνομικούς στο τμήμα.
Εκεί ο δημοσιογράφος ισχυρίζεται πως το εν λόγω όχημα το αγόρασε από δημοπρασία του ΟΔΔΥ. Μάλιστα από την ημερομηνία αγοράς που αναφέρει προκύπτει ότι αυτή πραγματοποιήθηκε τρεις μήνες μετά τη δήλωση κλοπής του πραγματικού ιδιοκτήτη.
Στο τμήμα καταφθάνει και ο πραγματικός ιδιοκτήτης γεμάτος χαρά, καθώς αδυνατεί να πιστέψει ότι επιτέλους εντόπισε το αυτοκίνητο που του είχαν κλέψει πριν από 10 χρόνια από μία μάντρα αυτοκινήτων στη Χαλκίδα.
Ενημερώνεται για την υπόθεση και, για άγνωστους λόγους, επιλέγει να επιφυλαχθεί και να μην καταθέσει μήνυση εναντίον του δημοσιογράφου για κατοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος. Έτσι ο δημοσιογράφος αφήνεται ελεύθερος.
Τα ερωτήματα
Τα ερωτήματα που προκύπτουν ωστόσο από την υπόθεση είναι σοβαρά. Αν ο ισχυρισμός του δημοσιογράφου ότι αγόρασε το αυτοκίνητο από τον ΟΔΔΥ (δεν έχει προσκομίσει σχετικό έγγραφο) είναι αληθής, τότε πρέπει άμεσα να γίνει έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί πώς μία δημόσια υπηρεσία, όπως η Διεύθυνση Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού, πούλησε ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι κλεμμένο και μάλιστα με πινακίδες που παραπέμπουν σε άλλο αυτοκίνητο, πολύ μικρότερου κυβισμού και με άλλο καύσιμο.
Παράλληλα και ο ίδιος ο δημοσιογράφος θα πρέπει να εξηγήσει πώς είναι δυνατόν να έχει στην κατοχή του εδώ και μία δεκαετία(!) ένα αυτοκίνητο το οποίο, ενώ είναι τζιπ και θηριώδες, στην άδεια κυκλοφορίας εμφανίζεται ως ένα… ταπεινό Rover των 1.500 κυβικών και μάλιστα διαφορετικού χρώματος. Δεν έτυχε ποτέ να κοιτάξει την άδεια που είχε στην κατοχή του; Αλλά, ακόμα και αν δεν την κοίταξε, δεν κατάλαβε τόσα χρόνια ότι τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνει αντιστοιχούν σε άλλο αυτοκίνητο, σαφώς μικρότερο από αυτό που οδηγεί;
Τέλος πώς είναι δυνατόν το Υπουργείο Μεταφορών να έχει εκδώσει ψευδή άδεια κυκλοφορίας για αυτοκίνητο που είναι δηλωμένο ως κλεμμένο;
πηγή πληροφοριών: .press-gr.com
Λιάπης Νο 2, του άλλου του χάρισαν το αυτοκίνητο, για το δημοσιογράφο το έκλεψαν και του το πούλησαν. Κοινός όμως παρανομαστής, οι πλαστές πινακίδες κυκλοφορίας. Τελικά, μόνο εγώ έχω καταθέσει πινακίδες Audi A6 2000cc και κυκλοφορώ με atos 15ετίας. Μάλλον, δεν είμαι τόσο πολύ έξυπνος, αυτοί όμως, ξεπέρασαν πολύ το IQ του μέσου έλληνα και επιπλέον είναι επώνυμοι.
Πολύ φοβάμαι ότι είναι μεγάλη κομπίνα στην μέση. Αγοράζει κάποιος ένα ρόβερ από τον οδδυ, το δίνει για ανταλλακτικά και βάζει τις πινακίδες στο κλεμμένο!!! Αν ο δημοσιογράφος το πήρε από μάνδρα παίζει και να μην ήξερε, αν το αγόρασε ο ίδιος από τον οδδυ… την έκατσε!
απο οδδυ, εχω την εντυπωση οτι μειωνεται ο φορολογισιμος κυβισμος αρα και τα τελη,αλλα δεν ξερω σε τι ποσοστο.αν ηταν και σαπακι,λογικα το εβαψε.ολα αυτα, αν οντως ειναι απο οδδυ.
Θα το περνούσε σε δημόσιο ΚΤΕΟ με κάποιο φακελάκι και όλα καλά .
Η διαφθορά στο δημόσιο είναι στο 99,9 % σε όλες τις υπηρεσίες .
Το συντομότερο αστείο, που διαβάσαμε σήμερα. Πόσα δημόσια ΚΤΕΟ, λειτουργούν ακόμα στην Χώρα ρε σύντεκνε;
Έχει μείνει στην ΠΑΣΟΚάρα ο σύντεκνος! Είναι σαν ΠΑΣΟΚ αιώνιο όταν λαμβάνεις επιδοτήσεις για 5000 στρέμματα γης και δεν έχεις ούτε ένα τετραγωνικό…
ΚΤΕΟ πως περναγε;;;;