Πως μετατράπηκε το χωριό των Αγίων Θεοφωτιστων Αποστόλων, εν μία νυκτί, σε χωριό της Αρχαίας Πέλλας;

Κοινοποίηση:
1

Για πολλοστή φορά αποδεικνύεται περίτρανα τοις πάσι αλγεινως, ότι η κατώτερη στο πνεύμα, Εθνική μας διαχρονική, ιστορική Ελληνική καταγωγή, της Αρχαιότητας, δια μέσω των αξεστων και βίαιων εν πολλοίς βωμών, των Δώδεκα Θεών του Ολύμπου, με επίκεντρο την Ακρόπολη του Παρθενώνα των Αθηνών, του 5 αιώνος πχ.

Εν συνεχεία και εν γένει της Παγανιστικής Ειδωλολατρίας, συν τοις άλλοις με τα αναρίθμητα πολλαπλά τους, παγανιστικά κατάλοιπα την σήμερον, βλέπε αυτές τις ημέρες, τα ανήθικα αντορθοδοξα, αντιπατερικα εν πολλοίς, κοσμικά καταναλωτικά, οικονομικά Καρναβάλια, των πολλαπλών γαστρονομιων. Ως εκ τούτου υπερτερεί σαφώς κατάφορα, έναντι της Ανώτερης Επιστήμης, όλων των Επιστημών, δια μέσω της Πατερικής Ορθόδοξης Θεολογίας, συμπλεοντας με την Πατροπαράδοτη Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη μας. Παράλληλα ως επιστέγασμα όλων των παραπάνω, επιβραβεύεται δια μέσω των Αγίων 9 Θεοφωτιστων, Οικουμενικών Δογματικών Συνόδων.

Ως εκ τούτου, από το 325μχ η Πρώτη που διεξήχθη, στην Νίκαια της Βιθυνίας, με τον Γενναρχη της Οικουμενικής Ρωμιοσύνης, τον Μέγα Κωνσταντίνο και τον Στύλο της Ορθοδοξίας μας, τον μόλις 25χρονο Διάκο, τον Μέγα Αθανάσιο, έως το 1351μχ, στην Κωνσταντινούπολη και Νέα Ρώμη, δια μέσω του Κορυφαίου Θεολόγου, του Αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, με την ένατη, την τελευταία.

Επιπροσθέτως ελκοντας την πνευματική καταγωγή μας, από τους κόλπους του Οικουμενικού Πατριαρχείου μας, της Κωνσταντινουπόλεως και Νέας Ρώμης, του Κωνσταντίνου την Πόλη, την Νέα Ρώμη, δια μέσω της Οικουμενικής Ρωμιοσύνης. Εις το δια ταύτα, της έμπρακτης χειροπιαστης ουσίας, των λύσεων, δια των προτάσεων και όχι των στείρων και άγονων εντυπώσεων τοις πάσι, ώστε να αναρριχηθουμε στο πιο επικερδές και ασφαλές επάγγελμα του μέλλοντος, που θεωρείται ξεκάθαρα της Πολιτικής, δια μέσω του ιδιοτελεστατου δούνε και λαβείν, του Θεαθηναι ως γνωστόν, των πολυποίκιλων δημοσίων σχέσεων.

Εν ολίγοις το χωριό της παρακείμενης Πέλλας, μέχρι να ανακαλύψουν οι αρχαιολόγοι, την γενέτειρα του Ανακτόρου, του Έλληνα Μακεδόνα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Πατέρα του, του Φιλίππου. Εν γένει της αρχαιότητας, αρχές του 1950, το Ονόμαζαν ως το χωριό των Αγίων Πρώτο κορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου ή αλλιώς στον τοπική προφορά ως Αποστολαρη, δια μέσω της ευρύτερης περιοχής μας. Επιπροσθέτως των εν εν συνόλω, 500 ολόκληρων χρόνων, από το 1423-1430 στους βλασφημους, εκ δυτικής αιρετικής Εσπερίας, Φράγκους του Πάπα και μετέπειτα από 1430-1912, δια μέσω της τυραννικής απάνθρωπης, βάρβαρης Μουσουλμανικής σκλαβιάς επίσημης. Αφενός μεν, αλλά και ανεπίσημης, από το 1870, δια μέσω της Κομιτατζιδικης Βουλγαρικής Εξαρχίας.

