Στα κείμενα της Αγίας Γραφής παρουσιάζονται ένδεκα εμφανίσεις του Αναστάντος Χριστού, από τις οποίες οι δέκα έγιναν στο διάστημα μεταξύ της Αναστάσεως και της Αναλήψεως και μία μετά την Πεντηκοστή.
Μερικές από αυτές περιγράφονται αναλυτικά και άλλες απλώς απαριθμούνται. Καί, βέβαια, πρέπει να πούμε ότι δεν περιγράφονται όλες από τους ίδιους Ευαγγελιστάς, δηλαδή δεν αναφέρονται και οι ένδεκα σε κάθε ένα ξεχωριστό Ευαγγέλιο, αλλά μερικές μνημονεύονται από τον έναν Ευαγγελιστή και μερικές από τον άλλο.
Προφανώς υπήρξαν και άλλες εμφανίσεις του Αναστάντος Χριστού. Είναι χαρακτηριστικός ο λόγος του Ευαγγελιστού Λουκά στις Πράξεις των Αποστόλων: «οίς και παρέστησεν εαυτόν ζώντα μετά το παθείν αυτόν εν πολλοίς τεκμηρίοις, δι’ ημερών τεσσαράκοντα οπτανόμενος αυτοίς και λέγων τα περί της βασιλείας του Θεού» (Πράξ. α’, 3). Είναι φυσικό αυτό να γινόταν γιατί, αφ’ ενός μεν ήθελε να τους παρηγορήση, αφ’ ετέρου δε να τους προετοιμάση για την Ανάληψή Του, αλλά και την έλευση του Παναγίου Πνεύματος.
Οι ένδεκα εμφανίσεις του Αναστάντος Χριστού είναι οι ακόλουθες:
1. Στον Σίμωνα Πέτρο (Α’ Κορ. ιε’, 5, Λουκ. κδ’, 35).
2. Στην Μαρία την Μαγδαληνή (Μάρκ. ιστ’, 9-11, Ιω. κ’, 11-18).
3. Στις Μυροφόρες γυναίκες (Ματθ. κη’, 9-10).
4. Στους δύο Μαθητάς που πορεύονταν προς Εμμαούς (Μάρκ. ιστ’, 12-13, Λουκ. κδ’, 13-15).
5. Στους δέκα Αποστόλους, όταν απουσίαζε ο Θωμάς (Μάρκ. ιστ’, 14, Λουκ. κδ’, 36-43, Ιω. κ’, 19-25).
6. Στους ένδεκα Μαθητάς, παρόντος και του Θωμά (Ιω. κ’, 26-29).
7. Στους επτά Αποστόλους στην λίμνη της Τιβεριάδος (Ιω. κα’, 1-23).
8. Στους ένδεκα στην Γαλιλαία (Ματθ. κη’, 16).
9. Στους Αποστόλους στην Βηθανία, όταν αναλήφθηκε (Μάρκ. ιστ’, 19-20, Λουκ. κδ’, 50, Πράξ. α’, 6-11, Α’ Κορ. ιε’, 7).
10. Στον αδελφόθεο Ιάκωβο (Α’ Κορ. ιε’, 7).
11. Στον Απόστολο Παύλο (Α’ Κορ. ιε’, 8-9).
Οι εμφανίσεις αυτές του Αναστάντος Χριστού αναφέρονται μέσα στην Καινή Διαθήκη. Ωστόσο, υπάρχουν και άλλοι πολλοί άγιοι που αξιώθηκαν της θεωρίας του Αναστάντος Χριστού. Άλλωστε, η Ορθόδοξη Εκκλησία, που είναι το αναστημένο Σώμα του Χριστού, προσφέρει την εμπειρία της Αναστάσεως. Ο άγιος Συμεών ο νέος Θεολόγος, αναφερόμενος στην προσευχή «ανάστασιν Χριστού θεασάμενοι προσκυνήσωμεν άγιον, Κύριον, Ιησούν, τον μόνον αναμάρτητον», διδάσκει ότι δεν αναφερόμαστε στην Ανάσταση που είδαν οι Μαθητές, δηλαδή δεν πρόκειται μόνο για μια ιστορική αναφορά, αλλά για την Ανάσταση ή μάλλον τον Αναστάντα Χριστό που τον βλέπουμε μέσα στην Εκκλησία. Δεν λέμε «ανάστασιν Χριστού πιστευσάμενοι», αλλά «θεασάμενοι». Βέβαια, υπάρχουν πολλοί που πιστεύουν στην Ανάσταση, αλλά υπάρχουν και άλλοι, έστω και ολίγοι, που βλέπουν και κάθε ώρα τον Αναστάντα Χριστό λαμπροφορούντα, και απαστράπτοντα «τάς της αφθαρσίας και Θεότητος αστραπάς». Γιατί, πραγματικά, η Ανάσταση του Χριστού «η ημετέρα υπάρχει ανάστασις, των κάτω κειμένων». Έτσι, άλλοι είναι μάρτυρες της Αναστάσεως του Χριστού «εξ ακοής» και άλλοι μάρτυρες «από θέας». Οι τελευταίοι είναι οι κατ’ εξοχήν μάρτυρες της Αναστάσεως του Χριστού.
Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος
ΠΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΡΕ ΖΟΥΡΝΑ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΒΡΕ ΚΟΠΡΙΑ ΑΧΩΝΕΥΤΗ ΑΠΟ ΚΟΥΝΑΒΙ ΑΡΡΩΣΤΟ ΜΕ ΕΝΤΕΡΙΚΑ
ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΑ ΣΥΚΩΤΙΑ
ΣΥΜΒΟΥΛΗ
ΣΗΚΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΠΛΥΣΟΥ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑ ΒΡΕΣ ΚΑΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑΤΙ σε ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΕ=ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΕ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ
Με την ιδιότητα του κτηνιάτρου, σε συνιστώ ένα χλιαρό
ντουσάκι κάθε βράδυ πριν πας για νανάκια, και μια
χλάπατις για στανιάρισμα.
Προς τους αγαπητούς υβριστές μου.
.
Το ξέρω ότι οι ύβρεις σας εναντίον μου, είναι για να γίνετε αρεστοί στον θεό σας,
αλλά ρε προσκυνημένα ελληνόπουλα, μα τι διάλα θεός είναι ετούτος που αρέσκεται
στις ύβρεις και να βασανίζει αιωνεια τους αμαρτήσαντες ανθρώπους στην κόλαση?
.
Για μένα, θεός μου είναι η συνηδηση μου που την κρατώ άσπιλη,
αυτός ο θεός που εσείς προσκυνατε, είναι για τον μπούτσο, με το μπαρντόν!
Είσαι βλαμμένο εκ γενετής η έγινες στην πορεία ανόητε Εθνικε; Παραπάνω γράφεις τη γενεαλογία του Ιησού και πιο κάτω αναφέρεις ότι δεν ήταν υπαρκτό πρόσωπο Χαχαχα πόσο βλάκας είσαι; Αν είχες κάνει τον κόπο να διαβάσεις Ιώσηπο, Τάκιτο θα έβλεπες ότι αναφέρονται στον Ιησού ως ιστορικό πρόσωπο. Επίσης οι ιστορικοί εκείνης της εποχής δεν είχαν κανένα λόγο να γράψουν για έναν άνθρωπο που δεν είχε πολιτικό η στρατιωτικό αξιωμα. Είσαι και αμόρφωτος και έχεις άποψη για όλα κλασσική περίπτωση ηλίθιου ξερολα.
Τι έγινε κατώτερε Εθνικε χάσαμε την ψυχραιμία μας και αρχίσαμε τα βρισιδια. Κηφήνα της κοινωνίας ούτε για κοπριά δεν κάνεις.
Τρικαλινός είπαμε, όχι ιουδαίος και η μάνα του
η παρθένα ντε (από το δεξί αφτί) από το άγιο όρος!
Έπρεπε να πιστούν ότι αναστήθηκε χωρίς να αιωρείται καμμια αμφιβολία,για αρχίσουν ορεξατοι το κήρυγμα σε όλα τα έθνη.
paoki μαστουρα είσαι?
πως γινεται ο εβραιος να εμφανιστει μονο στους εβραιους ε φυσικα κ λεω εγω γιατι δε εμφανιστηλε στον ποντιο ρωμαιο στον κοσμο που ντεμεκ τον ακουλουθουσε ετσι λεω μια σκεψη κανω ισως γινοταν.πιο.πιστευτο το στορυ τι λετε εσεις φτανει που εμφανιστηκε στην.ομαδα του ?
ο Χριστός Εβραίος ? πρέπει ΝΑ μελετάς οχι ΕΛΛΗΝΙΚΑ αλλά άλλες γλώσσες.
Από τα Τρίκαλα ήταν!
Πᾶσαι οὖν αἱ γενεαὶ ἀπὸ ᾿Αβραάμ ἕως Δαυῒδ γενεαὶ δεκατέσσαρες
1 ΑΒΡΑΑΜ
2 ΙΣΑΑΚ
3 ΙΑΚΩΒ
4 ΙΟΥΔΑΣ
5 ΦΑΡΕΣ
6 ΕΣΡΩΜ
7 ΑΡΑΜ
8 ΑΜΙΝΑΔΑΒ
9 ΝΑΑΣΩΝ
10 ΣΑΛΜΩΝ
11 ΒΟΟΖ
12 ΩΒΗΔ
13 ΙΕΣΣΑΙ
14 ΔΑΥΪΔ
«καὶ ἀπὸ Δαυῒδ ἕως τῆς μετοικεσίας Βαβυλῶνος γενεαὶ δεκατέσσαρες»
1 ΔΑΥΪΔ
2 ΣΟΛΟΜΩΝ
3 ΡΟΒΟΑΜ
4 ΑΒΙΑ
5 ΑΣΑ
6 ΙΩΣΑΦΑΤ
7ΙΩΡΑΜ
8 ΟΖΙΑΣ
9 ΙΩΑΘΑΜ
10 ΑΧΑΖ
11 ΕΖΕΚΙΑΣ
12 ΜΑΝΑΣΣΗΣ
13 ΑΜΩΝ
14 ΙΩΣΙΑΣ
«ἀπὸ τῆς μετοικεσίας Βαβυλῶνος ἕως τοῦ Χριστοῦ γενεαὶ δεκατέσσαρες»
1 ΙΕΧΟΝΙΑΣ
2 ΣΑΛΑΘΙΗΛ
3 ΖΟΡΟΒΑΒΕΛ
4 ΑΒΙΟΥΔ
5 ΕΛΙΑΚΕΙΜ
6 ΑΖΩΡ
7 ΣΑΔΩΚ
8 ΑΧΕΙΜ
9 ΕΛΙΟΥΔ
10 ΕΛΕΑΖΑΡ
11 ΜΑΤΘΑΝ
12 ΙΑΚΩΒ
13 ΙΩΣΗΦ
14 ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
.
Και μην ακούσω κανέναν να λέει για Ηράκλειτο, Πυθαγόρα, Ευκλείδη,
Δημόκριτο, ή για Μέγα Αλέξανδρο και Περικλή, γιατί θα τον αφορίσω
όπως αφόρισε η Εκκλησία την επανάσταση του 21 !
Είδες πόσο βλάκας είσαι; Με αυτά που γράφεις απέδειξες μόνος σου ότι ο Ιησούς Χριστός είναι υπαρκτό πρόσωπο. Πάρε φορα να μας αφορίσεις ρωτοπιπέριθρα αφου πρώτα γλωτοδεψεις τα μεζεα του Διός σου. Ηράκλειτος, Παρμενίδης, Ξενοφανης ειχαν απορίψει τους Ολύμπιους που πιστεύεις ως κατασκευάσματα του Όμηρου και αναζητούσαν την αιτία της δημιουργίας του κόσμου σε μια αρχή δηλαδή στο ένα Θεό. Σταμάτα λοιπόν να ξεφτιλίζεσαι.
σηκω απο τον καναπε ΑΠΛΥΤΕ ΜΟΥΛΕ ΕΛΛΑΝΑ ΕΞ ΑΝΑΤΟΛΩΝ ΑΠΟΓΟΝΕ ΛΑΘΡΟΠΗΘΙΚΩΝ
Πάντως, όπως θυμάσαι απο παλιά,
τον κουβά με τον γράσο τον έχω φυλάξει.
Χαιρετισμούς στην οικογένεια σου.
Φοβερό επιχείρημα αλλά αν είχες διαβάσει το Ευαγγέλιο ανόητε εθνικέ θα γνώριζες ότι εμφανίσθηκε και στον Παύλο που ήταν φοβερός διώκτης του αλλά και σε πολλούς μέσα στα Ιεροσόλυμα ιουδαίους και μη μετά την Ανάσταση του. Σταμάτα να ξεφτιλίζεσαι.
Τα επιχειρήματα σας, με φτιάξανε ρε! Χα..χα..χα..
Εμφανίσθη εδώ, εκεί και παραπέρα, αλλά, ΚΑΝΈΝΑΣ
άνθρωπος ΔΕΝ τον είδε, παραμόνο οι δικοί του!
.
Κανένας ιστορικός ΔΕΝ γράφει ΤΊΠΟΤΑ για κανέναν χριστό,
δεν υπάρχει όχι απόδειξη, αλλά ούτε η παραμικρή ένδειξη.
Άιντε στουρνάρια βάλτε το μυαλό σας σε εγρήγορση,
αναρωτηθείτε, ερευνήστε, ότι ξέρουμε για αυτό το
παραμύθι, είναι ότι μας είπαν οι ευαγγελιστές!