ΣΟΒΑΡΗ καταγγελία στο “ΜΑΚΕΛΕΙΟ” για προσβλητική και απαράδεκτη συμπεριφορά και αντιμετώπιση από Δικηγορικό γραφείο!

Κοινοποίηση:
23-4-e1638096183202-1-3

“Γειά σας,

Ονομάζομαι Κ.Μ και επικοινωνώ μαζί σας για να καταγγείλω την ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ & ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ αντιμετώπιση που έλαβα απο Δικηγορικό γραφείο, συνεργάτη της ΔΕΗ σχετικά με την καταβολή ληξιπρόθεσμης οφειλής..

Πιο συγκεκριμένα, Πέμπτη 4/7 ή Παρασκευή 5/7 με καλούν απο το Δικηγορικό Γραφείο κάποιας κυρίας Τσαμπούρη όσον αφορά την ληξιπρόθεσμη οφειλή των 300 ευρώ που είχα.. Ενημέρωσα την κοπέλα οτι λόγω κάποιου πολύ σοβαρού γεγονότος, πήγαν οι υποχρεώσεις μου πίσω και οτι θα κατέθετα μέχρι τη Δευτέρα 8/7 το ελάχιστο 100ευρώ..

Πράγματι, το Σάββατο 6/7 καταθέτω και εξοφλώ όλο το ποσό.. Την Δευτέρα 8/7, με καλούν απο το συγκεκριμένο γραφείο να με ρωτήσουν αν έγινε η κατάθεση.. Τους εξηγώ οτι έγινε εξόφληση και παρακάλεσα να μην με ξανακαλέσουν.. Η απάντηση που πήρα ήταν οτι αν δεν μου αρέσει να με καλούν να απευθυνθώ στον πάροχο μου και οσο χρωστάω θα λαμβάνω τηλεφωνήματα..

Αφού κλείσαμε το τηλέφωνο, δεν κατάφερα να βρω περισσότερα στοιχεία για το εν λόγο γραφείο.. Μίλησα με το κέντο εξυπηρέτησης της ΔΕΗ και μου εξήγησαν πως να κάνω αίτημα για να αφαιρεθούν τα στοιχεία μου απο τις εισπρακτικές εταιρίες κάτι το οποίο και έπραξα.. Ωστόσο, η απάντηση που έλαβα ειναι οτι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ αυτό..

Έπειτα ξανακάλεσα στο γραφείο για να μου δώσουν ενα email να στείλω παράπονα για την απαραδεκτη αντιμετώπιση.. Η μια με εβαλε σε αναμονή μέχρι που έκλεισε και οταν ξανακάλεσα δεν μου έδωσαν καμία πληροφορία.. Το μόνο που είπαν ηταν αν θελω να καλέσω το πρωί να μιλήσω με την ιδια την κα Τσαμπούρη..

Κατ’ αρχάς απο τη στιγμή που μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο θα έπρεπε να περιμένουν 2-3 μέρες μέχρι να εμφανιστεί η κατάθεση πριν ξανακαλέσουν.. Έπειτα, ο τρόπος ήταν προσβλητικός και απαράδεκτος προς το πρόσωπό μου.. Δεν είχαν κανένα δικαίωμα να μιλήσουν ετσι ακόμα και αν αδυνατούσα να πληρώσω..

Παρακαλώ πολύ θα ήταν πολύ χρήσιμο για μένα και για όσους ειναι στη θέση μου, μια έρευνα για το συγκεκριμένο γραφείο όπως επίσης και τρόπο με τον οποίο μπορούν να διαγραφούν τα στοιχεία μας απο τον όποιο χασοδίκη όπως το γραφείο της κας Τσαμπούρη..  Για το ίδιο γραφείο βρήκα παράπονα το Μάιο στο διαδίκτυο.. Ήδη εχω στείλει στην Ένωση Καταναλωτών και τον Δικηγορικό Σύλλογο..

Για οποιαδήποτε αλλη διευκρίνηση παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου.. Στη διάθεση σας, ονόματα, email ΔΕΗ και τηλέφωνα εφόσον ζητηθούν..

Με εκτίμηση

Κ.Μ”

 

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. σε αναλογο περιστατικο στο οποιο ειχα εξωφλησει τον λογαριασμο,καθαρησα γιατι βρηκα το τηλεφωνο του σπιτιου τησ και την τραμπουκησα ΕΠΩΝΥΜΑ,και οτι αν δεν λυθει αμεσα θα τουσ καψω!

    η ηστορια με τα μαιλ ειναι για να μεταφερουν την ευθηνη!!! κανεισ δεν ασχολειτε,
    εχουν 10 copy paste απαντησεισ και σε ξεφορτωνονται χωρισ να εχεισ μετρο αντιδρασησ!

  2. Το συγκεκριμένο γραφείο είναι γνωστό για την απαράδεκτη συμπεριφορά του, όπως και την τακτική τους.
    Σε καλούν, σου βάζουν ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ μήνυμα για οφειλή, και σου ζητούν να επικοινωνήσεις με το γραφείο τους!! Η ειρωνεία ??!! Το τηλέφωνο που καλούν είναι εταιρικό, τους το έχω εξηγήσει άπειρες φορές (καθώς καλούν περίπου έναν χρόνο!! Τι υπομονή και επιμονή πια!!??

    μήνυση για παρενοχλήσεις σε ακατάλληλες ώρες με αντιεπαγγελματική συμπεριφορά!!

Comments are closed.