Προώθηση και προβολή των ποιοτικών προϊόντων της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε Ελλάδα και Κύπρο, με «όχημα» τη δράση «Euphoria»

Κοινοποίηση:
w14-212957w21150147w03101705w27131649Frouta-720x400

Να αξιοποιήσουν τα εργαλεία που τους προσφέρονται ώστε να πετύχουν αύξηση της εξωστρέφειας και ενίσχυση του εισοδήματός τους, κάλεσε παραγωγούς και μεταποιητές του αγροδιατροφικού κλάδου ο πρόεδρος της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ), Κωνσταντίνος Κιλτίδης, στην πρώτη παρουσίαση της δράσης «Euphoria».


Στόχος της δράσης, επικεφαλής της οποίας είναι η Αγροδιατροφική Σύμπραξη Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, είναι η ενδυνάμωση της κατανάλωσης εμβληματικών προϊόντων με Ονομασία Προέλευσης και Γεωγραφική Ένδειξη (τυροκομικά ΠΟΠ, Οίνοι ΠΟΠ / ΠΓΕ, φρούτα ΠΟΠ) και του γιαουρτιού, στις αγορές των Ελλάδας και Κύπρου.
«Εμείς ως θεσμικός φορέας αναλαμβάνουμε την ευθύνη μας και κάνουμε αυτό που πρέπει», επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Κιλτίδης, προσθέτοντας ότι τα προγράμματα αυτά είναι συγχρηματοδοτούμενα σε ποσοστό 85% και τόνισε πως «απομένει μόνο ένα 15% ιδία συμμετοχή για τις εταιρείες που θα δώσουν το «παρών».
«Πλέον δεν υπάρχει το άλλοθι του δεν βρίσκω», σημείωσε ο ίδιος καλώντας τον κόσμο του αγροδιατροφικού κλάδου να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που του προσφέρονται στο «πιάτο», ώστε όπως διευκρίνισε, «να περπατήσουν το δρόμο που τους ανοίγεται και να επωφεληθούν στο μέγιστο δυνατό βαθμό».
Στην τοποθέτησή του στην αποψινή εναρκτήρια εκδήλωση της δράσης «Euphoria», o κ. Κιλτίδης αναφέρθηκε στα προγράμματα που διαπραγματεύεται η Αγροδιατροφική σύμπραξη για την περίοδο 2021-2025. Μεταξύ αυτών, συμπεριλαμβάνονται τα Experience_Eu, ύψους 900.000 ευρώ με αγορές-στόχους την Ιαπωνία, την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ και το System, προϋπολογισμού 1,4εκατ. ευρώ για την προώθηση ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων σε Γερμανία, Σουηδία και Ιταλία.
Παρουσιάζοντας τη δράση «Euphoria», ο υπεύθυνος του έργου, από πλευράς του εκτελεστικού οργανισμού της Οικονομοτεχνικής, Γιώργος Μίσκας, τόνισε ότι είναι προϋπολογισμού 257.000 ευρώ και θα ολοκληρωθεί τέλος Μαϊου 2022.
Σημείωσε ότι η δράση αφορά στην προώθηση και προβολή των προιόντων μέσω της τηλεόρασης, συμμετοχής σε εκθέσεις και διαφημίσεις στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μεταξύ των περιοχών που δύνανται να συμμετάσχουν στη δράση, ανέφερε αυτές της Γουμένισσας, της Νάουσας, Επανομής, Ημαθίας, Θεσσαλονίκης, Νέας Μεσημβρίας, Πέλλας, Πιερίας, Πλαγιές Πάϊκου και Βερτίσκου,της Χαλκιδικής και των Σερρών.
Η δράση «Euphoria», είπε, αποτελεί μια έκτακτη πρόσκληση από την ΕΕ λόγω της κρίσης που προέκυψε από την πανδημία του κορονοϊού, προκειμένου «να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα των προϊόντων ευρωπαϊκής ταυτότητας».
Τη χαρά και ικανοποίησή του που η Αγροδιατροφική Σύμπραξη συμμετέχει σε προγράμματα σαν αυτό της δράσης Euphoria, εξέφρασε από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της ΠΚΜ, Σωτήρης Μπάτος, λέγοντας «τέτοιες δράσεις και προγράμματα, αποτελούν ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία για την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων στον πρωτογενή τομέα». Ο κ. Μπάτος σημείωσε ότι η ΠΚΜ είναι η πιο δυναμική περιφέρεια στον αγροδιατροφικό κλάδο όλης της χώρας, με το 26% του ΑΕΠ της να αφορά τον πρωτογενή τομέα. Πρόσθεσε δε ότι «από τον αγροδιατροφικό κλάδο της ΠΚΜ παράγεται το 1/4 του αγροτικού ΑΕΠ της χώρας».

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: