Πρόστιμο σε ξενοδοχείο της Κεφαλονιάς μετά από καταγγελία τουρίστα για μη τήρηση των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό

Κοινοποίηση:
astynomia-αστυνομία-696x436

Άμεση ήταν η αντίδραση της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ και την Γενική Γραμματεία Εμπορίου κατόπιν καταγγελίας τουρίστα στις 12.08.2020 ο οποίος διέμενε με την οικογένειά του σε ξενοδοχείο της Κεφαλονιάς και υπέβαλε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της ΕΑΔ kataggelies@aead.gr καταγγελία που αφορούσε την απουσία μέτρων προστασίας της επιχείρησης από τον sars cov 2.

Ο καταγγέλλων ανέφερε χαρακτηριστικά ότι οι εργαζόμενοι δεν φορούσαν μάσκες, παρότρυναν τους πελάτες να πράττουν το ίδιο, δεν τηρούνταν οι οριζόμενες αποστάσεις ασφαλείας των τραπεζιών, καθώς επίσης πάνω από 25 άτομα βρίσκονταν ταυτοχρόνως στον ίδιο χώρο κατά τη διάρκεια του πρωινού. Χαρακτήρισε την επιχείρηση ως βόμβα ζητώντας την άμεση αντίδραση των Αρχών.

Κλιμάκιο της ΕΛ.ΑΣ διενήργησε επιτόπιο έλεγχο στην επιχείρηση την ημέρα υποβολής της καταγγελίας, διαπιστώνοντας τρεις (3) παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικής μάσκας από τους εργαζόμενους, στο εξωτερικό μπαρ και στην κουζίνα, επιβάλλοντας τα προβλεπόμενα πρόστιμα. Επιπροσθέτως διαπιστώθηκε παράβαση για στέρηση βιβλιαρίου υγείας σε εργαζόμενο και ακολούθησε η αυτόφωρη διαδικασία του εργαζομένου και του ιδιοκτήτη της επιχείρησης.

Οι έλεγχοι και η συνεργασία ΕΑΔ, ΕΛ.ΑΣ και Γεν. Γραμματείας Εμπορίου συνεχίζονται με στόχο τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας και την προάσπιση του υγιούς ανταγωνισμού.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: