«Σήμερα και με βάση τα δεδομένα που γνωρίζουμε, δεν διακρίνεται να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη ανησυχία για το ενδεχόμενο σημαντικής αύξησης των τιμών», επισημαίνει ο Σύνδεσμος των Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών με αφορμή τα γεγονότα στη Μέση Ανατολή και τις επιπτώσεις τους στις τιμές των καυσίμων.
Ο ΣΕΕΠΕ προσθέτει ακόμη ότι οι σημερινές λιανικές τιμές της βενζίνης κινούνται στο επίπεδο των τιμών του δεύτερου τριμήνου του 2019 παρά το γεγονός ότι από τις αρχές του έτους, οι τιμές αυξήθηκαν εξαιτίας της αύξησης του ποσοστού βιοαιθανόλης που αναμειγνύεται υποχρεωτικά – βάσει Κοινοτικής Οδηγίας για τα βιοκαύσιμα και την ενεργειακή εξοικονόμηση- στη βενζίνη.
Συγκεκριμένα, από την 1η Ιανουαρίου 2020 έχει τριπλασιαστεί η υποχρεωτική πρόσμιξη από 1% στο 3,3% βιοαιθανόλης στις βενζίνες.
«Το μεγάλο πρόβλημα στην τιμή των καυσίμων στην Ελλάδα παραμένει η υψηλή φορολογία. Ο Έλληνας καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει ότι για κάθε 10Euro που καταβάλλει για βενζίνη τα 6,5 ευρώ (δηλαδή το 65%) είναι φόροι και δασμοί ενώ μόνο τα 0,6 ευρώ (το 6%) αντιστοιχεί συνολικά στο μικτό περιθώριο των Εταιριών Εμπορίας, των πρατηριούχων και της εφοδιαστικής αλυσίδας», καταλήγει ο ΣΕΕΠΕ.
Το υπόλοιπο 29% του 10ρικου που είναι; τι αντιπροσωπεύει; μήπως μας λέτε μαμακιες;
Το ίδιο ισχύει για τα καπνικά είδη και το αλκοόλ…. και ερωτώ Πόσα εκατομμύρια λίτρα καυσίμου καταναλώνονται ημερησίως πόσο αλκοόλ και πόσα καπνικά είδη…. που πάνε όλα αυτά τα λεφτά ρε Έλληνες!!!! Απλά την επόμενη φορά που θα ξαναγίνουν εκλογές μην ξεχάσετε να πάτε με τα τέσσερα να ψηφίσετε….. πρόβατα επί σφαγή……ΥΣ.. όσοι ενοχληθούν από το σχόλιό μου είναι αυτοί που καταδικάζουν τους Έλληνες στο θάνατο…..