Αφετέρου δε, διότι αποκόπηκαν από το πατροπαράδοτο σεβας του δόγματος, δια μέσω του Οικουμενικού Πατριαρχείου μας, της Κωνσταντινουπόλεως και Νέας Ρώμης. Εκ νέου όπως άλλωστε μας το περιγράφει ανάγλυφα και η κορυφαία συγγραφέας, του Μακεδονικού Αγώνος 1870-1908, της εν λόγω χρονικής περιόδου που αναφερόμαστε, η πασίγνωστη Πηνελόπη Δέλτα, στο Μυθιστόρημα της, τα Μυστικά του Βάλτου.

Συν τοις άλλοις, καθώς αναφέρεται στην ευρύτερη τοπική περιοχή μας, πέριξ της σήμερον, αποξηραμένης λίμνης, των Γιαννιτσών, εν ετη 1936. Εν τω μεταξύ μετέπειτα, μόλις ανακαλύφθηκαν, δια μέσω των Αρχαιολόγων, αρχές του 1950, τα αρχαία του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Πατέρα του, του Φιλίππου, δια μέσω της γενέτειρας του, του Ανακτόρου του εν πολλοίς. Υπενθύμιση ότι ακόμη και την σήμερον, 70 ολόκληρα συναπτά χρόνια των ετών, δεν είναι επισκεψιμος ο εν γένει χώρος, για το ευρύ κοινό, απεναντίας παρά το Ανάκτορο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, βρίσκεται σκεπασμένο απόμακρα, με αποκρουστικές απρόσιτες λαμαρίνες.

Εκ νέου όταν επισκέφθηκε το τοπικό μας, παρακείμενο χωριό, των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, το Βασιλικό ζεύγος των Γλυξμπουργκ, από την απόμακρη Κρατική κατεστημένη, Καθεστωτική πολιτεία των Αθηνών, των Βασιλέων Παύλου και Φρειδερίκης το 1952, ώστε να τα χρηματοδοτήσει κι όλας, τρόπον τινά. Εν προκειμένω με ότι αυτό συνεπάγεται, για την τοπική περαιτέρω ανάπτυξη, της υπέρβασης δια την ευρύτερη περιοχή, άλλαξαν κατευθείαν Όνομα, και μετονομάστηκε ως Αρχαία Πέλλα. Παράλληλα εγκαινίασαν και το Δεύτερο Δημοτικό Σχολείο, της γενέτειρας μου των Κουφαλιων, ενώ οι συγχωριανοί μας Κουφαλιωτες, τους παραχώρησαν για να καθήσουν και μία άνετη απολαυστική πολυθρόνα.

Δηλαδή απομακρυναμε στην απλή καθομιλουμένη, το Άγιο Θεοφωτιστο Ευαγγέλιο, καθώς μας το κήρυξαν και εν γένει μας το μεταλλαμπαδευσαν, εμφυσωντας μας, οι Κορυφαίοι Άγιοι Θεοφωτιστοι Απόστολοι, ο Άγιος Παύλος και Άγιος Πέτρος, το Στόμα του Μεσσία, του Θεανθρώπου Σταυρωθέντα και Ανασταντα, Αναληψαντα Ιησού Χριστού, του Δεύτερου Προσώπου της Αγίας και Αδιαιρέτου Ομοουσίου Τριάδος της απανταχού Οικουμενης, δια μέσω της Ορθόδοξης Χριστιανικής Πίστεως. Ως εκ τούτου που έσωσε την απανταχού Οικουμένη, δια μέσω των δύο αμφοτέρων Θεοφωτιστων, Αγίων Κορυφαίων Αποστόλων, Πέτρου και Παύλου και προβάλαμε ξανά την Αρχαιότητα, των Δώδεκα Θεών του Ολύμπου, των απνευματιστων ειδώλων, δια των βίαιων βωμών.

Συν τοις άλλοις, του δικού μας, του Έλληνα Μακεδόνα στρατηλάτη, του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Πατέρα του, του Φιλίππου. Καθώς προσπαθούσε να ενώσει, όλες τις διαιρετικες, Ελληνικές Πόλεις Κράτη, των βασιλείων του 3 αιώνα πχ, με την περίφημη μάχη της Χαιρώνειας, στην πεδιάδα της Θήβας, ώστε να εκστρατεύσει έναντι των Περσών του Δαρείου.

Επιπροσθέτως η Τοπική Εκκλησία του χωριού της Πέλλας, ανεγερθεί το 1867 και είναι αφιερωμένη, προς τιμήν, των Δύο Κορυφαίων Πρώτο Αποστόλων, των Αγίων Πέτρου και Παύλου. Επειδή και οι δύο αμφότεροι, δια μέσω του Αγίου Θεοφωτιστου Ευαγγελίου, της Βίβλου. Εν γένει των Πράξεών των Αποστόλων, πέρασαν από την ευρύτερη περιοχή μας, όταν κήρυξαν το Άγιο Θεοφωτιστο Ευαγγέλιο του Θεανθρώπου Σταυρωθέντα και Ανασταντα Αναληψαντα Ιησού Χριστού μας, πρώτα στην Θεσσαλονίκη το 49μχ και μετέπειτα με κατεύθυνση προορισμού τους, πάντοτε με τα πόδια, στο διάβα τους, για την Βέροια Ημαθίας.

Επομένως δεν μπορεί, δεν το δέχεται η Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη μας, αφενός μεν, ότι ο δικός μας στο Έθνος, αλλά αφετέρου δε, όχι στην Οικουμενική Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη, που έσωσε την απανταχού Οικουμένη, ο Έλληνας Μακεδόνας Στρατηλάτης, ο Μέγας Αλέξανδρος, μαζί με τον Πατέρα του, τον Φίλιππο. Συν τοις άλλοις, ο δάσκαλος του, ο φιλόσοφος ο Αριστοτέλης, από τα Στάγειρα της Χαλκιδικής, με τόπο διδασκαλία του, στην Μίεζα του Νόμου Ημαθίας. Εν τούτοις να θεωρούνται ανώτεροι στο πνεύμα, λόγω του Αρχαίου Εθνικού Ελληνικού φιλοσοφικού κόσμου, των δώδεκα Θεών του Ολύμπου, δια μέσω της Παγανιστικής Ειδωλολατρίας, από τους Κορυφαίους Αποστόλους των Εθνών, δια μέσω των Αγίων Πέτρου και Παύλου.

Εν κατακλείδι και για αυτό προτείνουμε ξεκάθαρα, εάν θέλουμε να ενώσουμε κάποτε διαχρονικά, έστω και παρά πολύ ετεροχρονισμένα, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ, την κατώτερη στο πνεύμα, αρχαία οικονομική κοσμικοτητα, των Δώδεκα Θεών του Ολύμπου, δια μέσω των ειδώλων, με την ανώτερη στο πνεύμα, Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη, των Αγίων Θεοφωτιστων Αποστόλων το Κήρυγμα.

Ως εκ τούτου, φτάνοντας στο σημερινό διηνεκές, με την στοιχειώδη ήπια μετριοπάθεια, κινούμενοι ως μία γέφυρα ενότητας και επικοινωνίας, του Αρχαίου παγανιστικου ειδωλολατρικού, Ελληνικού Φιλοσοφικού Κόσμου, με τον Ορθόδοξο Χριστιανικό, δια μέσω της Πατερικής Ορθόδοξης Θεολογίας μας. Εν τω μεταξύ θα πρέπει κάποτε, το χωριό της παρακείμενης Αρχαίας Πέλλας, όπως επίσης και γενικότερα όλου του Ενιαίου Δήμου Πέλλας, με έδρα την Πόλη των Γιαννιτσών, αλλά και ολόκληρος ο Νόμος Πέλλης, να μετονομαστεί, από εδώ και στο εξής, όπως τον Ονόμαζαν, πριν ανακαλύψουν τα Αρχαία, αρχές του 1950 ως Νομος-Δημος-Χωριο Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου-Πελλας. Εν τέλει και η Κεντρική βιτρίνα της Θεσσαλονίκης, δια μέσω της Πλατείας Αριστοτέλους, να μετονομαστεί ως Αποστόλου των Εθνών, Αγίου Παύλου, ο ιδρυτής της Εκκλησίας της Θεσσαλονίκης, όπως επίσης και ο Διεθνές Αερολιμένας της Θεσσαλονίκης, ως Αποστόλου των Εθνών Αγίου Παύλου-Μακεδονια.

Εκ νέου απόρροια, όλης αυτής της Εθνικής νεοπαγανιστικης, ειδωλολατρικής εμμονής των καταλοίπων, δια της κοσμικής φιλοσοφίας και εν γένει της θεωρίας, αρχαιομανιας ως είθισται, με το εν λόγω απνευματιστο πνεύμα, φαίνεται ξεκάθαρα άλλωστε αυτό και δια γυμνού οφθαλμού. Ως εκ τούτου ότι στο χωριό της Αρχαίας Πέλλας, όταν ξεκινάει δια της αφετηρίας της διαδρομής, της εκκίνησης ο Μαραθώνιος, προς τιμήν του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Εν αντιθέσει και όχι προς τιμήν του Μέγιστου των Αποστόλων, του Αγίου Παύλου, από το Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Πέλλα, με προορισμό το Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Θεσσαλονίκη. Εν συνεχεία την δάδα του συμβολικού φωτός, οι επικεφαλείς αθλητές, δεν την ανάβουν, από την Εκκλησία του τοπικού χωριού.

