ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για την ΜLS! “Γιατί να τους ενδιαφέρει από την τσέπη τους το πλήρωσαν;”

Κοινοποίηση:
20160927094615_mls_prime_10_8_32gb

“Αγόρασα ένα tablet MLS PRIME από το κατάστημα της MLS που έχει στο εμπορικό Κέντρο MEDITERRANEAN COSMOS στην Θεσσαλονίκη στις 24 Νοεμβρίου 2017.

Πηγαίνω στο σπίτι, το ανοίγω και βλέπω ότι έχει πρόβλημα η οθόνη. Ενημερώνω άμεσα και το ίδιο βράδυ την mls και πηγαίνω και το κάνω αντικατάσταση την επόμενη εβδομάδα (επισυνάπτω σχετικό email).

Με δίνουν ένα tablet (ΟΧΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ, αλλά ΑΝΟΙΚΤΗ) όπου το ανοίγω και βλέπω ότι έχει μέσα εφαρμογές, email, λογαριασμούς, επαφές, κλπ από ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ της. Δηλαδή δεν με έδωσαν ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ TABLET όπως αυτό που τους επέστρεψα. Πήραν ένα tablet από προηγούμενο πελάτη που τους το είχε πάει στο service και με το έδωσαν. Επίσης, το συγκεκριμένο tablet δεν φόρτιζε, άνοιγε μετά από πολλές προσπάθειες γιατί είχε χαλασμένο κουμπί, και ΟΣΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ κατέβασα κολλούσαν και ΕΚΛΕΙΝΑΝ αυτόματα εκεί που έκανα τη δουλειά μου.

Η MLS τάχα διαφήμιζε μία υπηρεσία ότι έρχονται και το παίρνουν από τον χώρο σου και το κάνουν Service ΑΜΕΣΑ. Ενώ καλούσα συνέχεια ποτέ δεν ήρθε κανένας. Τελικά αφού τόσους μήνες ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑ άκρη με τόσους ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ που μιλούσα στις 28/06/2018 το πήγα στο κατάστημα που το αγόρασα για να δούνε το γίνεται. Το προηγούμενο βράδυ το έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων για να σβηστούν οι κωδικοί και τα δεδομένα μου από μέσα.

Τώρα με έστειλαν ένα Link όπου παρακολουθούν την πορεία του service και σας επισυνάπτω την σχετική εικόνα.

Επίσης, τη Δευτέρα και σήμερα με ήραν τηλέφωνο και με είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, στο tablet δεν κολλάει τίποτα, είναι όλα καλά, και όταν τους είπα να κατεβάσουν κάποιες εφαρμογές που κολλούσαν σε εμένα (facebook, youtube, gmail, chrome, κλπ) και να το ελέγξουν είπαν ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ (σας επισυνάπτω σχετικά email).

Ακόμη, με είπαν όπως θα δείτε στην εικόνα SERVICE 28 Ιουνίου που σας αποστέλλω ότι το πρόβλημα στο καλώδιο usb/pin είναι εκτός εγγύησης ενώ έχουν περάσει μόλις 7,5 μήνες από την αγορά, και δεν το έχω λειτουργήσει καθόλου.

Ειλικρινά, έχω τόση δουλειά και ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ με μία ΑΧΡΗΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ αλλά ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΩ γιατί την πλήρωσα. Κι αυτοί με έλεγαν στο τηλέφωνο ότι ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΟΑΦΕΡΕΙ το πρόβλημα. Γιατί άλλωστε να τους ενδιαφέρει, από την τσέπη τους την πλήρωσαν;;;;;

Επίσης, τους ζήτησα μία ενυπόγραφη επιστολή για όσα αναφέρουν για να την προσκομίσω σε εσάς και στο Υπουργείο Ανάπτυξης”

ΕΤΣΙ, θέλω να τους καταγγείλω ονομαστικά για την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ να με εξυπηρετήσουν καθώς και για την κοροϊδία και ειρωνεία στο πρόσωπό μου”

Κωνσταντίνος Στίλας

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: