Ρόουαν Άτκινσον: «Το παραμύθι με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τελείωσε – Δεν προσφέρουν τίποτα στο περιβάλλον»

Κοινοποίηση:
Καταγραφή

Ο ηθοποιός και κωμικός πίσω από τον δημοφιλή χαρακτήρα του Mr. Bean κάλεσε τους οδηγούς να σταματήσουν να αγοράζουν ηλεκτρικά οχήματα λέγοντας ότι τα περιβαλλοντικά οφέλη όχι απλώς δεν είναι τόσα πολλά, αλλά αντίθετα επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον!

Ο Rowan Atkinson, πτυχίο και μεταπτυχιακό  καθώς είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός περά από ηθοποιός. είπε ότι η τρέχουσα τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων  είναι πιο επιβλαβής για το περιβάλλον από ό,τι οτιδήποτε άλλο.

«Όλο και περισσότερο, αισθάνομαι ότι ο μήνας του μέλιτος με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πλησιάζει στο τέλος του, και αυτό δεν είναι κακό: συνειδητοποιούμε ότι πρέπει να διερευνηθεί ένα ευρύτερο φάσμα επιλογών εάν πρόκειται να αντιμετωπίσουμε σωστά τα πολύ σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα που έχει δημιουργήσει η χρήση του αυτοκινήτου από εμάς», έγραψε ο Άτκινσον στην εφημερίδα The Guardian.

Μάλιστα επισήμανε τα στοιχεία που δημοσίευσε ο γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας Volvo και αποκαλύπτουν ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά τη διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων  ήταν 70 τοις εκατό υψηλότερες από την κατασκευή ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου!

“Πως και έτσι;” είπε ο Άτκινσον.

«Το πρόβλημα έγκειται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου που τοποθετούνται επί του παρόντος σε όλα τα  ηλεκτρικά οχήματα: είναι παράλογα βαριές, απαιτούνται τεράστιες ποσότητες ενέργειας για την κατασκευή τους και η διάρκεια ζωήσ των οποίων δεν ξεπερνά  10 χρόνια.»

Επεσήμανε επίσης τις τρέχουσες προσπάθειες για την ανάπτυξη νεότερων τεχνολογιών, όπως οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και τα συνθετικά καύσιμα, αλλά σημείωσε ότι θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να γίνουν οιν τεχνολογίες αυτές ευρέως διαδεδομένες

«Αυτή φαίνεται μια εξωφρενικά άχρηστη χρήση των φυσικών πόρων του κόσμου, αν σκεφτεί κανείς σε τι καλή κατάσταση βρίσκεται ένα αυτοκίνητο τριών ετών», είπε ο Atkinson, λέγοντας ότι οι ιδιοκτήτες θα μπορούσαν απλώς να μάθουν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, μειώνοντας ουσιαστικά τη ζήτηση για καινούργια. οχήματα.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

8 Σχόλια

  1. το προβλημα ειναι οι μπαταριεσ, και ο μεγαλοσ αγκοσ που θελει ανακυκλωση!
    μετα τα 3 χρονια πεφτει η δυναμη τησ και θελει αλαγη,,, και θα δουλευει το μοτερ στα κοκκινα για να φορτωσει 1 μπαταρια που δεν θα μπορει να αποθικευσει την ενεργεια,,,
    οχημα 1800cc δεν πληρωνει τελη γιατι ειναι υβριδικο? αυτο δεν καιει? δεν βγαζει ρυπουσ?

  2. Μίστερ Μπιν, δεν σε βλέπω καλά…Χαλάς την σούπα κάποιων…Εύγε όμως, χρειάζεται η γνώμη των επωνύμων, μπας και καταλάβει ο κόσμος ότι τον δουλεύουν εφ΄ όλης της ύλης…

  3. Άτκινσον,το ξέρεις ότι εδώ έχουμε έναν κρετίνο πολιτικό που σε μιμείται σε όλα;Μιζοτάκη τον λένε.

  4. Παραμύθια ολα για το χρήμα. Ομορφος κόσμος αγγελικά πλάσμενος θα ελεγα εγώ.

  5. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΣΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΡΜΟΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΟΛΕΘΡΟΣ

    1. Κόλλησες με τα πυρηνικά.Κολλημενο άτομο.

  6. Εντάξει, μια άποψη είναι και ναι, σωστά, οι μπαταρίες λιθίου-ιόντων είναι πανάκριβες και πλέον το λίθιο είναι δυσεύρετο αλλά ήδη υπάρχουν εναλλακτικές μπαταρίες οι οποίες φορτίζονται πολύ πιο γρήγορα και όχι απλά είναι πιο φτηνές αλλά αποτελούνται και από στοιχεία που είναι σε αφθονία ενώ έχουν παρόμοιες αν όχι καλύτερες χωρητικότητες με αυτές του λιθίου-ιόντων. Ήδη κινέζικοι κολοσσοί επενδύουν στις συγκεκριμένες και ίσως δεν θα αργήσουμε να τις δούμε σε ηλεκτρικά οχήματα αλλά και σε συσκευές.

Comments are closed.