Καθώς είναι αφιερωμένη προς τιμήν, των Δύο Κορυφαίων Πρώτο Αποστόλων των Εθνών, των Αγίων Πέτρου και Παύλου, δια μέσω του αναμμένου καντιλιου, της Αγίας Τράπεζας, δια της ευλογίας του Τοπικού Ιερέως. Απεναντίας αλλά την ανάβουν, από το χώρο που βρίσκονται τα αρχαία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δια μέσω των κτιστών ακτίνων του ήλιου. Άρα ξανά πέσαμε και πάλι, θέλοντας και μη, στα είδωλα, του Αρχαίου Φιλοσοφικού, Εθνικού Ελληνικού κόσμου, των δώδεκα Θεών του Ολύμπου, των βωμών εν πολλοίς.

Αφενός μεν, διότι μεταλαμπαδευουν κτιστό φως του ήλιου, θεοποιωντας σαφώς υπέρμετρα, τις ακτίνες του ήλιου. Ενθυμιζοντας μας προφανώς, το για ποιον λόγο, ο Μέγας Θεοδόσιος, κατήργησε το 380μχ τους αρχαίους ειδωλολατρικούς Ολυμπιακούς αγώνες και τους ξαναμετεφεραν, οι αιρετικοί εκ δυτικής αιρετικής Εσπερίας Φράγκοι, το 1896, στην Αθήνα, στο Καλλιμάρμαρο στάδιο, δια μέσω της Αρχαίας Ολυμπίας. Αφετέρου δε, ενώ το Μόνο Άκτιστο Φώς που Τιμούμε και εν γένει μεταλαμπαδευουμε εμείς, οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, της ανατολικής Εκκλησίας του Χριστού, δια μέσω του Οικουμενικού Πατριαρχείου μας, της Κωνσταντινουπόλεως και Νέας Ρώμης, της Οικουμενικής Ρωμιοσύνης. Εν ολίγοις είναι το Άγιο Φως, που εκπορεύεται από το Μεγαλύτερο προσκύνημα της απανταχού Οικουμενης, που θεωρείται ο Άγιος Ναός της Αναστάσεως του Κυρίου μας, στα Θεοβαδιστα Ιεροσόλυμα, δια μέσω του Παναγίου Τάφου, του Θεανθρώπου Σταυρωθέντα και Ανασταντα, Αναληψαντα Ιησού Χριστού, το Μεγάλο Σάββατο της Αναστάσεως.

Υστερόγραφο και φυσικά το Μεγάλο μας, Όραμα του Ονείρου, θεωρείται ένα και μοναδικό, δια μέσω της εύλογης ανάπτυξης, δια της προόδου της υπέρβασης, καθώς θα προκύψει θέλοντας και μη. Εν ταύτα στο να καταφέρουμε να πραγματοποιηθεί κάποτε επιτέλους, όπως άλλωστε συμβαίνει εναργως, σε όλα τα σοβαρά Δυτικά, δημοκρατικά Ευρωπαϊκά Κράτη, της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, έστω και παρά πολύ ετεροχρονισμένα, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ. Εκ νέου ένα σοβαρό αξιοπρεπές, ισότιμο δημοκρατικό, αξιοκρατικό Δημοψήφισμα. Εν ολίγοις δίπλα από το Όνομα της λέξεως Ελλάδα, που μας το παραχώρησαν οι δήθεν Χριστιανικοί Σύμμαχοί μας, των εγγυητριων Δυνάμεων, των Άγγλων και των Γάλλων, στην Συνθήκη του Λονδίνου του 1830.

Ως εκ τούτου που σημαίνει στην απλή καθομιλουμένη, μόνο αρχαιότητα, πέριξ της ασφυκτικά κινούμενης, συντηρητικής Ακροπόλεως των Αθηνών. Αφενός μεν, στο ψευτορωμαιικο, κατά τον Μέγιστο φωτιστή του Γένους μας, τον Άγιο Πατρό Κοσμά τον Αιτωλό 1714-1779, όταν μας κανοναρχουσε Θεόπνευστα Αγιοπατερικα. Αφετέρου δε, ότι δεν θα έρθει το πολυπόθητο ποθούμενο της λευτεριάς, δεν θα έρθει το Ρωμαίικο, δηλαδή ένα Ορθόδοξο Χριστιανικό Κράτος, του Κωνσταντίνου την Πόλη, την Νέα Ρώμη, δια μέσω του Οικουμενικού Πατριαρχείου μας της Κωνσταντινουπόλεως και Νέας Ρώμης.

Εν αντιθέσει αλλά το Ψευτορωμαιικο, δηλαδή το αρχαίο ελληνικό, με έδρα επικεντρου, όχι την Μεγαλύτερη Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία της Οικουμένης, την Αγιά Σοφιά μας, με έδρα του Κωνσταντίνου την Πόλη, την Νέα Ρώμη, δια μέσω του Οικουμενικού Πατριαρχείου μας της Κωνσταντινουπόλεως και Νέας Ρώμης, της Οικουμενικής Ρωμιοσύνης, αλλά την Ακρόπολη των Αθηνών, δια μέσω της Συνθήκης του Λονδίνου το 1830, των μετέπειτα Βαυαρών του Όθωνα 1833-1862. Εν προκειμένω με το Αγγλικό Κόμμα, του Αλέξανδρου Μαυροκορδάτου και του Γαλλικού του Ιωάννη Κωλέττη, στερώντας την ζωή του Πρώτου Ρωμιού Ορθοδόξου Χριστιανού Κυβερνήτη μας, του Ιωάννη Καποδίστρια. Συν τοις άλλοις, ενώ θα προσκυνά επιλεκτικά μονομερώς, αμετροεπως φανατικως, τον βλάσφημο Λατίνο αιρετικό ποντίφικα Πάπα, με τις υποτιθέμενες χριστιανικές εγγυήτριες συμμαχικές ευρωπαϊκές δυνάμεις, των δήθεν φιλοσόφων, δια μέσω της Ελληνικής αρχαιότητας Φιλελλήνων.

Εν συνεχεία ο Άγιος Πατρό Κοσμάς ο Αιτωλός, μας κανοναρχουσε Θεόπνευστα Αγιοπατερικα, τον Πάπα να καταρασθε, επειδή το κακό θα έρθει από τους υποτιθέμενους μορφωμένους, διότι τα Αθεα γράμματα υφαίνουν τα σαβάνα του γένους μας. Αυτό είναι το όραμα μας, δίπλα από το Όνομα Ελλάδα, να προσθέσουμε και δύο ακόμη λέξεις, των Ονομάτων που ανέκαθεν διαχρονικά, πατροπαράδοτα μας συνόδευαν, φτάνοντας μέχρι το σημερινό διηνεκές. Επισήμανση, ως Ελλάδα Οικουμενική ΡΩΜΙΟΣΎΝΗ, δηλαδή μία Παγκόσμια Ορθοδοξία, της Ρωμιοσύνης, που να ξεκινά από την παλιά αρχαία Ελλάδα. Διότι αυτή δια μέσω των Εβραίων Αρχιερέων Σιωνιστών, Ανάν και Καϊάφα σταύρωσε το ακακο αρνιο, τον Μεσσία του Κόσμου, τον Θεάνθρωπο Σταυρωθέντα και Ανασταντα, Αναληψαντα Ιησού Χριστού, δια μέσω του Λατίνου Εθνικού, αρχαίου Ρωμαίου, της Ελληνικής Παιδείας, του αιμοσταγούς αδιάφορου, καθεστωτικού κατεστημένου, ειδωλολάτρη Πόντιου Πιλάτου.

Εκ μέρους του ΕΝΘΕΟΥ ΚΊΝΗΜΑΤΟΣ της Ρωμιοσύνης του Δήμου Χαλκηδόνας, Ελλάδα Οικουμενική ΡΩΜΙΟΣΎΝΗ, ως Δήμος Αγίων και Δήμος Ηρώων, Δήμος για όλους, πάμε για την Νέα Ρώμη, του Κωνσταντίνου την Πόλη, ακολουθώντας τα βήματα της χαμένης και συνάμα ξεχασμένης Πατροπαράδοτης ΡΩΜΙΟΣΎΝΗΣ, μέσω του Μαρμαρωμένου Βασιλιά, του Αγίου Ιωάννου Βατάτζη του Ελεήμονος Δούκα Γ 1193-1254 από το blog μας tamystikatoubaltou.blogspot.com.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: