Από ανακοπή «έσβησε» το πρωί του Σαββάτου (25/5) η σύζυγος του γνωστού αθλητικογράφου, Μανώλη Μαυρομμάτη που νοσηλευόταν εδώ και περίπου 4 μήνες μετά την πυρκαγιά που ξέσπασε στο διαμέρισμά τους στο Κολωνάκι.
Η άτυχη γυναίκα είχε βγει πρόσφατα (στις 23 Μαΐου) από τη ΜΕΘ και νοσηλευόταν στη μονάδα εγκαυμάτων.
Η Ρένα Βενιέρη – Μαυρομμάτη γεννήθηκε στην Άρτα στις 20 Ιουνίου 1943.
Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη το 1965.
Στη συνέχεια, ο δάσκαλός της, Κώστας Μιχαηλίδης, την ενέταξε στον θίασο της Αρχαίας Τραγωδίας, ως μία από τις κορυφαίες του Χορού, στην «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» και την «Λυσσιστράτη» σε περιοδία στην Νότιο Αφρική και στα Αρχαία θέατρα της Ελλάδας και της Κύπρου.
Ως επαγγελματίας ηθοποιός, πρωτοέπαιξε στον θίασο της Άννας Συνοδινού στις «Εκκλησιάζουσες» του Αριστοφάνη, στο θέατρο Λυκαβηττού, σε σκηνοθεσία Μίνου Βολονάκη.
Στη συνέχεια, εργάστηκε στο Εθνικό Θέατρο.
Στο Ελεύθερο Θέατρο, συνεργάστηκε με τον Μάνο Κατράκη, στον «Βασιλιά Ληρ» του Σαίξπηρ, με το προσκήνιο του Αλέξη Σολωμού στις «Θεσμοφοριάζουσες» του Αριστοφάνη, στο χορό και τον ρόλο της Κυρήκαινας με πρωταγωνιστή τον Ντίνο Ηλιόπουλο.
Συνεργάστηκε με του θιάσους Γιάννη Γκιωνάκη, Διονύση Παπαγιαννόπουλου, Μίμη Φωτόπουλου, Λάμπρου Κωνσταντάρα.
Με τον, μετέπειτα, σύζυγό της, Μανώλη Μαυρομμάτη, δημιούργησε την «Ελεύθερη λαϊκή σκηνή» και ανέβασαν τα έργα, «Δόξα και θάνατος του Χοακίν Μουριέτα», του Πάμπλο Νερούντα, το «Αχ αυτές οι γυναίκες», του Σ. Μωμ και το «Ελεύθεροι», του Τέννεσι Ουίλιαμς. Με τον θίασο του Σταύρου Παράβα, ως πρωταγωνίστρια, στον «Εραστή από χαρτόνι», του Σ. Μωμ.
Έλαβε μέρος και σε θεατρικά έργα ραδιοφώνου και τηλεόρασης και στην μακροβιότερη εκπομπή λόγου και τέχνης στο ραδιόφωνο, «Βυζαντινός Ελληνισμός», σε σκηνοθεσία Μανώλη Μαυρομάττη.
Επίσης, στα σήριαλ, «Ονειροπαρμένος», του Κώστα Πρεντεντέρη, «Εν τούτω Νίκα», του Νίκου Φώσκολου, «Μεθυσμένη Πολιτεία», του Σ. Πατατζή, «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά», του Κώστα Μουρσελά και «Το πάθος», του Γιάννη Φιλίππα.
Ως σεναριογράφος, έγραψε τις ταινίες μικρού μήκους «Το μαύρο χρονικό» και το «Εν καιρό ειρήνης», όπως και τα ντοκυμαντερ, «Η Κρήτη του Καζαντζάκη» και «Λαϊκή αρχιτεκτονική και σύγχρονη Ελλάδα», όλα σε σκηνοθεσία του συζύγου της, Μανώλη Μαυρομμάτη.
Παίχτηκαν στο Φεστιβαλ Θεσσαλονίκης, αλλά και σε Φεστιβάλ του εξωτερικού.
Θεός σχωρέστην! Τη θυμάμαι, δεν ήξερα ότι ήταν παντρεμένη με τον Μαυρομάτη.