Προσοχή στα ηλεκτρονικά καταστήματα – Νέες πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών

Κοινοποίηση:
ΑΠΑΤΗ

Με ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (ΕΕΚΕ) εφιστά την προσοχή στους καταναλωτές και γνωστοποιεί ότι εντόπισε νέες πρακτικές παραπλάνησης σε ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ όπως αναφέρει, έχει ήδη στείλει και σχετική επιστολή στην Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) και στη ΓΓ Εμπορίου, συνοδευόμενη από τα αντίστοιχα αποδεικτικά στοιχεία.

«Πληθώρα ηλεκτρονικών καταστημάτων χρησιμοποιεί ενόψει των εορτών νέες πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών παραβιάζοντας τη νομοθεσία. Μία από αυτές είναι η χρήση της προτεινόμενης λιανικής τιμής (Π.Λ.Τ.) σε ιστοσελίδες προμηθευτών χρησιμοποιώντας την παραπλανητικά ως αρχική τιμή και δημιουργώντας ψευδώς την αντίληψη ότι επρόκειτο για έκπτωση», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της ΕΕΚΕ.

Στη συνέχεια, η ΕΕΚΕ επισημαίνει, ζητώντας την προσοχή των καταναλωτών:

«Ενημερώνουμε το καταναλωτικό κοινό πως:

Οι έμποροι δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την προτεινόμενη λιανική τιμή ως τιμή αναφοράς για την ανακοίνωση μείωσης τιμής. Η τιμή αναφοράς είναι η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσαν κατά τη διάρκεια των προηγούμενων τριάντα (30) ημερών.

Περαιτέρω οι έμποροι μπορούν να κάνουν αναφορά στην προτεινόμενη λιανική τιμή στο πλαίσιο σύγκρισης τιμών, αλλά δεν μπορούν να δώσουν την εντύπωση ότι πρόκειται για μείωση τιμής, για παράδειγμα, τοποθετώντας την τιμή δίπλα ή κάτω από διαγραμμένη τιμή καταλόγου. Θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι δεν θα δημιουργείται σύγχυση μεταξύ της σύγκρισης τιμών και της μείωσης τιμής».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Να κατεβάσετε τις τιμές στα μαγαζιά Ούτε κουβέντα γιατί η καΣουλα θέλει να πουλάει τσάντες που τις στοιχηζουν 20€ στα 100€ επειδή πληρώνει νοίκι τηλέφωνο ρεύμα κοινόχρηστα
    Για online αγορές υπάρχουν εκπτωτικά κουπόνια συν ότι πάντα κανείς check στο καλάθι πριν ολοκληρώσεις την παραγγελια

Comments are closed.